Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

eppisoden gidder jeg ikke diskutere en gang, storm i et vannglass!!! hadde dette hvert på treningfeltet hadde det bare hvert helt normalt at litt overtenning tok overhånd hos en spiller og ble litt forbanna!!

 

ser at adebayor har fått nytt navn på diverse gooner forum: TOGONATOR :D

snakk om det i stedet

Link to comment
Share on other sites

Fra å ha misbrukt sjanse på sjanse, har Adebayor verkeleg utvikla seg til å bli ein giftig avsluttar. Har hørt han blir igjen på treningsfeltet for å terpe avslutningar, herlig innstilling.

 

Eg var frustrert over at han trengte 10 store og 10 breie sjansar pr mål skårede ifjor og i starten sesongen, medan han no set dei på løpande band. Godt det ikkje er eg som styrer Arsenal, når alt kjem til alt! :lol:

 

No trenger han å terpe litt offside-teori så er vi der ! :D

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om den er postet før men lo meg skakk av denne tekstinga av Adebayor sitt intervju etter kampen:

http://arseblog.com/columns/2008/02/03/ade...sion-made-easy/

Hahaha, genialt :lol:

leste den tidligere i dag.. fin sak! :)

 

noe annet som er morsomt er å lese begynnelsen på denne tråden med alle innleggene som dømmer Ade nord og ned.. skulle gjerne likt å hørt f.eks. Jensegutts og Re9es syn på saken nå.. :)

Link to comment
Share on other sites

noe annet som er morsomt er å lese begynnelsen på denne tråden med alle innleggene som dømmer Ade nord og ned.. skulle gjerne likt å hørt f.eks. Jensegutts og Re9es syn på saken nå.. :lol:

 

Ja det er faktisk ganske artig. =)

 

Æsj.. Hva skjer med at wenger henter fram sånne ''ukjente'' spillere nå igjenA??(hvis ryktene er sanne). Hadde nesten begynt å håpe på noen skikkelige kjøp ala Baptsta/Robinho/Torres, ,em jaggu kommer ikke ryktene om Tommason, adebayor co sivende.. som vanlig! Muylig adebayor er en ålreit spiller, men når wenger endelig har fått penger, bør han hente noen etablerte! Adebayor bør være billig i så fall!

 

8 millioner euro er ikke blodpris, men er han egentlig verdt det?

Link to comment
Share on other sites

noe annet som er morsomt er å lese begynnelsen på denne tråden med alle innleggene som dømmer Ade nord og ned.. skulle gjerne likt å hørt f.eks. Jensegutts og Re9es syn på saken nå.. :lol:

 

Ja det er faktisk ganske artig. =)

 

Æsj.. Hva skjer med at wenger henter fram sånne ''ukjente'' spillere nå igjenA??(hvis ryktene er sanne). Hadde nesten begynt å håpe på noen skikkelige kjøp ala Baptsta/Robinho/Torres, ,em jaggu kommer ikke ryktene om Tommason, adebayor co sivende.. som vanlig! Muylig adebayor er en ålreit spiller, men når wenger endelig har fått penger, bør han hente noen etablerte! Adebayor bør være billig i så fall!

 

8 millioner euro er ikke blodpris, men er han egentlig verdt det?

når sant skal sies så er Ade fortsatt ung men ser ut som han kan få en morsom biografi den dagen det blir aktuelt. ting skjer rundt kisen for å si det sånn.

 

for de som har klart å skille ut informasjon fra fossen av ord som sprutes ut av munnen hans skal han bl.a. ha sagt at var villig til å drepe for å at Togo kvalifiserte seg til Tysklands-VM og at han vil legge opp dersom vi ikke vinner tittelen i år. bare fordi han er så sikker på at det skal skje :)

 

tatt linken over i betraktning, så får vi ta tolkninger av utsagnene hans med en klype salt, evt. en sprut geitemelk. :)

 

 

EDIT:

Mange år har han i gjen av kontrakta da?

 

Wenger slipper nok ikke han nå, Man Utd ville ha han i sommer men han valgte å bli i Arsenal ;)

The Togonator signet visst nok en ny langtids kontrakt sist mai . Det spekuleres i at den strekker seg til 2012,

 

EDIT-EDIT: evt. i 4 år

 

liker dette sitatet om hvorfor han "takket nei" til United: “I am just like a baby boy who was born in this club. It's a family team, everyone loves me and the fans, the players, the boss - we are all like brothers.”

Link to comment
Share on other sites

Hei. Mitt første innlegg her... :(

 

Vil bruke det til å gratulere Ade som vinner av kåringen av månedens spiller, i januar, på Arsenal.com.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...er+of+the+Month

 

Jeg må si meg enig med de som har stemt. Adebayor var meget god i januar og han har jo startet febraur på samme måte så vi får bare håpe det fortsetter helt frem til mai. :P

 

Flamini og Clichy kapret andre og tredje plass. Ikke dårlige valg det heller.

Link to comment
Share on other sites

Hei. Mitt første innlegg her... :blink:

 

Vil bruke det til å gratulere Ade som vinner av kåringen av månedens spiller, i januar, på Arsenal.com.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...er+of+the+Month

 

Jeg må si meg enig med de som har stemt. Adebayor var meget god i januar og han har jo startet febraur på samme måte så vi får bare håpe det fortsetter helt frem til mai. :P

 

Flamini og Clichy kapret andre og tredje plass. Ikke dårlige valg det heller.

velkommen hit sorensen. du kan begynne med å pusse skoa mine ;)

 

seriøst dog, jeg lurer på om jeg ikke foretrekker Ade foran Kanoute, som ble årets afrikanske spiller eller Drogba for den saks skyld. tror vi får mye glede av denne karen. dette er bare begynnelsen.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor holder kontakten med Henry

 

Herlig å lese!

Adebayor mottar tekstmelding fra Henry under en time etter at kampen var ferdig igår kveld?!

Tydelig at Thierry er blitt en Arsenal fan :unsure:.

Jeg må si jeg var skeptisk til Ade når Robin gikk ut

i oktober, men har motbevist absolutt alt.

Han har jo så mye selvtillit om dagen, at

det aller meste han forsøker seg på, lykkes.

 

Stå på videre, Ade!

Link to comment
Share on other sites

Adebayor holder kontakten med Henry

 

Herlig å lese!

Adebayor mottar tekstmelding fra Henry under en time etter at kampen var ferdig igår kveld?!

Tydelig at Thierry er blitt en Arsenal fan :D.

Jeg må si jeg var skeptisk til Ade når Robin gikk ut

i oktober, men har motbevist absolutt alt.

Han har jo så mye selvtillit om dagen, at

det aller meste han forsøker seg på, lykkes.

 

Stå på videre, Ade!

 

Arsenal vil for ALLTID ligge Henry sitt hjerte nærmest ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Den mannen der altså! Han har mye på hjertet, men kaotisk engelsk til tider. Kan ikke noen be han

roe seg ned litt under intervjuene? :unsure:

 

 

Han har mye på hjertet ja, men det som er det store her er at han gir champagne flasken som bestemanns prisen til Hleb, takker for assisten da kan man vel si. :( Meget omtenksom gjort av Adebayor, som vant den også i forrige PL match?

Link to comment
Share on other sites

 

Den mannen der altså! Han har mye på hjertet, men kaotisk engelsk til tider. Kan ikke noen be han

roe seg ned litt under intervjuene? :unsure:

 

 

Han har mye på hjertet ja, men det som er det store her er at han gir champagne flasken som bestemanns prisen til Hleb, takker for assisten da kan man vel si. :( Meget omtenksom gjort av Adebayor, som vant den også i forrige PL match?

Han fikk jo i oppgave å overrekke den til Hleb, da, så skulle bare mangle om han ikke gjorde det ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...