Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/8636027/Arsenal-manager-Arsene-Wenger-accuses-Xavi-of-being-disrespectful-over-latest-comments-about-Cesc-Fabregas.html

 

På tide at du tok bladet fra munnen, Wenger. Ligner snart mer på en svertekampanje av Arsenal enn en jakt etter Fabregas. Barcelona opptrer særdeles respektløst ovenfor Arsenal, og det faktum at de publiserte Xavis kommentarer om Cescs "lidelse" på den offisielle hjemmesiden sin sier det meste om hvor klasseløs den klubben er.

Link to comment
Share on other sites

Har etter de siste sesongene mistet all respekt for Barcelona. Kun en av spillerne deres som både opptrer sympatisk på banen og holder seg unna slike kommentarer som Xavi her kommer med, og flere andre Barcac*nts har kommet med tidligere. Det er Lionel Messi, og han er den eneste jeg kan si jeg har respekt for derfra.

 

Skjønner virkelig ikke hvordan Barcelona som klubb kan oppføre seg på denne måten. Ledelsen burde sagt klart i fra til spillerne om at de bare skulle holdt kjeft ang Cesc og en evt overgang. Ville de virkelig hatt Cesc så hadde de bladd opp. Sier jo sitt at de blar opp £30-35 mill(?) for Sanchez, i tillegg til et par andre kjøp i sommer, så burde de hatt råd til å bla opp £40 mill+ for Cesc om de så inderlig ville hatt ham nå uansett.

 

Flere av spillerne og personene i klubben burde fått seg en skikkelig "reality-check" så de kan skjønne at dette er oppførsel man kun forventer av bortskjemte drittunger.

 

Barcelona kan brenne hvis de ikke snart gir seg med denne "tapping-up" oppførselen som de har holdt på med i flere sesonger allerede.

Link to comment
Share on other sites

"Ingen spillere er større enn klubben"

 

Syns det bare er latterlig å lese om Barca spillerne som utleverer sine drømmer som propaganda ovenfor Arsenal som fotballklubb. Men det er ikke slik at vi må beholde Cesc for enhver pris! La han gå, vi tar det igjen, vi legger om til 4-4-2 og vinner Premier League neste år! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er Lionel Messi, og han er den eneste jeg kan si jeg har respekt for derfra.

 

David Villa her vel heller aldri gjort noe ovenfor Arsenal som tilsier at han ikke fortjener vår respekt. Messi har jo ved et par anledninger uttalt seg i saken, spesielt i fjor sommer.

Link to comment
Share on other sites

David Villa har ikke sagt noe nei og Messi har som du alt skriver. ALLE fra barca-akademiet uttaler seg, men ikke de innkjøpte virker det som. Uansett; eneste som kan gi råd i situasjonen til Cesc(Og ikke gjennom pressen) er Pique, som selv dro fra Barca til England og tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Som en gjennomsnittlig brite ville sagt det: F*ck off, you bloody w*nker!

 

 

Er så forbanna lei denne Cesc-sagaen.... håper patetiske Barcelona klarer hoste opp 500 mill, så kan vi selge Cesc. Blir etter min mening fullstendig galskap å ha en kaptein som aller mest ønsker seg til en annen klubb. Og jeg forstår ikke helt hvordan Cesc forholder seg til alle disse patetiske uttalelsene fra Barca-klysene... om de (xavi, Iniesta) er gode venner av han , ja så burde vel Cesc få de til å holde kjeft. Ser dessverre for meg at Cesc selges til rundt 300 mill som er langt under markedspris for en verdens beste midtbanespillere.

Link to comment
Share on other sites

David Villa her vel heller aldri gjort noe ovenfor Arsenal som tilsier at han ikke fortjener vår respekt. Messi har jo ved et par anledninger uttalt seg i saken, spesielt i fjor sommer.

 

 

David Villa har ikke sagt noe nei og Messi har som du alt skriver. ALLE fra barca-akademiet uttaler seg, men ikke de innkjøpte virker det som. Uansett; eneste som kan gi råd i situasjonen til Cesc(Og ikke gjennom pressen) er Pique, som selv dro fra Barca til England og tilbake.

 

David Villa Keen To See Arsenal's Cesc Fabregas In A Barcelona Shirt

 

David Villa hopes Arsenal's Cesc Fabregas will sign for Barcelona

 

Messi: Cesc wants to be at Barca

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener å huske at Messi-uttalelsen senere ble oppdaget å være falsk? kanskje jeg tar feil. Men Messi er likevel den eneste fotballspilleren på Barca jeg har noe som helst respekt for om dagen...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal "kidnapping" Cesc

 

Nå er også ordføreren i Barcelona ute med kommentarer om Cesc... Fy faen, dette her blir bare mer og mer latterlig! Beskylde Arsenal for å kidnappe Cesc??

 

"We want him to come right away, he is experiencing a kidnapping," Estanislau Fors i Garcia, the mayor of Catalan town Arenys de Mar where Fabregas grew up, was quoted as saying in Barcelona-based daily Sport.

"If the English are so honourable they should behave properly," he added.

 

"He [Arsenal coach Arsene Wenger] has to stop clowning around because it's disorienting for all of us."

 

Hvem er det som "behaves inproperly" i denne sagaen? Iallefall ikke Arsenal og Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal "kidnapping" Cesc

 

Nå er også ordføreren i Barcelona ute med kommentarer om Cesc... Fy faen, dette her blir bare mer og mer latterlig! Beskylde Arsenal for å kidnappe Cesc??

 

"We want him to come right away, he is experiencing a kidnapping," Estanislau Fors i Garcia, the mayor of Catalan town Arenys de Mar where Fabregas grew up, was quoted as saying in Barcelona-based daily Sport.

"If the English are so honourable they should behave properly," he added.

 

"He [Arsenal coach Arsene Wenger] has to stop clowning around because it's disorienting for all of us."

 

Hvem er det som "behaves inproperly" i denne sagaen? Iallefall ikke Arsenal og Wenger!

Blir faen meg kvalm..

 

Arsenal henter Cesc helt lovlig fra Barca, tar seg av han, gir han tillit og gjør en ukjent catalaner om til en av verdens aller beste i sin posisjon .. Og når vi da ikke er villige til å gi fra oss vår kaptein, som har kontrakt til 2015, nærmest gratis, er han kidnappa?!?!

 

Jeg må spy..

Link to comment
Share on other sites

Haha. I Arsene Wenger-biografien av X.Rivoire uttaler Cesc:

 

"People accused him (Arsene Wenger) of poaching me from Barcelona, but things had become difficult with me and Barca. I had been about to sign for Espanyol a year earlier but, in the end, Barcelona offered me new terms. I was happy to stay at the club, but things changed. I'd never moved to Arsenal otherwise."

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ikke la det gå så inn på oss.

Ikke la oss erte.

 

Det vi må gjøre er å vise styrke.

Wenger kan bare si at det er uaktuelt med salg av Fabregas og at Narsi kan gå om han ikke vil skrive ny kontrakt. Sånn er det. Selg og kjøp en erstatter - kjøp Mata. Ferdig med hele greia - alt maset.

Det er rett og slett pinglete å la andre påvirke oss for mye. Vi må sette agendaen.

Det er bare å vise muskler.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...