Jump to content

2009.03.17 Hull City H


pekkiry

Hvem scorer først?  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Brown meiner Wenger skaffa det gule kortet til Hull-keeperen.. patetisk..

 

edit: Han sa også noko om at Cesc hadde gjort eitt eller anna etter kampen.. nokon som fekk med seg dette..?

 

Ja, jeg skrev akkurat mer om det i Cesc-tråden. Skal angivelig ha spyttet på Hull's assistentmanager.

 

Takk skal du ha! ;)

 

Sannsynligvis bitre beskuldingar frå ein patetisk mann..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Synd det egentlig var offside. Liker ikke å få mål og glede seg over det, når visse andre lag får lignende mål og da er helvete løs.

Statistikken viser at vi er et av lagene i PL som har hatt flest feildømte dommeravgjørelser mot oss i år, så det er bare å juble i vei for at endelig dømmingen går vår vei for en gangs skyld ;)

Kilde????

Link to comment
Share on other sites

Dowd meiner Wenger skaffa det gule kortet til Hull-keeperen.. patetisk..

Han heter ikke Dowd. Det er en dommer.

 

Langt verre er det at Phil Brown sier at Cesc spyttet på deres ass. manager. Stemmer det, er det meget alvorlig

 

 

Hvor får du denne informasjonen fra?

 

Vi gjør en svak førsteomgang men mye av intrykket rettes opp etter pause. Som flere har vært inne på så gjør Arshavin nok en god kamp. Han er på god veg til å rettferdiggjøre overgangssummen.

Gratulerer Arsenal og alle med hjertet på rette plassen ;)

Intervju på Setanta

Link to comment
Share on other sites

ok+ av song. ellers var det ikke noen andre enn andrej som imponerte. diaby har vist at han glimtvis fungerer, men i dag var han direkte svak og klønete igjen. det må spilles veldig mye bedre nn dette om det skal være muligheter for noen titler ja...

Da har vi veldig forskjellig oppfatning av Diaby i dag. Han var i mine øyne banens klare ener sammen Arshavin. Både fremover og bakover ristet han av seg spillere og hadde flere meget gode pass gjennom pressledd. Han har en OK første og en sterk andre omgang syns jeg.

Link to comment
Share on other sites

ok+ av song. ellers var det ikke noen andre enn andrej som imponerte. diaby har vist at han glimtvis fungerer, men i dag var han direkte svak og klønete igjen. det må spilles veldig mye bedre nn dette om det skal være muligheter for noen titler ja...

Da har vi veldig forskjellig oppfatning av Diaby i dag. Han var i mine øyne banens klare ener sammen Arshavin. Både fremover og bakover ristet han av seg spillere og hadde flere meget gode pass gjennom pressledd. Han har en OK første og en sterk andre omgang syns jeg.

Må si meg enig med RP7 her. Både Song og Diaby gjorde en veldig sterk 2. omgang. Song var kanskje hakket bedre i 1. men Diaby spilte seg veldig opp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg digger rett og slett Arshavin. Det ligger en tanke bak alt han gjør og han har en pasningsfot og et overblikk som minner om tidenes beste Arsenal-spiller (dere vet hvem jeg mener, bare se på nicket mitt ;)).

 

Genistrek av Wenger. Kan se ut til å bli avgjørende både i FA-cupen og i kampen om 4. plassen. Tenk, bare tenk om vi hadde hatt han i CL.

 

Neste sesong derimot.... (sikle)

Link to comment
Share on other sites

Fullt fortjent seier. Vi vinner skuddstatistikken 28-6 (på mål 8-2). Vi er best på tacklinger, best på pasninger, best på ballinnehav og best på alt. Det er faktum, resten er følelser. Det var ikke så ille som kamptråden fra første omgang kan tyde på. Hull fikk første målet og resten var i det store og hele med ryggen mot veggen (etter eget ønske).

 

Synes van Persie viste stigning i dag, Arshavin kan bli hvor god som helst i Arsenal og Gallas vil bare vinne. Clichy bør virkelig kikke bakover, han er nå en hårsbredd fra å miste plassen sin.

 

Chelsea next!!

Link to comment
Share on other sites

Synd det egentlig var offside. Liker ikke å få mål og glede seg over det, når visse andre lag får lignende mål og da er helvete løs.

Statistikken viser at vi er et av lagene i PL som har hatt flest feildømte dommeravgjørelser mot oss i år, så det er bare å juble i vei for at endelig dømmingen går vår vei for en gangs skyld :P

Takk. Nå kan jeg sove godt ;)

Link to comment
Share on other sites

Godeste Riley gjør som alltid masse dommerfeil begge veier. Gallas skulle egentlig vært avblåst for offisde, da DJ header han gjennom. Likevel klager jeg ikke. Vi var klart best og hadde alt mot oss en stund. Hvordan ble det forresten 5 minutters tilleggstid?

 

Når det gjelder kampen følte jeg meg hele tiden sikker på at vi kom til å putte minst ett mål. Vi hadde tempo i spillet og viljen var til stede. Utrolig deilig å se at vi nå har god offensiv dybde. Mange andre supportere vil kanskje le når jeg sier at Bendtner og Eboue er gode inpactspillere, men vi så alle hvor gode innhopp de to hadde. At Song ble byttet ut ble jeg dog litt overasket over, men det gikk heligvis greit, da Hull var feige og Diaby har blitt bedre defensivt. Dog må franskmannen bli bedre på inleggene sine.

 

Arshavin var nok en gang veldig god, men det er litt skummelt hvis vi blir litt for avhengige av han i spillet. Hva skjer hvis han plutselig får en langtidsskade?

 

Gratulerer med semi-finale alle sammen. Vi er kun to kamper unna et trofé. På lørdag er det Newcastle borte, en kamp vi ofte sliter med å vinne. Kampen på hjemmebane er en av de beste vi har hatt i år, så vi får håpe på at spiller sitter like bra når vi trenger dett som mest. God natt ;)

Link to comment
Share on other sites

QUE SERA SERA

WHATEVER WILL BE, WILL BE

WE'RE GOING TO WEMBERLY! (lenge siden sist! :P )

QUE SERA SERA

 

Gratulerer fellow Gooners, med nok en liten triumf! Denne sesongavslutningen kan bli stor... Vi viser "great character" og "mental strength" med å komme tilbake, og jeg VISSTE at Gallas kom til å score i slutten! Ingen forsvarspiller i verden er som han på det området, vil jeg påstå. Også takk til resten av gutta for å få seieren til (slutt) å se enkel ut, samtidig som vi sparte en del spillere. Wenger ser altså ut til å få orden på tingene igjen. ;)

 

Nå er det Chelsea i semien, den må vinnes! Samme med Newcastle på lørdag, PROUD TO BE A GOONER.

Link to comment
Share on other sites

Deilig å endelig straffe et lag som spiller møkkafotball. Jeg ble for alvor nervøs da klokken tikket over 70 minutter, men heldigvis klarte gutta å knekke den feigheten til Hull. Håper vi fortsetter i samme stil mot andre lag som spiller "anti-fotball" i framtiden også.

Link to comment
Share on other sites

Gallas-målet var som sagt klar offside, men var det flere som la merke til at det annulerte målet etter faktisk var onside? Siden ballen var via forsvaret ( husker ikke hvem som skåret), og ballen skiftet såpass retning at pasningen fra Arsenals pasning ikke var tellende.

 

Men der har vi Riley på sitt beste, skulle aldri vært toppdommer. Lo godt helt på slutten av overtid da Hull skulle hatt to frispark fra 20 meter.

Link to comment
Share on other sites

Bare jeg som ikke tåler Chris Brown?

 

Nei er ikke bare deg, etter han banket opp Rihanna så har han rett og slett bare fremstått som en kvinnemishandler i mine øyne!

 

Men ja, Phil Brown er en veldig veldig rar mann som jeg ikke har sansen for.

Link to comment
Share on other sites

Gallas-målet var som sagt klar offside, men var det flere som la merke til at det annulerte målet etter faktisk var onside? Siden ballen var via forsvaret ( husker ikke hvem som skåret), og ballen skiftet såpass retning at pasningen fra Arsenals pasning ikke var tellende.

 

Men der har vi Riley på sitt beste, skulle aldri vært toppdommer. Lo godt helt på slutten av overtid da Hull skulle hatt to frispark fra 20 meter.

 

Er alle så sikker på at det var offside? Kom ikke ballen fra keeper før den gikk til Gallas. Det skal ikke blåses offiside hvis ballen "kommer fra" en motspiller.

Link to comment
Share on other sites

Ganske sikker på at den stusses av Arsenal. Den var dog også via keeper, men det har ikke noe å si så lenge det ikke skiftes retning. Slå det opp!

Har lite å si om ballen "kommer fra" en motspiller så lenge den ikke skifter retning eller har noen annen innvirkning

Link to comment
Share on other sites

Wenger på pressekonferansen (om 2-1 målet):

 

"Djourou first,

Then the goalkeeper,

....

...

....

Then a foul on Gallas

...

Penalty

...

(Latter i salen)

...

In fact we should have had two goals..."

 

;)

 

Phil Brown, what a cunt !!

 

http://www.setanta.com//uk/Videos/football...-Arsenal-video/

 

"What that club is all about.."

 

Hæ? Kunne gått gjennom alt han sa og fortalt hvorfor det er pisspreik, men er så trøtt at det er sengetid.

 

 

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=gcOZKR7QMz8&feature=related - Han skylder faktisk på dommeren her og.

Link to comment
Share on other sites

 

Phil Brown, what a cunt !!

 

http://www.setanta.com//uk/Videos/football...-Arsenal-video/

 

"What that club is all about.."

 

Hæ? Kunne gått gjennom alt han sa og fortalt hvorfor det er pisspreik, men er så trøtt at det er sengetid.

 

 

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=gcOZKR7QMz8&feature=related - Han skylder faktisk på dommeren her og.

For en idiot! Ikke dommerens avgjørelse, men han selv som er en DISGRACE! Ble mektig irritert da jeg så det intervjuet der. At det går an!

 

On topic! Utrolig deilig med seier idag. Vi holder trykket oppe gjennom hele kampen og får til slutt utteling. Godt innhopp av Nasri, Arshavin er bare verdensklasse (nuff said) og Clichy bør begynne å merke presset fra Gibbs nå. Syntes han hadde en meget god kamp.

Link to comment
Share on other sites

Har hele sesongen (fram til nå) hatt litt sansen for Hull. Et lag som er tippet rett ned av de fleste medier. Har lite penger og rutte med, og rykket opp divisjon etter divisjon de siste 10 årene.

Men igår viste dem seg å være et jævla møkkalag. Fikk et tidlig mål og startet med engang å drøye tid og legge alle mann i forsvar. Men det som irriterer meg mest er den uspiselige manageren. Makan til "dra-til-meg-tryne" skal man lete ei stund etter. Vil nesten gå så langt som å kalle Sur Alex sympatisk i forhold.

Er slike lag som fortener å tape på et mål som kanskje skulle vore annulert i sluttminutta.

DEILIGT!

Link to comment
Share on other sites

Gallas-målet var som sagt klar offside, men var det flere som la merke til at det annulerte målet etter faktisk var onside? Siden ballen var via forsvaret ( husker ikke hvem som skåret), og ballen skiftet såpass retning at pasningen fra Arsenals pasning ikke var tellende.

 

Så du ikke reprise med linjemåling? Det var faktisk offside, ergo riktig dømt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...