Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

Adebayor må ta litt av skylden for at vi tapte 2 poeng igår men det er et annet problem også. Jeg kan huske at Henry ALLTID satte ballen i det lengste hjørnet når han kom alene med keeper og den gikk imål nesten hver gang. Jeg føler at Adebayor prøver å gjøre det samme hver gang, han prøver alltid å sette ballen i det lengste hjørnet og det ender som regel med at keeper får redda ballen. Når han gjør det hver gang så leser keeperene dette. Jeg har sett reprisene mange ganger og han bruker lang tid på å sikte og før han skyter og keeperen kan bare legge seg ned i det hjørnet for han vet han kommer til å skyte der. Han må variere litt, gå rundt keeperen, skyte i korthjørnet osv. med litt mer presisjon!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Adebayor må ta litt av skylden for at vi tapte 2 poeng igår men det er et annet problem også. Jeg kan huske at Henry ALLTID satte ballen i det lengste hjørnet når han kom alene med keeper og den gikk imål nesten hver gang. Jeg føler at Adebayor prøver å gjøre det samme hver gang, han prøver alltid å sette ballen i det lengste hjørnet og det ender som regel med at keeper får redda ballen. Når han gjør det hver gang så leser keeperene dette. Jeg har sett reprisene mange ganger og han bruker lang tid på å sikte og før han skyter og keeperen kan bare legge seg ned i det hjørnet for han vet han kommer til å skyte der. Han må variere litt, gå rundt keeperen, skyte i korthjørnet osv. med litt mer presisjon!

Dette blir for dumt .

Kem var det som pressa keeper til å gjøre feil på Theo sitt første mål ? jodda det var Ade.

Adebayor sitter tilvanlig 9 av 10 Aleine med keeper, i går var den dagen han bommet på den ene.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor må ta litt av skylden for at vi tapte 2 poeng igår men det er et annet problem også. Jeg kan huske at Henry ALLTID satte ballen i det lengste hjørnet når han kom alene med keeper og den gikk imål nesten hver gang. Jeg føler at Adebayor prøver å gjøre det samme hver gang, han prøver alltid å sette ballen i det lengste hjørnet og det ender som regel med at keeper får redda ballen. Når han gjør det hver gang så leser keeperene dette. Jeg har sett reprisene mange ganger og han bruker lang tid på å sikte og før han skyter og keeperen kan bare legge seg ned i det hjørnet for han vet han kommer til å skyte der. Han må variere litt, gå rundt keeperen, skyte i korthjørnet osv. med litt mer presisjon!

Dette blir for dumt .

Kem var det som pressa keeper til å gjøre feil på Theo sitt første mål ? jodda det var Ade.

Adebayor sitter tilvanlig 9 av 10 Aleine med keeper, i går var den dagen han bommet på den ene.

 

Nå er du på bærtur !

Han setter kanskje 5 av 10, og det er på en god dag, han er en for dårlig avslutter, rett og slett ! :(

Ade er så utrolig lett å lese, han skal alltid skru ballen i lengste, og det er han ikke særlig god til..

Så variasjon er det han trenger !

Link to comment
Share on other sites

Han skulle aldri ha avslutta sjølv,. Bendtner var på blank goal, men han valgte å avslutte. Hvis det har noe med krangelen med dei tidlegare meiner eg han kan ryke og reise. Det var ikkje første gangen; han gjekk jo rett inn i ein situasjon Bendtner var i, og vant(!!), men pga Adebayors håplause inntreden så blei det frispark. Det kan nesten virke som Ade ihvertfall ikkje kan gi slipp på den tidlegare krangelen dei to i mellom, isåfall uprofesjonelt!

Link to comment
Share on other sites

Det har ingenting med det å gjøre. På reprisen der Bendtner burde fått ballen så ser du at Ade ikke ser Bendtner men han burde ha bedre oversikt!

 

Det er ikke noe problem mellom de to. Bendtner hjalp Ade opp igår etter en episode og fansen jubla!

 

Ade må variere avslutningene sine og være litt mindre egoistisk ved noen annledninger.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Adebayor ikke så Bendter er det greit, men da er det jo opp til Bendtner å gi beskjed at han er på åpent mål. Det er vel ingen som kan se bak seg så. Men man vet aldri om Bendtner ropte etter ballen eller ikke. for det kan godt hende at Adebayor er så konsentrert at han lukker ute alt annet enn ballen og målet :(

Link to comment
Share on other sites

Det har ingenting med det å gjøre. På reprisen der Bendtner burde fått ballen så ser du at Ade ikke ser Bendtner men han burde ha bedre oversikt!

 

Det er ikke noe problem mellom de to. Bendtner hjalp Ade opp igår etter en episode og fansen jubla!

 

 

 

Ok, god lesning det fekk eg ikkje med meg! :)

Link to comment
Share on other sites

Henry skrur den alltid iskaldt i lengste hjørne. Noe Adebayor også prøver å gjøre, men han er ikke i nærheten av å vær like god som Henry på det feltet.

Men i den situasjonen som Adebayor var mot Birmingham ville Henry sentret 10 av 10 ganger. Han var toppskårer men også toppassist! Litt lei av at Adebayor nesten aldri sentrer nårr noen står bedre posisjonert.

Link to comment
Share on other sites

Henry skrur den alltid iskaldt i lengste hjørne. Noe Adebayor også prøver å gjøre, men han er ikke i nærheten av å vær like god som Henry på det feltet.

Men i den situasjonen som Adebayor var mot Birmingham ville Henry sentret 10 av 10 ganger. Han var toppskårer men også toppassist! Litt lei av at Adebayor nesten aldri sentrer nårr noen står bedre posisjonert.

Veldig godt poeng. Spot on!

Link to comment
Share on other sites

Adebayor kan klare 30 mål i en sesong, det er jeg overbevist om! Han får enormt med sjangser i hver kamp og hvis han setter nesten alle de så vil han score like mye som i den perioden han nettopp hadde! 1-2 mål hver eneste kamp! Det eneste han mangler er kontroll på beina og "lack of composure". Forbedrer han seg der så vil han helt klart bli den beste spissen i PL(sammen med Torres..)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da er det vel bare å forberede seg på nok en sommer der alle spillerne våre blir linket bort fra klubben.

 

Kommer til å bli forferdeligt. Hater rykter i hytt å pine (om spiller salg). Men magefølelsen sier at det kommer til å bli en fin sommer for Arsenal :)

Link to comment
Share on other sites

Da er det vel bare å forberede seg på nok en sommer der alle spillerne våre blir linket bort fra klubben.

Hvorfor skal dette skje? Jeg tror ikke jeg veit om en eneste klubb i europa som har like mye rykter rundet klubben som Arsenal, og da spesielt på selge fronten. Hvorfor er det sånn?

Link to comment
Share on other sites

Da er det vel bare å forberede seg på nok en sommer der alle spillerne våre blir linket bort fra klubben.

Hvorfor skal dette skje? Jeg tror ikke jeg veit om en eneste klubb i europa som har like mye rykter rundet klubben som Arsenal, og da spesielt på selge fronten. Hvorfor er det sånn?

 

Vi graver dypt etter nyheter om Arsenal, og det er naturlig at vi får med oss alt av rykter rundt klubben. Kan tenke meg at det er mye rykter rundt andre klubber også. Ser for meg at Villafans får en hard sommer. Den som leter, den skal finne.

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3499661,00.html

 

Silly season går som oftest ut over oss. Dette er vel kanskje ikke så mye og være skremt av. Noe må de da skrive om.

 

Det jeg liker best ved Ade selv om jeg ikke synes han er en klassespiss er at han alltid tar på Arsenal merket og han virker som om han elsker klubben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...