Jump to content

2009.03.17 Hull City H


pekkiry

Hvem scorer først?  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Der var vi heldige at det ikke står 2-0!

Hva er det med dette Hull laget?

Det er ikke så mye spesielt med dette Hull-laget.

Det er mer oss som ikke kan spille mot de svake PL-lagene (1-2 mot Stoke, 0-1 og 0-0 mot Fulham, 1-2 mot Hull, 0-0 og 1-1 mot Sunderland osv).

Det er der Arsenal har tapt serien i år. Vi er bl. a helt motsatt av Chelsea og Manu som kun har tapt mot andre av de 4 store...

Link to comment
Share on other sites

Der var vi heldige at det ikke står 2-0!

Hva er det med dette Hull laget?

Det er ikke så mye spesielt med dette Hull-laget.

Det er mer oss som ikke kan spille mot de svake PL-lagene (1-2 mot Stoke, 0-1 og 0-0 mot Fulham, 1-2 mot Hull, 0-0 og 1-1 mot Sunderland osv).

Det er der Arsenal har tapt serien i år. Vi er bl. a helt motsatt av Chelsea og Manu som kun har tapt mot andre av de 4 store...

Det er MEGET merkelig at vi ikke klarer å prestere bedre ja. Vi kan forlange bedre innsats enn det her.

Link to comment
Share on other sites

Der var vi heldige at det ikke står 2-0!

Hva er det med dette Hull laget?

Jeg vrir det og spør; hva er det med dette arsenal-laget?

Det er dårligere enn Hull laget? Dette er tragisk, vi spiller med et stekt lag og sliter som bare rakkern.

Link to comment
Share on other sites

Der var vi heldige at det ikke står 2-0!

Hva er det med dette Hull laget?

Jeg vrir det og spør; hva er det med dette arsenal-laget?

Det er dårligere enn Hull laget? Dette er tragisk, vi spiller med et stekt lag og sliter som bare rakkern.

STEKT lag? Ja de ser kanskje litt stekt ut nå. Det er vertfall mye som koker i toppen på enkelte

Link to comment
Share on other sites

Der var vi heldige at det ikke står 2-0!

Hva er det med dette Hull laget?

Jeg vrir det og spør; hva er det med dette arsenal-laget?

Det er dårligere enn Hull laget? Dette er tragisk, vi spiller med et stekt lag og sliter som bare rakkern.

Må jo være noe med viljen og psyken.

 

"Ja, nå har vi vunnet mot Roma og knust Fulham, dette blir lett..."

 

Ser for meg det er sånn dem tenker. I alle fall til det motsatte er bevist.

 

Viljen kan endre seg underveis, eller? Den burde i alle fall det.

Link to comment
Share on other sites

noen som har en stream som funker?

Livesport247.com

Betal bare 25kr/uken (en halv utepils), så får du all fotball du trenger, og så slipper vi spørsmål om streamer som ikke funker osv her inne

Ja okei nå har du endelig overbevist meg om dette etter diskusjonen våres i helga :)

Litt off topic: kunne du forklart meg i korte trekk hva PayPal er? Må finne ut av det før jeg oppretter en konto...

Link to comment
Share on other sites

noen som har en stream som funker?

Livesport247.com

Betal bare 25kr/uken (en halv utepils), så får du all fotball du trenger, og så slipper vi spørsmål om streamer som ikke funker osv her inne

Ja okei nå har du endelig overbevist meg om dette etter diskusjonen våres i helga :)

Litt off topic: kunne du forklart meg i korte trekk hva PayPal er? Må finne ut av det før jeg oppretter en konto...

http://no.wikipedia.org/wiki/Paypal

 

Skrudd opp tempoet litt nå. Kanskje det blir utligning til pause :D

Link to comment
Share on other sites

noen som har en stream som funker?

Livesport247.com

Betal bare 25kr/uken (en halv utepils), så får du all fotball du trenger, og så slipper vi spørsmål om streamer som ikke funker osv her inne

Ja okei nå har du endelig overbevist meg om dette etter diskusjonen våres i helga :)

Litt off topic: kunne du forklart meg i korte trekk hva PayPal er? Må finne ut av det før jeg oppretter en konto...

 

En av de sikreste måtene å betale over nett på. Veldig seriøs og vel-renomèrt side. Du kan velge selv om du vil betale direkte med kort, eller fylle opp en egen "konto" som du betaler fra.

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem fra trening nå, og jeg må spørre; hva er det som feiler oss mot antatt dårligere lag?

 

Og det verste... Nick Barmby? Han spilte vel på Liverpool i 85'....

 

gjør han ikke dårligere det. Han lever på rutine. Men hadde flaks også.

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem fra trening nå, og jeg må spørre; hva er det som feiler oss mot antatt dårligere lag?

 

Og det verste... Nick Barmby? Han spilte vel på Liverpool i 85'....

Det var flaks. Ingenting mer enn det. Ren fakta.

Startet ikke Barmby i tottenham i 1990 eller noe sånn?`Eller er jeg helt på jordet nå?

Link to comment
Share on other sites

En kamp vi dominerer,men syns Arshavin-Nasri-Bendtner og Walcott fungerte bedre offensivt.

Når vi nå ligger unna må vi få inn noe hodestyrke...Bendtner. Ut med Vela som jeg syns velger feil løsninger nokså ofte.

Flaksemål til Hull,men ikke imponert av feltarbeidet til Fabianski.

 

Det løsner for oss i 2 omg håper jeg. Har mye å gå på.

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem fra trening nå, og jeg må spørre; hva er det som feiler oss mot antatt dårligere lag?

 

Og det verste... Nick Barmby? Han spilte vel på Liverpool i 85'....

Det var flaks. Ingenting mer enn det. Ren fakta.

Startet ikke Barmby i tottenham i 1990 eller noe sånn?`Eller er jeg helt på jordet nå?

Et raskt søk:

 

Tottenham Hotspur

Middlesbrough

Everton

Liverpool

Leeds United

Nottingham Forest (loan)

Hull City

 

Jaja, det her burde vi ta. Enkelt og greit!

Link to comment
Share on other sites

Makan til flaksemål Hull har scoret mot oss i år.

Men vi har oss selv å takke og vil ikke si det er fortjent eller ufortjent at Hull leder, men noe som plager meg noe sinnsykt mye er drøyingen til Hull.

Og Riley gjør ikke en dritt med det. Det gjør stort sett ingen dommere i England!

 

Men vi tar dette i andre omgang

Link to comment
Share on other sites

Ballen triller Hull sin vei, Riley er elendig som vanlig og Arsenal spiller uten innsats og motivasjon. Det tok seg iallfall opp mot slutten av kampen hvor vi fort kunne scoret et mål hvis det ikke hadde vært for bra forsvarsarbeid av Hull, forhåpentligvis kommer Nasri eller Bendtner inn for henholdsvis Vela eller van Persie som ikke har hatt en god dag på topp.

Link to comment
Share on other sites

FLaut. Vi er mykje svakare enn Hull og det er nesten nærmare 0-3 enn 1-1. Framover er det berre russaren som skape noko og han er lite med. Theo er ein klovn som virrar rundt uten anna mål og meining enn å gøyme seg vekk eller gå i vegen. Van persie er for god for Arsenal FC, og har vore det i heile 09. Vela er ikkje god nok pr. dags dato. Det postitive er at det berre er 0-1, og at vi har ein omgang å vakne på....

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende at vi driver å spiller langt når vi ikke har verken Ade eller Bendtner på topp. Funker dårlig det! Og RvP går bare rundt å syter!! Få ham av banen hvis han skal fortsette slik! Ikke en kaptein verdig, får minner om en viss franskmann som var kaptein på topp for oss!!

 

Nei, får håpe Wenger får sagt noen alvorsord i pausen og at de kommer ut til 2. omgang med vinnervilje. Dette her er rett og slett for dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...