Jump to content

2009.03.17 Hull City H


pekkiry

Hvem scorer først?  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Kom hjem fra trening nå, og jeg må spørre; hva er det som feiler oss mot antatt dårligere lag?

 

Og det verste... Nick Barmby? Han spilte vel på Liverpool i 85'....

Det var flaks. Ingenting mer enn det. Ren fakta.

Startet ikke Barmby i tottenham i 1990 eller noe sånn?`Eller er jeg helt på jordet nå?

Et raskt søk:

 

Tottenham Hotspur

Middlesbrough

Everton

Liverpool

Leeds United

Nottingham Forest (loan)

Hull City

 

Jaja, det her burde vi ta. Enkelt og greit!

Mye vondt som kommer fra tottenham altså! Håper så enderlig ikke han får gleden av å bli matchvinner ikveld.

Link to comment
Share on other sites

FLaut. Vi er mykje svakare enn Hull og det er nesten nærmare 0-3 enn 1-1. Framover er det berre russaren som skape noko og han er lite med. Theo er ein klovn som virrar rundt uten anna mål og meining enn å gøyme seg vekk eller gå i vegen. Van persie er for god for Arsenal FC, og har vore det i heile 09. Vela er ikkje god nok pr. dags dato. Det postitive er at det berre er 0-1, og at vi har ein omgang å vakne på....

Med "for god" for Arsenal, mener du da at han ER for god for Arsenal, eller at han TROR han er for god for Arsenal? Jeg mener helt klart det siste. vPersie har ikke vært god på 1,5 mnd!!!

Link to comment
Share on other sites

Må gjøre noen forandringer. van Persie virker helt ute av form og bør få gå av. Djourou veldig usikker ved flere anledninger. Vela trenger taktikktrening, han gjør veldig mye rart med ballen.

Det positive er at Song og Diaby virker friske og setter fart på ballen gjennom midten flere ganger med gode gjennomspill. Arshavin kan avgjøre med et øyeblikks magi og Walcott virker mer intr i å ta de tunge løpene bak forsvaret. Gibbs har noen feilplasseringer, men klarer seg ellers godt. Sagna har vært veldig god frem til innleggene som alltid..

 

Tror det snur i 2., men Persie må virkelig gå i seg selv for å vise at han fortjener å bære kapteinsbindet.

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem fra trening nå, og jeg må spørre; hva er det som feiler oss mot antatt dårligere lag?

 

Og det verste... Nick Barmby? Han spilte vel på Liverpool i 85'....

Det var flaks. Ingenting mer enn det. Ren fakta.

 

Det var ikke bare flaks, det var også alt for dårlig press fra Djourou. Mange her på forumet har opphøyet han til å være vår beste stopper, personlig syns jeg han gjør avgjørende feil i kamp etter kamp :)

Link to comment
Share on other sites

Må gjøre noen forandringer. van Persie virker helt ute av form og bør få gå av. Djourou veldig usikker ved flere anledninger. Vela trenger taktikktrening, han gjør veldig mye rart med ballen.

Det positive er at Song og Diaby virker friske og setter fart på ballen gjennom midten flere ganger med gode gjennomspill. Arshavin kan avgjøre med et øyeblikks magi og Walcott virker mer intr i å ta de tunge løpene bak forsvaret. Gibbs har noen feilplasseringer, men klarer seg ellers godt. Sagna har vært veldig god frem til innleggene som alltid..

 

Tror det snur i 2., men Persie må virkelig gå i seg selv for å vise at han fortjener å bære kapteinsbindet.

Det sumerte det bra synest jeg. RvPersie må skjerpe seg. Å sette innpå Bendtner for Vela bør skje om ikke lat for lenge.

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem fra trening nå, og jeg må spørre; hva er det som feiler oss mot antatt dårligere lag?

 

Og det verste... Nick Barmby? Han spilte vel på Liverpool i 85'....

Det var flaks. Ingenting mer enn det. Ren fakta.

 

Det var ikke bare flaks, det var også alt for dårlig press fra Djourou. Mange her på forumet har opphøyet han til å være vår beste stopper, personlig syns jeg han gjør avgjørende feil i kamp etter kamp :)

Det er ikke Djourou sin feil. Djourou må ofre seg fordi Song (tror jeg det var) ikke følger sin mann hjem og setter midtstopperne i en vanskelig situasjon.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke så ille som det ser ut til. Vi fikk et uheldig mål i mot, men har vært klart best. Noe slapphet til tider, men vi bør enda opp med mål om vi fortsetter på samme måte i andre omgang. At vi ikke har rundspilt dem totalt, handler ikke bare om oss selv, men også om Hull som satser hardt.

 

Jeg likte ikke helt at de trakk seg lengre og lengre tilbake utover omgangen, men det er vel ikke annet å regne med.

Link to comment
Share on other sites

Mulig vi ikke spiller årets kamp i kveld, men innleggene på forumet er definitivt det værste.

Her tar du feil. Hva skal vi si da? Skal vi lure oss selv og si at dette er godt spilt osv. Nei, heldigvis er de aller fleste her inne ærlige folk som ser gjennom riktige øyne. Vi er supportere, og fotballen til VÅRT lag vekker ulike følelser hos oss, alt etter hvordan laget spiller. Det å være fotballsupporter er ikke bare glede, harmoni og optimisme. Det er skuffelse, tilbakeslag, tårer osv. Derfor er jeg glad for at dette forumet er et sted vi kan skrive det vi tenker rundt laget vårt og kampene de spiller, og ikke et sted hvor vi MÅ være positive uansett hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

kom akkurat.

noen som har stream?

koster det forresten noe for å laste ned det veetle greiene?

 

Bruker alltid sopcast som er bra.

 

sop://broker.sopcast.com:3912/6816

Jeg får bare opp en evigvarende reklamefilm for www.myp2p.eu med dårlig musikk i bakgrunnen :)

 

Edit: Glem det!

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem fra trening nå, og jeg må spørre; hva er det som feiler oss mot antatt dårligere lag?

 

Og det verste... Nick Barmby? Han spilte vel på Liverpool i 85'....

Det var flaks. Ingenting mer enn det. Ren fakta.

 

Det var ikke bare flaks, det var også alt for dårlig press fra Djourou. Mange her på forumet har opphøyet han til å være vår beste stopper, personlig syns jeg han gjør avgjørende feil i kamp etter kamp :)

Det er ikke Djourou sin feil. Djourou må ofre seg fordi Song (tror jeg det var) ikke følger sin mann hjem og setter midtstopperne i en vanskelig situasjon.

 

BE

 

100% enig. Og Djourou har bare uflaks at den ballen får akkurat den buen som gjør at Fabianski er utspilt og at det blir mål. Men han prøver hvertfall å rette opp andres feil.

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem fra trening nå, og jeg må spørre; hva er det som feiler oss mot antatt dårligere lag?

 

Og det verste... Nick Barmby? Han spilte vel på Liverpool i 85'....

Det var flaks. Ingenting mer enn det. Ren fakta.

 

Det var ikke bare flaks, det var også alt for dårlig press fra Djourou. Mange her på forumet har opphøyet han til å være vår beste stopper, personlig syns jeg han gjør avgjørende feil i kamp etter kamp :)

Det er ikke Djourou sin feil. Djourou må ofre seg fordi Song (tror jeg det var) ikke følger sin mann hjem og setter midtstopperne i en vanskelig situasjon.

 

BE

 

Nå får du gi deg BE, ballen blir spillt ut og midtbanespilleren har løpt fram på banen. Djourou har kun en mann og passe på og står alt for langt unna Barmby noe som gjør at han ikke kommer oppi mannen sin når ballen blir slått tilbake inn i feltet.

 

Jeg ser kampen på elendige stream og har bare fått sett scoringen en gang. Slik jeg ser det så er det Djourou som er synderen denne gangen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...