Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Det var før i tiden at spillerene var lojale mot sine klubber, men den tiden er nok desverre forbi og man vet aldri med Adebayor og de andre Arsenal spillerene hva de kan finne på. Vi kan fort miste både Adebayor og Hleb i sommer, men vi vil iallefall sitte igjen med en del slant med penger iallefall!

 

Men får vi £32 mill, så sier eg selg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke selge Adebayor UANSETT pris! Ingen annen spiss kan erstatte ham for øyeblikket, det er jeg sikker på.

 

Det er jo helt utrolig. Hvor mange dager siden var det at Adebayor bekreftet at han blir værende i klubben? Han reiser ikke!

 

Ronaldo sa jo senest etter CL-finalen at han skulle bli i United. Nå skal ryktene ha det til at han har uttalt at han vil til Real Madrid etter EM.

 

Henry signerte kontrakt med Arsenal, fortalte at dette var hans siste profesjonelle kontrakt. 1 år senere hadde han signert for Barcelona.

 

Det er bare å innse at spillere som Adams, Keown, Bergkamp m. fl som det fantes mange av før i tiden, bare finnes i fåtall i dagens fotball. Det er pengene som rår. 99% av dagens spillere går etter pengene. De forandrer meninger fra uke til uke. Så om Adebayor nylig sa at han vil bli i Arsenal, er ikke det samme som at han blir i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Vist vi ønsker en mere stabil stall, uten en masse rykter om spillere som vil til andre ligaer hver eneste sesong så tror jeg vi må få flere engelskmenn i stallen.

Er desverre blitt som folk sier,spillere tenker kun på penger og knapt noe annet :-|

Link to comment
Share on other sites

Vist vi ønsker en mere stabil stall, uten en masse rykter om spillere som vil til andre ligaer hver eneste sesong så tror jeg vi må få flere engelskmenn i stallen.

Er desverre blitt som folk sier,spillere tenker kun på penger og knapt noe annet :-|

 

Kan være noe i det du sier der. Enklere for utenlandske spillere å forlate klubben, enn det er for engelskmenn. Tror uansett at dette vil begynne å jevne seg ut litt mer hos oss fremover. Vi har mange unge engelske talenter på gang, og i løpet av noen år tror jeg disse fort kan være a-lags aktuelle.

Link to comment
Share on other sites

Egenproduserte engelskmenn som Ashley Cole har jo en tendens til å bli karrieren ut.....

 

Det er helt klart en fordel at vi produserer engelske spillere som faktisk har hjerne :-|

Link to comment
Share on other sites

Tviler på Arsenal blir dominert av engelske spillere så lenge Wenger er manager. Sånn er det bare.

Å skulle Blatter være så heldig å få igjennom denne 5+6-regelen tror jeg Wenger takker for seg.

 

Ang. Adebayor.. Han har jo visse stjernenykker og jeg blir ikke sjokkert om han skulle ta hatten å gå, men jeg tviler på han forlater skuta nå selv om Milan skulle lokke med mye penger.

 

Han har nærmest klippekort på laget og jeg tipper han vil bli til vi vinner Premier League og evt. CL ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Tviler på Arsenal blir dominert av engelske spillere så lenge Wenger er manager. Sånn er det bare.

Å skulle Blatter være så heldig å få igjennom denne 5+6-regelen tror jeg Wenger takker for seg.

 

Ang. Adebayor.. Han har jo visse stjernenykker og jeg blir ikke sjokkert om han skulle ta hatten å gå, men jeg tviler på han forlater skuta nå selv om Milan skulle lokke med mye penger.

 

Han har nærmest klippekort på laget og jeg tipper han vil bli til vi vinner Premier League og evt. CL ihvertfall.

 

Om Adebayor blir eller ikke, tror jeg avhenger av om Arsenal er villige til å gi den lønnen som Adebayor kommer til å kreve når kontrakten skal reforhandles. Får han ikke det, så kommer han til å be om å bli solgt.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 6 2008, 03:57 PM) 131694[/snapback]

Adebayor :blink:

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 6 2008, 03:57 PM) 131694[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3657287,00.html

 

http://www.football365.co.za/story/0,22162...3657216,00.html

 

http://www.ananova.com/sport/story/sm_2883...rt.topheadlines

 

Virker som om Adebayor har et ønske om å vinne med Arsenal, samtidig som han stortrives i klubben :D

Adebayor :blink:

Veldig bra nyhet ..Men vis jeg ikke husker feil var dette noe lignene som Henry sa i fjor før han gikk til Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 6 2008, 03:57 PM) 131694[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3657287,00.html

 

http://www.football365.co.za/story/0,22162...3657216,00.html

 

http://www.ananova.com/sport/story/sm_2883...rt.topheadlines

 

Virker som om Adebayor har et ønske om å vinne med Arsenal, samtidig som han stortrives i klubben :D

Adebayor :blink:

Veldig bra nyhet ..Men vis jeg ikke husker feil var dette noe lignene som Henry sa i fjor før han gikk til Barcelona.

 

Henry sa ingenting, bare Cesc som kom me glad meldingen i fjord.. Henry var like avventende som C. Ronaldo er nå for United..

Link to comment
Share on other sites

leser nå at adebayor vil vekk fra emirates :lol:

 

han sier han ønsker å spille for yndlingslaget sitt ac milan :D

 

men han har jo sagt at han ikke vil vekk. så litt merkelig.

 

rykte er fra nettavisen så vet ikke om den er sann. for håpe ikke det.

Link to comment
Share on other sites

hadde ikke gjort meg noenting og blitt kvitt ade hvis Villa kom inn i stedet, men ser på dette som meget usannsynlig..

 

men bytte ade i gomis eller en annen halvukjent fyr så vil jeg mye heller beholde han..

 

tror ade kan score like mange mål neste sesong som denne, men Villa ville uansett hvert drømmen.

 

hvis prisen det spekuleres om stemmer, er jo det en meget god pris for han uansett, 32 mill pund

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper han blir,det har han sagt flere ganger nå.

Disse avisene skriver nesten hva som helst for å få solgt noen eksemplarer.

Er mye prat om utenlandskvoter og annet dill dall for tiden blandt de mektige menn i fotballen,men det de skulle begynt å konsentrere seg litt mere om er fremgangsmåten "storklubbene"som madrid og bla milan

bruker for å skaffe seg de spillerene de ønsker! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig sikker på at Ade blir. Han er elsket av fansen og trives godt her. Man kan se at han kommer godt overens med de andre i spillergruppen. Så kalrt ble han litt lei seg da vi ikke vant noe i år, men det vil forhåpentligvis gi han enda mer lyst til å vinne troféer med oss de neste årene :lol:

 

Adebayooooooooooooor, give him a wig and he will score! ;)

Link to comment
Share on other sites

Er litt usikker på Adebayor. Det virker som Milan er jævli gira på han, og viss det kjem inn eit bud på £30 mill så er det ekstremt med pengar. Dersom me ikkje allereie hadde mista Flamini og snart Hleb, hadde eg vært for eit salg.

 

Adebayor hadde ein bra sesong i fjor, men kan gå på ein smell neste sesong. Han virker til tider høg på pera, og for £30 mil får ein mykje bra spelerar.. Men er som sagt usikker.

Link to comment
Share on other sites

At dere gidder. Jeg velger å tro på det Adebayor selv har sagt. Om noe annet skulle skje, så tar jeg bekymringene derfra, og ikke nå. Jeg er selvfølgelig klar over at det er fler enn spilleren selv som er med i forhandlingene, men allikevel.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...