Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Selv tror jeg Adebayor har prestert over evne så langt. Jeg tviler veldig på at dette holder helt inn. Han mangler fortsatt mye på overblikk, finteknikk og avslutninger til å score 30 mål i løpet av en sesong slik Henry gjorde. Det er (enn så lenge) frekt overfor Henry å sammenligne han med Adebayor.

 

Sefølgelig holder ikke Ade helt ut, men det han har gjort så langt er mær enn jeg forventet i løpet av hele sessongen :)

 

Dette er jeg helt enig i! Bortsett fra: Det er frekt overfor ADE å sammenligne ham med Henry. Men han viser potensiale om dagen. Han har alderen på sin side, om et par år kanskje han holder udiskutabel Arsenal-kvalitet?

 

Til Aftenposten, Dagbladet og alle andre vil jeg si: Glem alle sammenligninger meg Henry. Arsenal får en ny Henry om 50 år!

 

Skal definitivt ikke sammenligne deg med Henry ;)

Men som Wenger sier : “Robin is a bit Bergkamp and Adebayor a bit Henry in their similarities. They complement each other

Ade har ennå mye å gå på og jeg forventer MYE mer av Ade. Dette er bare en aperitif på

hva vi har å vente.

Ser definitivt ikke på det som frekt å sammenligne han med Henry på noen områder. Henry

startet heller ikke sin Arsenalkarriere enormt.

Ade har egenskaper som hodestyrke og styrke kombinert med en rå teknikk. Og dette

ser ut også til å være en spiller som tåler litt motgang uten å henge med huet.

Her snakker vi om en spiller som har alle forutsetninger til å bli en spiss i verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

Selv tror jeg Adebayor har prestert over evne så langt. Jeg tviler veldig på at dette holder helt inn. Han mangler fortsatt mye på overblikk, finteknikk og avslutninger til å score 30 mål i løpet av en sesong slik Henry gjorde. Det er (enn så lenge) frekt overfor Henry å sammenligne han med Adebayor.

 

Sefølgelig holder ikke Ade helt ut, men det han har gjort så langt er mær enn jeg forventet i løpet av hele sessongen ;)

 

Dette er jeg helt enig i! Bortsett fra: Det er frekt overfor ADE å sammenligne ham med Henry. Men han viser potensiale om dagen. Han har alderen på sin side, om et par år kanskje han holder udiskutabel Arsenal-kvalitet?

 

Til Aftenposten, Dagbladet og alle andre vil jeg si: Glem alle sammenligninger meg Henry. Arsenal får en ny Henry om 50 år!

 

 

Helt enig! tror Ade kommer til å bli stor. Der Henry hadde sin elegante stil har også Ade en råhet blandet med teknikk og fart som gjør han morsom å se på. Håper han blir lenge i Arsenal ( og holder seg skadefri!!!).

 

 

Skal definitivt ikke sammenligne deg med Henry :D

Men som Wenger sier : “Robin is a bit Bergkamp and Adebayor a bit Henry in their similarities. They complement each other

Ade har ennå mye å gå på og jeg forventer MYE mer av Ade. Dette er bare en aperitif på

hva vi har å vente.

Ser definitivt ikke på det som frekt å sammenligne han med Henry på noen områder. Henry

startet heller ikke sin Arsenalkarriere enormt.

Ade har egenskaper som hodestyrke og styrke kombinert med en rå teknikk. Og dette

ser ut også til å være en spiller som tåler litt motgang uten å henge med huet.

Her snakker vi om en spiller som har alle forutsetninger til å bli en spiss i verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har hatt lyst til å ta opp noko med Adebayor denne sesongen i ei stund nå. Er det berre meg eller har arbeidsmoralen til Adebayor sunket ganske kraftig? Det virker på meg som at nå som han har bortimot klippekort på laget, at han har begynt å få litt stjernenykker. Eg har alltid sett på arbeidsmoralen til Adebayor som hans fremste styrke, og han har, etter mi meining, ikkje råd til slutte med dette.

 

Synspunkter anyone??

Link to comment
Share on other sites

Har hatt lyst til å ta opp noko med Adebayor denne sesongen i ei stund nå. Er det berre meg eller har arbeidsmoralen til Adebayor sunket ganske kraftig? Det virker på meg som at nå som han har bortimot klippekort på laget, at han har begynt å få litt stjernenykker. Eg har alltid sett på arbeidsmoralen til Adebayor som hans fremste styrke, og han har, etter mi meining, ikkje råd til slutte med dette.

 

Synspunkter anyone??

 

 

Eg har tenkt på akkurat det samme i dei siste kampane #11 RvP. Den vilja og innsatsen til å jaga einkvar ball som han hadde i starten av sesongen er ikkje lika synlig. Dessutan synes eg han har fleire dårlege førstetouch og "flikkar".

 

Kva som gjer det? Vanskelig å si!

Men no skal det sies at han ikkje har hatt lika gunstige arbeidsforhold dei 3-4 siste kampane, som han hadde i starten av sesongen. (les: skadesituasjonen)

Man blir vel også automatsik litt "tafatt" når framspel til han ikkje havner der dei skal, noe som har vert veldig synleg i det sista.

Ellers kan det jo vera at han er inne i ein aldri så liten formsvikt, man kan ikkje vera 100% igjennom ein heil sesong.

 

Men uansett er ikkje Ade eit ferdigutvikla produkt endå, vi må tåle at han varierer litt i prestasjonane, men han har alle forutsetningar til å bli ein toppspiss i verdsklasse, og det kommer han også til å bli! Garantert!!!

 

Vi får satse på at han er tilbake i storslag mot Chel$ki og knaller inn eit par susarar som gjev oss 3 poeng!

Link to comment
Share on other sites

Joda, kan sjølvsagt vere andre faktorar som speler inn, Herbert. Men eg meiner uansett å ha lagt merke til ein liten holdningsendring. Både utifra det eg har sett på banen og eit par uttalelsar fra Togo-mannen... Gleder meg i alle fall til litt meir konkurranse om spissplassane når Robin returnerer.

Link to comment
Share on other sites

overraska over at en så god spiss kan ha så mange dårlige touch som det ade faktisk har.

som gooneren ved siden av meg på Madejski sa "Fuck it out! His touch is all over the place!"

 

Når det gjelder arb.moralen hans er det sant det du sier om at han ikke jager ballen like intenst som han kanskje gjorde en periode og at arbeidet han legger ned ikke blir like tydelig. Mulig wenger har bedt han fokusere mer på å bruke motoren offensivt..? For der løper han veldig mye. Blir ikke like synlig der, men jeg synes hvertfall det er mye mer viktig å bruke opp kreftene til å gå på løp i steden for, ofte til ingen nytte, å jage en forsvarer eller en ball som besatt.. Som man noen ganger ser noen spisser gjør. Et godt eksempel er Rooney som gjør alt for å få hyllest av publikum og gjerne løper 50 m på tvers av banen for å takle ut til innkast. Fansen elsker det, men er jo nesten hva man kan kalle idiotjobbing... mener da jeg

 

har hørt flere steder og man ser det jo også, at ade hvertfall løper mye mer enn henry... Hørte snakk om så mye som 4 km i forskjell i løpet av en kamp. Den løpinga er viktig! Selv om den mange ganger er forgjeves

 

Ade har faktisk netta 9 allerede.. Selv om jeg visste han hadde en del, ble jeg litt overraska faktisk ;) 9 er bra!

Link to comment
Share on other sites

Bra for selvtilliten til Ade og være i samme selvskap som disse sjernene. Tror nok likevl han blir litt for lett for de andre som også er nominert, i tillegg til at han ikke får muligheten til å vise sef frem i ANC. Uansett veldig bra for han å bli nominert. Savner dog KING KOLO :(

Link to comment
Share on other sites

Bra for selvtilliten til Ade og være i samme selvskap som disse sjernene. Tror nok likevl han blir litt for lett for de andre som også er nominert, i tillegg til at han ikke får muligheten til å vise sef frem i ANC. Uansett veldig bra for han å bli nominert. Savner dog KING KOLO :blink:

 

Veldig kjekt for han. Er vel ikke hvert år en fra Tongo blir nominert til noe særlig?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

litt OT men:

Asnl always win when ade scores...Thats the rule!

 

Er det ikke sånn at vi aldri taper når Adebayor scorer? Han scoret nå i hvert fall i 2-2-kampen hjemme mot Portsmouth ifjor.

 

2-2.. Er det tap? ;)

 

Les hva afc2007 skriver, så forstår du hva unitedfan...NOT mener. Afc2007 skriver at "Arsenal alltid vinner når Adebayor scorer", men det er ikke det som er regelen. Det er at "Arsenal aldri taper når Adebayor scorer". 2-2 er hverken seier eller tap.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...