Jump to content

2009.03.17 Hull City H


pekkiry

Hvem scorer først?  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Bra bytter gjør at vi vinner idag.

Nasri kreativ og Bendtner gir oss styrke på topp.

Bendtner har blitt en bedre spiss enn Ade denne sesongen.

Ellers viser Arshavin hvilken klassespiller han er.

Link to comment
Share on other sites

Nitrist førsteomgang, men godt comeback i andre. Nå er det bare å glede-grue seg til semien. Skal bli et vilt oppgjør!

 

Forøvrig forkastelig av professoren å gå rett i garderoben! Det liker jeg slett ikke å se!

Link to comment
Share on other sites

5 minutter tillegg, hva skjer?

 

Ja av og til kan det virke rart. Han la nok til de aller fleste minutta fordi Hull hadde drøyet med tiden i 84 minutter, men til slutt var det faktisk Hull som hadde behov for dei fem minutta... Etter regelboka er det vel rett, men det kan nok virke litt rart ja.....

Link to comment
Share on other sites

Et par positive og negative sider ved kampen:

 

+ Song. Blir tryggere å bedre med ballen. God ballfordeler.

+ Arshavin. STORKJØP. Arsenal sin beste i første omgang, og veldig god i andre omgang. Veldig uegoistisk på arsenal sitt første mål.

+ Innbytterene. Bendtner er veldig god å komme seg til målsjanser, og er den som gjør grovarbeidet til begge målene, assist på siste (?), Nasri ekstremt god ballfordeler på midtbanen. Utfyller Cesc sin rolle strålende. Eboue jobber bra på slutten.

+ Vi spiller bra fotball i andre omgang, og vinner heldigvis.

+ Gallas viser nok en gang en stor vinnervilje, og blir belønnet med en scoring. (Hadde bare resten av laget hatt samme innstilling hadde vi definitivt ikke hatt like "få" poeng som nå..)

+ Gibbs viser gode takter, og bør være en god utfordrer til Clichy. Bra innlegg å enorm løpskapasitet. Lurer på hvordan det blir når Traore kommer tilbake.. En av dem blir nok ving tipper jeg

 

- Første omgang. Umotiverte å late. Deprimerende å se på.

- Spillere på vårt kjære Arsenal som legger seg ned støtt og stadig, og ser mer ut som italienere, primadonnaer enn fotballspillere (Gjelder selvfølgelig ikke alle)

- RvP som kaptein. Spiller dårlig i første omgang, samt klager på dommeren å syter masse. Spiller dog en bra andre omgang, som resten av laget.

- Wenger som syter. Begynner å bli mektig lei av all sytingen hans. Begynner seriøst å ligne på sur Alex... Går også rett i garderoben etter kampen! Forkastelig Wenger! Bra bytter hadde han iallefall i dag, så pluss for det.

Link to comment
Share on other sites

En veldig god andre omgang hvor omtrent alle som underpresterte i første hevet seg flere hakk. Godt å se vilje og tempo hele omgangen. Hull ble slitne etterhvert og hang ikke med på løp eller vendinger. Arshavin var helt utrolig god. Han har et blikk som kun Bergkamp kan matche. Passet til Persie og deretter gjennombruddsballen til Gibbs var helt utrolige.

 

Ellers honnør til Bendtner som virkelig tar tak i kampen fra første sekund. Han skaper uro og plass for andre med løpene og mottakene sine. Et lite mål nå Nic så er selvtilliten helt tilbake :D

 

Gratulerer med semifinale alle sammen.

Link to comment
Share on other sites

Synd det egentlig var offside. Liker ikke å få mål og glede seg over det, når visse andre lag får lignende mål og da er helvete løs.

Statistikken viser at vi er et av lagene i PL som har hatt flest feildømte dommeravgjørelser mot oss i år, så det er bare å juble i vei for at endelig dømmingen går vår vei for en gangs skyld ;)

Link to comment
Share on other sites

Deilig å være klare for semi. Vi får et utrolig heldig mål ved Gallas som står sykt i offside, men det er så fortjent så fortjent. Riley hadde virkelig en elendig dag på jobb som dommer(hørt det før?). Syns det er utrolig merkelig at han får lov til å fortsette som dommer på toppnivå. Merkeligste er at han klarer å gjøre feil begge veier i dag og ikke bare mot oss som han har for vane å gjøre. Kunne fort ha blitt flere gule og til og med rødt kort utpå der hadde dommeren vært litt mer våken.

 

Ellers går vi videre på en litt dårlig dag... Positivt.

Noe annet som er positivt er Gibbs som fortsetter fremgangen, Diaby og Song som spiller veldig godt sammen i dag og at vi får mye mer bevegelse på topp når Nicklas og Nasri kommer innpå. Og Arshavin? Ren klasse, med overblikk helt i nærheten av DB10!

 

Håper Gibbs får prøve seg i PL også før sesongslutt. På tide Clichy skjønner at han må skjerpe seg om han skal få beholde plassen.

Ellers Fabianski gjør en solid kamp og gjør veldig mye bra som sweeper og er stødig i feltet. Kan lite gjøre med målet i mot som er dårlig kommunikasjon mellom Djourou og Song(?) som slipper Barmby igjennom. Selvfølgelig er det uflaks at ballen går via beinet til Djourou og i en perfekt bue over Fabianski, men det er slikt som skjer når man gir spillere for mye rom...

Link to comment
Share on other sites

Huff så dårlig Mike Riley er, det skulle faktisk ikke vært mulig å la han dømme på dette nivået! Utrolig mange billige frispark som han blåser på, gir gult kort til Gallas etter en sen takling som ikke var spesielt stygg, deretter hadde Hull 3 lignende taklinger hvor han ikke engang ga tilsnakk. Før det plutselig brøt løs og det haglet gule kort til alle spillerne.

 

Må ogsi si at prikken over i'en var "handsen" til RvP og den siste taklingen til Djourou på slutten av kampen som var et soleklart frispark og gult kort.

 

Uansett, deilig at vi er videre..

Link to comment
Share on other sites

Gikk wenger rett i garderoben? :P

 

Var mye bilder fra sidelinja i denne kampen. Tror det var litt munnhuggeri fra hull

Jepp, helt riktig spør du meg, måten Hull fremsto idag er jo patetisk..

Drøyer tid på ALLE muligheter fra det 11.min.. spiller tidehvis meget stygt..

 

Hadde jeg vært Wenger hadde jeg ikke tatt Brown i handa, å jeg hadde gitt Hull huden full på pressekonferansen..

Jeg er første mann i køen for en fair fotball, og hater når Arsenal vinner eller taper når dommerne har gjort en feil, men idag er jeg glad for at Arsenal vant på en offside-skåring(var det egentlig offside??Gallas var jo bakerst av alle, keeper og spillere!)..

 

Måtte Hull spille championship neste år sammen med Bolton og Stoke!!

 

Grattis med semi allesammen, DEILIG ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Dowd meiner Wenger skaffa det gule kortet til Hull-keeperen.. patetisk..

 

edit: Han sa også noko om at Cesc hadde gjort eitt eller anna etter kampen.. nokon som fekk med seg dette..?

 

Pizzafest?? ;)

Håper dette med spytting etc bare er oppgulp fra en grinete manager. Frykter dog at noe har skjedd på vei til garderoben i pausen.

Link to comment
Share on other sites

Synd det egentlig var offside. Liker ikke å få mål og glede seg over det, når visse andre lag får lignende mål og da er helvete løs.

Statistikken viser at vi er et av lagene i PL som har hatt flest feildømte dommeravgjørelser mot oss i år, så det er bare å juble i vei for at endelig dømmingen går vår vei for en gangs skyld ;)

kan du vise meg hvor du leste det?

Link to comment
Share on other sites

En mindre bra førsteomgang blir erstattet av en langt bedre andreomgang. I første 45 minuttene var det lite som sa at vi skulle klare dette. I andre kom mulighetene og spillet nærmet seg. Gode bytter av Wenger i dag er med på å avgjøre kampen.

 

Må innrømme at jeg var potte sur helt fram til 1-1 målet kom. Hadde vært for jævlig om Barmby skulle sende oss av cupen.

Link to comment
Share on other sites

ok+ av song. ellers var det ikke noen andre enn andrej som imponerte. diaby har vist at han glimtvis fungerer, men i dag var han direkte svak og klønete igjen. det må spilles veldig mye bedre nn dette om det skal være muligheter for noen titler ja...

Link to comment
Share on other sites

Brown meiner Wenger skaffa det gule kortet til Hull-keeperen.. patetisk..

 

edit: Han sa også noko om at Cesc hadde gjort eitt eller anna etter kampen.. nokon som fekk med seg dette..?

 

Ja, jeg skrev akkurat mer om det i Cesc-tråden. Skal angivelig ha spyttet på Hull's assistentmanager.

Link to comment
Share on other sites

Dowd meiner Wenger skaffa det gule kortet til Hull-keeperen.. patetisk..

Han heter ikke Dowd. Det er en dommer.

 

Langt verre er det at Phil Brown sier at Cesc spyttet på deres ass. manager. Stemmer det, er det meget alvorlig

 

 

Hvor får du denne informasjonen fra?

 

Vi gjør en svak førsteomgang men mye av intrykket rettes opp etter pause. Som flere har vært inne på så gjør Arshavin nok en god kamp. Han er på god veg til å rettferdiggjøre overgangssummen.

Gratulerer Arsenal og alle med hjertet på rette plassen ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...