Jump to content

Gael Clichy


Sindre

Recommended Posts

Gibbs er nok tenkt som direkte erstatter her ja og med Traore som backup kanskje?

 

Gud forby! Ikke missforstå, Gibbs tror jeg kan bli bra men han er langt fra klar til å ta over rollen. Her MÅ wenger ut å kjøpe en etalbert spiller.

 

Da pensjonerer jeg 22 Clichy drakten min. Kommer aldri til å gå med den igjen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Synes også dette var meget trist, den siste fra Invincibles-gjengen forsvinner.. Dog var nok et salg det beste for begge parter. Men å selge til City, det skjønner jeg VIRKELIG ikke. Tenker Wenger og co kun på £ ? Er, i likhet med andre, stygt redd for at Clichy med litt bedre coaching og større grad av sikring, nok en gang kan blomstre på venstrebackplassen.

 

Hvis Wenger ikke henter en erstatter vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte..

Link to comment
Share on other sites

Det der ble sagt for to år siden. Da hadde City bare penger. To år senere er de, i tillegg til uendelig rike, et bedre fotballag enn oss og de vinner trofeer. Jeg klandrer ikke Clichy akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Var kanksje like greit å selge siden han ikke har spilt på sitt beste de siste årene, men å selge han til en av våre hovedrivaler hvor han kanskje igjen kan blomstre er fullstendig uakspeptablet! Nå må Wenger vise handlingskraft og kjøpe inn en fullverdig erstatter fort som fy, min favoritt er Leighton Baines. Har ikke troa på at Gibbs skal kunne holde seg skadefri en hel sesong og samtidig spille på et jevnt høyt nivå som trengs i PL.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker Gael alt godt videre, en virkelig topp person og klassespiller på sitt beste! aldri noe utenomsportselig med den karen der, og for 2 sesonger siden var han verdens beste i sin posisjon. jeg var alltid en stor fan av Clichy, jeg likte han så godt at han havna bakpå trøya mi, og det sier ikke rent lite.. synes det blir veldig trist å se han i shitty drakt, men når sant skal sies har han dessverre stagnert noe helt vanvittig de siste årene og blitt veldig frustrerende..

innleggsfot eier han ikke, og tabbene i forsvar har ballet på seg, det lå igrunn i kortene han han ville forsvinne i sommer.. men da er det godt vi har city som er villige til å bla opp for de som blir veid for lette! hvem vet, kanskje han kan finne tilbake til gammel storhet? jeg vil hvertfall alltid huske han som en stor venstreback, lykke til Clichy!

Link to comment
Share on other sites

Jaja, da har Clichy startet å tenke på pensjonisttilværelsen. Jeg ble svært forundret over denne overgangen. For det første trodde jeg at Clichy var en skikkelig Arsenal-gutt og for det andre så trodde jeg City var ute etter bedre spillere enn Clichy. Blir smått irritert når han uttaler at han drar fordi han vil vinne trofeer. Har han ikke selvinnsikt (akkurat som Denilson mangler)? Spillere som ikke er gode for Arsenal forlater oss og forventer seg trofeer. Hva tror de om seg selv? Jeg kommer ikke til å hate Clichy på høyde med Cashley og Adebayor, men han er fult på høyde med surrehoder som Hleb og Flamini. Jeg er hvertfall overbevist om at hans eneste motiv er penga!

Link to comment
Share on other sites

Motivet kan like mye være Wengers og Arsenals manglende ambisjoner??

Sånn sett fra utsiden virker det nemmelig sånn at Arsenal ikke viser tegn til ambisjoner eller interesse for å vinne noe verdens ting, ser vi oss rundt så har alle våre konkurrenter allerede startet med å forsterke troppene sine, og da er det bare smuler igjen til Arsenal når de er ferdige og Arsenal begynner å "forsterke" laget.

 

Vi får servert store ord om forsterkninger fra vår maestro Wenger, men ender som regel opp med å selg unna spillere.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Kolarov er like dårlig som Clichy bakover, men ville helst sett en Gervinho rundlure Clichy en mot en gang etter gang, eller en Clichy som tror han kan bryte pasningene mot Walcott gang etter gang før Theo slår på superspeeden.

Kolarov står på skadelisten til City og er ikke ventet tilbake før på nyåret, dermed blir det vell en duell mot Zabaleta

Link to comment
Share on other sites

Vært en spennende duell med Theo vs Gael! Men tar jeg feil når jeg sier att Wayne Bridge muligens blir å finne i denne posisjonen? Han er vel ferdig med utlån i West Ham vel? Denne duellen kan være nøkkelen til en seier mot City! En Theo i form vs en rusten Bridge eller en omskolert Zabaleta..

Link to comment
Share on other sites

Vært en spennende duell med Theo vs Gael! Men tar jeg feil når jeg sier att Wayne Bridge muligens blir å finne i denne posisjonen? Han er vel ferdig med utlån i West Ham vel? Denne duellen kan være nøkkelen til en seier mot City! En Theo i form vs en rusten Bridge eller en omskolert Zabaleta..

Tror ikke Wayne Bridge er med i 25-mannstroppen til City i PL i år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...