Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 28 2011, 10:19 PM) 221067[/snapback]

Intervjuet har nå "airet" håper det snart ligger på nettet :)

 

Forøvrig: Wrighty7: I want him as the next manager. Hadde jo vært utrolig artig med Henry tilbake i klubben, men først må han i så fall være "second in command" et par år. Er uten tvil en utrolig intelligent mann med stor kjærlighet for klubben og allerede en legende.

Ser at det dras sammenligninger med Guardiola i kommentarfeltet, men Guardiola kom til dekket bord. En støvsugerrobot kunne gjort en nesten like god jobb som Pep. Henry hadde fått det betraktelig tøffere i Arsenal

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 28 2011, 10:19 PM) 221067[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Intervjuet har nå "airet" håper det snart ligger på nettet :)

 

Forøvrig: Wrighty7: I want him as the next manager. Hadde jo vært utrolig artig med Henry tilbake i klubben, men først må han i så fall være "second in command" et par år. Er uten tvil en utrolig intelligent mann med stor kjærlighet for klubben og allerede en legende.

 

Ser at det dras sammenligninger med Guardiola i kommentarfeltet, men Guardiola kom til dekket bord. En støvsugerrobot kunne gjort en nesten like god jobb som Pep. Henry hadde fått det betraktelig tøffere i Arsenal

 

Med et par justeringer så er ikke laget vårt langt unna å være fantastisk.

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Vermaelen - Clichy

 

Song - Wilshere

 

Walcott - Fabregas - Nasri

 

van Persie

 

Det er et vanvittig sterkt lag, men selvfølgelig så må man regne med at opptil flere av disse blir utilgjengelige for store deler av sesongen. Dessverre er ikke innbytterne ofte gode nok til å erstatte noen av disse nevnte spillerene og det burde derfor kommet inn et par bedre og mer erfarne backups.

 

Spørsmålet er vel uansett hva Thierry hadde gjort i nevnte situasjon, men uansett så er det ikke snakk om at han skal ta over Arsenal neste sesong uansett. Håpet mitt er at enten Bould, Bergkamp eller Henry (kanskje også Vieira) blir vår nye nummer 2 innen et par sesonger og blir "groomet" som erstatter for Wenger.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Henry har akkurat pådratt seg et rødt kort som må sies å være underlig

http://www.dagbladet.no/2011/06/20/sport/fotball/major_league_soccer/new_york_red_bulls/erik_soler/16998657/

Helt håpløst av dommeren, som Soler vet å påpeke :P

 

En liten bagatell med et klapp i bakhodet, og en påfølgende "puff" av motspiller.. de gjorde jo til og med opp før dommeren måtte vise at han var der han også.. som kommentatoren påpeker "the crowd doesn`t pay to see the referee"

 

Var Henry ironisk eller storsinnet da han takka dommern for kampen? :lol:

Edited by Kris-A
Link to comment
Share on other sites

 

Anbefaler folk å se denne. Kanskje den beste Henry-compen på YouTube. :)

 

Tårer i øynene får jeg alltid når jeg ser på en god Henry video og hører mannen tale. Fantastisk.

 

Henry må være tidenes beste fotballspiller som aldri ble kåret til verdens beste fotballspiller.

 

Rett og slett utrolig at han ikke ble kåret til verdens beste fotballspiller minst en gang i karrieren, men mest av alt er det tragisk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Utvilsomt. Jeg synes alternativene til RVP er for dårlige i midten.

 

Chamakh. For å være ærlig har jeg aldri hatt helt sansen for marokkaneren, fælt å si det, men sånn er det. Synes han rett og slett ikke er god nok. Han åpnet sterkt, men i mine øyne var det alltid noe som manglet.. Vet dette virker hardt, men Arsenal er et topplag og topplag trenger en spiss som har selvtillit og scorer mål. Ikke en som har skuddvegring til tusen og som spiller støtta istedenfor å gå straka vegen mot mål, når han har mulighet til det. Etter min mening passer han bedre for et innleggslag, hvor han virkelig får brukt hodestyrken sin. Just my honest opinion.

 

Vela. Liker spillertypen, herlige avslutninger, men sliter desverre voldsomt med fysikken i PL... Han hadde absolutt fortjent flere sjanser, men jeg tror fysikken har begrenset mulighetene hans enormt.

 

Gervinho. Har spilt svært lite i midten tidligere og passer med sin spillestil definitivt best på kanten.

 

Oops, sporet litt av gitt ! Kan kanskje ta en slik diskusjon i en annen tråd, men jeg skulle i alle fall gjerne sett TH14 i klubben da jeg mener alternativene bak RVP er for dårlige. I tillegg hadde det vært helt magisk å fått en slik legende tilbake til klubben !

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

Utvilsomt. Jeg synes alternativene til RVP er for dårlige i midten.

 

Chamakh. For å være ærlig har jeg aldri hatt helt sansen for marokkaneren, fælt å si det, men sånn er det. Synes han rett og slett ikke er god nok. Han åpnet sterkt, men i mine øyne var det alltid noe som manglet.. Vet dette virker hardt, men Arsenal er et topplag og topplag trenger en spiss som har selvtillit og scorer mål. Ikke en som har skuddvegring til tusen og som spiller støtta istedenfor å gå straka vegen mot mål, når han har mulighet til det. Etter min mening passer han bedre for et innleggslag, hvor han virkelig får brukt hodestyrken sin. Just my honest opinion.

 

Vela. Liker spillertypen, herlige avslutninger, men sliter desverre voldsomt med fysikken i PL... Han hadde absolutt fortjent flere sjanser, men jeg tror fysikken har begrenset mulighetene hans enormt.

 

Gervinho. Har spilt svært lite i midten tidligere og passer med sin spillestil definitivt best på kanten.

 

Oops, sporet litt av gitt ! Kan kanskje ta en slik diskusjon i en annen tråd, men jeg skulle i alle fall gjerne sett TH14 i klubben da jeg mener alternativene bak RVP er for dårlige. I tillegg hadde det vært helt magisk å fått en slik legende tilbake til klubben !

 

Her traff du spikern på hodet, støttes fullt og helt!

Link to comment
Share on other sites

Rykter skal ha det til at Henry skulle spille de siste 10 minuttene av søndagens kamp som Arsenal-spiller, men dommeren tillot det ikke.......Istedenfor var han regissøren bak utligningsmålet som gjorde at Redbulls vant cupen :(

Link to comment
Share on other sites

Istedenfor var han regissøren bak utligningsmålet som gjorde at Redbulls vant cupen :(

 

Som kom i løpet av de siste 10 minuttene av kampen. Ergo; dommeren har skylda. (Som vanlig, selvsagt)

 

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Kongen er tilbake i London og trener med førstelaget, video her: http://www.arsenal.com/news/news-archive/40580/free-video-henry-trains-with-arsenal. Føler at denne mannen fortjener og faktisk kan bidra med noe i dette laget nå på slutten av karrieren hans. Hvilken annen måte kunne avsluttet hans fantastiske karriere enn en sesong eller to i Arsenal hvor han kunne vise den yngre generasjonen hva som har gjort han til en legende, og ikke minst hvilken moral boost for både fans og spillere.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, tilbake i London... Jeg trodde byen var for liten for ham etter bruddet med hans ex. kone og det var derfor han bare måtte flytte til Barcelona. For alt jeg vet så har London ekspandert siden han bodde her sist og at det nå er plass til dem begge i byen ;-)

 

For Hleb derimot var London alt for stor, så han måtte finne roen på benken i en liten landsby som heter Barcelona. Merkelig hvordan den byen alltid har en akkurat perfekt størrelse og at stedet også har sin unike DNA...

 

Det jeg prøver å si er, velkommen hjem Henry.

Edited by Tapapa
Link to comment
Share on other sites

En Gooner tvers igjennom. Bergkamp og Henry har vært med å gitt oss de største nytelsene innen fotball.

Fantastisk person. En gang Gooner alltid Gooner.

Glemmer aldri på Highbury når han kom bort til oss og applauderte oss midt i kampen.

Herlig at du er hjemme igjen Thierry :proud:

Link to comment
Share on other sites

Kongen er tilbake i London og trener med førstelaget, video her: http://www.arsenal.c...ns-with-arsenal. Føler at denne mannen fortjener og faktisk kan bidra med noe i dette laget nå på slutten av karrieren hans. Hvilken annen måte kunne avsluttet hans fantastiske karriere enn en sesong eller to i Arsenal hvor han kunne vise den yngre generasjonen hva som har gjort han til en legende, og ikke minst hvilken moral boost for både fans og spillere.

Han har masse å bidra med. Bare ved være til stede i disse dager løftes laget inn mot en kjempeprestasjon på lørdag og kamper senere. Tror nok også at han kunne bidratt som spiller. Klokskapen og påvirkningene han ville hatt på de andre ville kompensere en ferdighetsreduksjon, Og for klubben i mange tiår framover. Godt å se han tilbake.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...