Jump to content

Keeperplassen


The Gunner

Hvem ønsker du som førstekeeper?  

77 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nei, det er da noe av det han får mest kritikk for. Det og skudd som går inn på nærmeste stolpe.

Utspill er det jeg har kritisert han mest for i alle fall. Tror at han er blitt bedt om å sikte på Sagna om ikke Koscielny/Vermaelen er ledig siden han stort sett alltid vinner hodeduellene mot vingene og får headet den mot Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Szczesny ligner til forveksling en keeper. Litt rå og uferdig - javel, men likevel det beste vi har hatt siden Lehmann ble kassert i 2007. So say at least my nerves, and it is the only truth that matters.

 

Kan være enig i det. En annen ting er at nervene ikke er tynnslitte på cornere imot lengre som de var før.

Syns egentlig WS har hatt en god sesong og har definitivt vist seg som vår beste.

Link to comment
Share on other sites

Det skyldes vel i stor grad småspill med forsvaret?

 

Har ikke peiling, men Szczesny småspiller ikke noe særlig mer enn hva andre keepere gjør. De Gea, Reina, Cech o.l. er vel alle keepere som prøver å holde ballen i laget ved å spille korte pasninger. Skulle gjerne sett en statistikk på antall langpasninger og vanlige pasninger, men føler at Szczesny sine utspark har forbedret seg drastisk det siste året og at han pdd. ikke er så altfor ille på dette. Er dog ingen Reina for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen fornøyelige tweets etter kampen igår

@DExpapi Let's just say Szczesny is the goalie version of Messi. Just unbelievable!

 

@ArsenalDudester Szczesny's kit next season should come with a cape

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Jeg savner en keeper med baller. En keeper som tør å gå i dueller med motstanderen både i lufta og på bakken, en keeper som er plasseringsdyktig, en keeper som er reaksjonssterk og en keeper som er god på igangsettinger.

Jeg savner en skadefri fabianski i form.

 

wilshere, verdens beste forumist, har på min forespørsel laget et klipp av Fabianskis involveringer i en kamp jeg husker han spilte godt. I den kampen slapp han inn 4 mål, og med en Almiunia (eller tilsvarende dårlig keeper) hadde vi fått juling denne kampen, selv med Arshavins 4 mål.

Nyt

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nh3Ig_80nag#!

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg savner en keeper med baller. En keeper som tør å gå i dueller med motstanderen både i lufta og på bakken, en keeper som er plasseringsdyktig, en keeper som er reaksjonssterk og en keeper som er god på igangsettinger.

Jeg savner en skadefri fabianski i form.

 

wilshere, verdens beste forumist, har på min forespørsel laget et klipp av Fabianskis involveringer i en kamp jeg husker han spilte godt. I den kampen slapp han inn 4 mål, og med en Almiunia (eller tilsvarende dårlig keeper) hadde vi fått juling denne kampen, selv med Arshavins 4 mål.

Nyt

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nh3Ig_80nag#!

 

 

BE

 

Ble egentlig mest imponert av Torres i den videoen, herregud han var god!

Link to comment
Share on other sites

Husker denne kampen, helt vill. Ikke Fabianski sin feil at vi slapp inn 4 hvertfall, kunne vært fler. Herlighet å mange sjanser Pool hadde i denne kampen.

 

Husker for øvrig Fabianski spilte som en levende vegg borte mot Wolves og hvem glemmer vel denne syke dobbeltredningen mot Wigan?

 

http://www.youtube.com/watch?v=0KViapbGxGo

Edited by MikL02
Link to comment
Share on other sites

Fyren er jo svakere mentalt enn en søppelsekk. Til og med Mannone har hatt sine syke kamper mellom stengene.

Jeg har gitt opp Fabianski for lenge siden. At du vil ha en keeper med baller og som går ut i duellene med livsforakt, ja, da er ikke Fabianski din mann. Greit at han fikk bokset unna en del baller i den videoen der, men generelt sett så har han gjort sinnsykt mange feilvurderinger i feltarbeidet. Mye mulig at du ser på det som en positiv ting at han plutselig finner ut at han skal ut til straffemerket og bokse i en 40/60-duell. Feltarbeidet er for meg Fabianskis største svakhet. Han er god på strek, men jeg kjøper ikke totalpakken hans.

Link to comment
Share on other sites

Husker kampen der veldig godt. Minus keepertabben på målet til Benayoun og det at han slipper en retur rett ut foran mål og et par ganger når han kommer ut så bokser han svakt når han egentlig burde holde ballen i fast grep så gjør han en god kamp. :P Ingen av redningene han gjør i kampen er ekstraordinære, men skudd man forventer at en keeper tar. Hans beste involvering er når han kommer rusende ut og hindrer Benayoun en skuddmulighet for deretter å kjappe seg opp og kaste seg inn i neste duell med hodet først. Han ender opp med å se litt klønete ut etterpå da han er uheldig med hvordan ballen spretter, men jeg liker slikt. Det viser tøffhet.

 

Problemet er bare at han generelt sett er under pari. Særlig mentalt sett og mtp. at han er skadet like mye som en franskmann (hvor dum er Wenger som satser på han, eh? Sjekk "Hvilke nye spillere ønsker dere-tråden for en referanse) gjør at han etter 5,5 år i Arsenal og i en alder av 27 står med hele 27 kamper i ligaen. Det sier vel egentlig det meste..

 

Edit:

 

Forøvrig så er vel Fabianski sin beste kamp 3-0 seieren mot Manchester City hvis jeg husker riktig. Stod meget godt i den kampen der.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Mener å huske en treningskamp mot Ajax (som endte 2-2 eller 2-3 til Arsenal) der Fabianski hadde en del gode redninger. Om han spilte begge omgangene husker jeg ikke. Gjør noen?

 

Dobbeltredningen hans mot Wigan er oppskrytt. De/den ser spektakulær ut, men sett på en redningscompilation av Lehmann, så ser du mange titalls redninger som er mye større prestasjoner. Ingen av våre keepere per dags dato har noen gang vist noe sånt i kamp. Mulighetene har de hatt. Jeg deler også Psychos oppfatning om Fabianski: Han har jeg gitt opp at skal bli så god jeg trodde han ville.

Link to comment
Share on other sites

Mener å huske en treningskamp mot Ajax (som endte 2-2 eller 2-3 til Arsenal) der Fabianski hadde en del gode redninger. Om han spilte begge omgangene husker jeg ikke. Gjør noen?

 

Dobbeltredningen hans mot Wigan er oppskrytt. De/den ser spektakulær ut, men sett på en redningscompilation av Lehmann, så ser du mange titalls redninger som er mye større prestasjoner. Ingen av våre keepere per dags dato har noen gang vist noe sånt i kamp. Mulighetene har de hatt. Jeg deler også Psychos oppfatning om Fabianski: Han har jeg gitt opp at skal bli så god jeg trodde han ville.

Enig med Zaldor her, mannen har hatt tid på seg, men ikke hatt rett progressjon, vi savner en Mad Jens i buret. Fortsatt mareritt om gangen feltsterke Fabianski ble knust i duellen mot Carroll..

Link to comment
Share on other sites

Utrolig hvor fort de fjerner disse videoene, selv de som ikke er listet engang. Skal laste opp til Vimeo heller

 

Håpløst rett og slett. Særlig dine videoer har blitt fjernet ekstremt fort i forhold til andre på youtube. Kanskje det hadde fungert bedre om du lastet opp videoene på en annen brukerkonto eller noe lignende?

Link to comment
Share on other sites

 

Håpløst rett og slett. Særlig dine videoer har blitt fjernet ekstremt fort i forhold til andre på youtube. Kanskje det hadde fungert bedre om du lastet opp videoene på en annen brukerkonto eller noe lignende?

Har prøvd det også :P Føler det er helt tilfeldig hvilke videoer som blir fjernet eller ikke. Noen ganger blir comper med 300 views fjernet etter én dag, mens enkelte videoer med masse PL-klipp har over 100 000 views, men blir stående.

 

Her er uansett Fabianski-videoen:

 

http://vimeo.com/57203300

 

Tror ikke Vimeo pleier å fjerne videoer.

 

Det jeg la mest merke til da jeg gikk i gjennom kampen forleden, var Mikael Silvestre. Den fyren var noe for seg selv ass :P

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
×
×
  • Create New...