Jump to content

Patrick Vieira


Frank

Recommended Posts

  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de skal få fortsette å hente inn overvurderte spillere til en alt for høy pris for meg ja. har mange gode spillere i stallen som da vil kreve å bli solgt. synd vi ikke fikk richards i bytte for toure eller tosken adebayor. har ikke noe tro på at mancini vil klare å ta det laget opp blant de tre beste.

Link to comment
Share on other sites

Om ett til tre år er de nok det. Det hadde selv Martin Andresen klart med bunnløse ressurser. Om Vieira er/blir en ressurs er jeg mer i tvil om.

 

Jeg har også mine tvil om at Vieira, etter flere skader, skal gå inn på et premier league lag og dominere midtbanen, dette tror jeg dessverre kommer til å bli en nedtur for han, men dette er bare en magefølelse jeg har!

Link to comment
Share on other sites

Håper bare han får en varm velkomst på Emirates tiltross for han går til en av våre rivaler, det fortjener han. Jeg tror faktisk han fortsatt har noe å bidra med for Man City. Han er flink til å ta dybde, noe City har manglet i midtbaneleddet sitt. Det fører til at City får mange farlige kontringer mot seg, spesielt når mr og mrs kaos blir herjet med i forsvaret. Vieira kan fungere som en kontringsstopper, og sette opp nye angrep.

Link to comment
Share on other sites

Håper bare han får en varm velkomst på Emirates tiltross for han går til en av våre rivaler, det fortjener han. Jeg tror faktisk han fortsatt har noe å bidra med for Man City. Han er flink til å ta dybde, noe City har manglet i midtbaneleddet sitt. Det fører til at City får mange farlige kontringer mot seg, spesielt når mr og mrs kaos blir herjet med i forsvaret. Vieira kan fungere som en kontringsstopper, og sette opp nye angrep.

Det er sikkert mange positive elementer med det å ha Vieira i laget, men han er ikke god nok for Arsenal slik vi spiller. Han kommer bak både Song og Denilson i mine øyne.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er sikkert mange positive elementer med det å ha Vieira i laget, men han er ikke god nok for Arsenal slik vi spiller. Han kommer bak både Song og Denilson i mine øyne.

 

BE

 

Men nå snakker vi om Vieira i City, og slik De Jong og Barry har spillt, så tror jeg han kan spille seg inn på det laget.

Link to comment
Share on other sites

Men nå snakker vi om Vieira i City, og slik De Jong og Barry har spillt, så tror jeg han kan spille seg inn på det laget.

Jeg er klar over at han har gått til City, og jeg tror ørlig talt ikke han har så mye å by på der heller. Håper jeg har rett.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Dette er helt uproblematisk. Han ønsker å spille for å kvalifisere seg for VM og gjør det med en manager han kjenner. Han får sikkert lønn også. Det er jo tydlig at Mancini har større tro på Vieira enn Wenger og jeg har, for å si det sånn.

 

Spurs derimot hadde vært en ripe, noe han nok innså selv også. Ellers hadde det blitt gjennomført i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Etter signeringen av Vieira legger Sheikh Arab fram sine planer for de neste årene.

 

Innen 2012 skal dette være laget deres:

 

Lehmann

 

Lauren

Toure

Campbell

Cole

 

Ljungberg

Vieira

Gilberto

Pires

 

Henry

Anelka

 

Benk: Taylor, Dixon (City-fan), Silvinho, McGoldrick, Dickov, Niall Quinn, Adebayor

 

Bare synd at Alan Ball har gått bort. Ellers ville han vært soleklart førstevalg for managerjobben, trass i tidligere erfaringer. Ser form meg at Bergkamp er favoritt til jobben, med Seaman, tidligere City, som keepertrener.

 

Og folk lurer på om eierne er City-supportere... Svaret er nei. F**K CITY! Lets make Arsenal Old Boys and Rejects.

 

 

 

(Hehe, er bare frustrert...)

Link to comment
Share on other sites

å gi en avdanka stjerne som Vieira 1,1 mill i året forteller jo bare litt om hvor sjukt detta her har blitt..

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/s...nn-3093623.html

 

synes det er en liten ripe i lakken for legende statusen hos meg, å gå til et så sjelløst lag.. det er slik spillere som Adebayor gjør, ble skuffa da jeg leste det var offesielt

 

eneste posetive er at jeg får oppleve Paddy live da City gjester Emirates i April

Link to comment
Share on other sites

Trist, men likevel ikke uventet.

Vieira er ikke den han var som spiller, og takket nok ja til en lukrativ avtale i sine siste år som fotballspiller. City har aldri vært noe hat-lag for Arsenal, så jeg har ikke noe negativt mot han som person, for at han valgte denne klubben. Blir ikke noe mindre helt for meg, selv om han tar på seg den lyseblå drakten.

 

Vieira passet bra i engelsk fotball, og gjør det sikkert også nå et par nivåer lavere i kvalitet.

Fortjener stående applaus hver gang han møter Arsenal, og det er noe han helt sikkert også får. Tipper vi kommer til å juble over et par viktige Vieira-mål, i sin City karriere utover våren...........

 

Once a hero, always a hero!

Link to comment
Share on other sites

Vieira passet bra i engelsk fotball, og gjør det sikkert også nå et par nivåer lavere i kvalitet.

Fortjener stående applaus hver gang han møter Arsenal, og det er noe han helt sikkert også får. Tipper vi kommer til å juble over et par viktige Vieira-mål, i sin City karriere utover våren...........

 

Once a hero, always a hero!

 

Helt enig Vieira04. Vieira har gjort mye for klubben vårs og fortjener respekt.

Forstår godt at Vieira kommer tilbake til PL. Det ville han.

City er akseptabelt,adskillig verre hadde han valgt spurvene.

Lykke til i City Paddy;-)

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Vieira04. Vieira har gjort mye for klubben vårs og fortjener respekt.

Forstår godt at Vieira kommer tilbake til PL. Det ville han.

City er akseptabelt,adskillig verre hadde han valgt spurvene.

Lykke til i City Paddy;-)

 

helt klart karer. vieira vil alltid være en arsenallegende. men er nok redd for at den millionen mainnshitty bruker på han i uka, er fryktelig mya mer enn det han fortjener. han er heldigvis ikke på det nivået han en gang var. uansett håper jeg han klarer å spille seg inn i en fransk vm-tropp, for det er vel det og ingen annen grunn som gjør at han går til mainnshitty.

 

ser frem til kamp igjen:)

Link to comment
Share on other sites

Trist, men likevel ikke uventet.

Vieira er ikke den han var som spiller, og takket nok ja til en lukrativ avtale i sine siste år som fotballspiller. City har aldri vært noe hat-lag for Arsenal, så jeg har ikke noe negativt mot han som person, for at han valgte denne klubben. Blir ikke noe mindre helt for meg, selv om han tar på seg den lyseblå drakten.

 

Vieira passet bra i engelsk fotball, og gjør det sikkert også nå et par nivåer lavere i kvalitet.

Fortjener stående applaus hver gang han møter Arsenal, og det er noe han helt sikkert også får. Tipper vi kommer til å juble over et par viktige Vieira-mål, i sin City karriere utover våren...........

 

Once a hero, always a hero!

de har kanskje ikke vært et hat lag før, men de har blitt det nå, hvertfall for meg.. med mindre City spiller mot noen av våre argeste konkurenter eller Spurs, vil jeg alltid kose meg hver gang de taper, og jeg håper for guds skyld de ikke klarer å kjøpe seg til en CL plass på veigne av Villa, kanskje til og med Liverpool..

 

Vieira kunne valgt å si nei, som mange andre storspillere har gjort (selvfølgelig kan man ikke sammenligne f.eks Kaka sin situasjon med Vieira sin, men Kaka ble tilbudt hinsides mye penger).. det handler om ære og stolthet, men jeg ser jo selvfølgelig at han vil spille VM, så jeg skal hverken forsvare eller fordømme overgangen.. og det er jo langt fra alle som har samme syn som meg

 

du har rett i at han selvfølgelig fortsatt er en legende, og jeg vil selv klappe han velkommen da jeg står ringside i April, men at han datt litt nedover på legende lista mi, det er det ingen tvil om

Link to comment
Share on other sites

Benk: Taylor, Dixon (City-fan), Silvinho, McGoldrick, Dickov, Niall Quinn, Adebayor

Quoter meg selv her og spår fremtiden til Citeh (aka Arsenal 2) videre. Hadde selvfølgelig glemt å nevne at Brian Kidd var assistent der allerede og at Brian Marwood er "fotball administrator" i Middle Eastlands. Jeg tuller ikke engang.

 

(Altså 7 x-Arsenal på 12 måneder... Selv ikke Levy og co oppe ved N17 kan måle seg med gjenforeningsgalskapet til sheikhene, utrolig som det sikkert høres ut.)

 

Så... i 2013 finner Sheikhene ut at Quinn passer best som formann i klubben, McGoldrick passer best som benkevarmer på reservelaget og selvfølgelig at Adebayor passer best som økonomi-ansvarlig. Andy Cole er hentet som back-up og Bergkamp har fått sparken fordi han stilte spørsmålstegn til alderen på laget. Han blir erstattet med tidligere Gooner og "stopperkjempe" Terry Mancini... Som Arsenal gjorde med ARSENe, gjør Man.City det også med MANCIni, atter en gang.

 

Innen 2014 bytter de også navn på stadion fra CoMS til Emirates Stadium of Manchester, believe me.

 

 

 

Og litt seriøst: Vieira er ingen legende i mine øyne før han forlater den h******s klubben. Snakk om at Adebayor er grådig, er ikke også Paddy det da? :)

 

Henry hadde ikke gått til en annen klubb i PL, Bergkamp aldri i livet, Pires... Skal jeg fortsette? Hvis han mener City var det beste alternativet så får han gjøre det, men det er nok ikke VM han tenker på da. Han bør helst komme tilbake til Arsenal (på en eller annen måte) for å rette opp dette, men det blir vel bare en fjern drøm.

 

Nei, nå må jeg over på NewsNow før jeg legger meg, og lese deprimerende og tragiske tekster om en av Arsenals aller største gjennom tidene... Ikledd lyseblått!

Link to comment
Share on other sites

Daniel:

Og litt seriøst: Vieira er ingen legende i mine øyne før han forlater den h******s klubben. Snakk om at Adebayor er grådig, er ikke også Paddy det da?

 

Dette er to helt forskjellige verdener.

Adebayor sin "flørt" med Milan, og andre store europeiske klubber med gode lønnsbetingelser gav han ikke noe stor stjerne hos supporterene etterhvert. Det hjalp heller ikke at han virket uengasjert og opptrådte arrogante ovenfor oss supportere.

 

Vieira gav 100% for klubben konstant, og var milevis unna Adebayor både på holdninger på banen og utenfor. Tenker da på hva man sier i intervjuer o.l.

Vieira gikk til Inter, og har ikke fått mye spilletid i perioder. At han ønsker seg tilbake til England, er ikke noe uventet. Kanskje han faktisk trivdes med miljøet, fotballen, og landet generelt? Kanskje han fant ut at Italiensk liga, ikke er/var noe for han......

Nei, City har aldri vært noe hatlag for Arsenal, selv om de har kopiert Chelsea med sjela.

 

Vieira har ikke for meg fått noen riper i lakken. Tror at han scorer et par viktige mål utover våren, som ordner oss en pokal :)

Link to comment
Share on other sites

Daniel:

Dette er to helt forskjellige verdener.

Adebayor sin "flørt" med Milan, og andre store europeiske klubber med gode lønnsbetingelser gav han ikke noe stor stjerne hos supporterene etterhvert. Det hjalp heller ikke at han virket uengasjert og opptrådte arrogante ovenfor oss supportere.

 

Vieira gav 100% for klubben konstant, og var milevis unna Adebayor både på holdninger på banen og utenfor. Tenker da på hva man sier i intervjuer o.l.

Vieira gikk til Inter, og har ikke fått mye spilletid i perioder. At han ønsker seg tilbake til England, er ikke noe uventet. Kanskje han faktisk trivdes med miljøet, fotballen, og landet generelt? Kanskje han fant ut at Italiensk liga, ikke er/var noe for han......

Nei, City har aldri vært noe hatlag for Arsenal, selv om de har kopiert Chelsea med sjela.

 

Vieira har ikke for meg fått noen riper i lakken. Tror at han scorer et par viktige mål utover våren, som ordner oss en pokal :)

 

Nå ja, helt uproblematisk var vel ikke det utenomsportslige med Vieira. Det var vel skriverier og spekulasjoner opp og i mente hver eneste sommer han var hos oss, ikke minst takket være unnvikende svar fra ham selv. Men sammenligne ham med Ade, nei det vil ikke jeg heller.

Når det er sagt leverte han i hvertfall varene på banene hver eneste gang, så i så henseende er det ingen tvil om at Vieira forstatt har en høy stjerne hos de fleste Arsenalsupportere. Vi kan jo bare minnes tilbake til CL kampen mot Juventus, hvor han selv sa etterpå at det gikk kaldt nedover ryggen på ham av mottagelsen han fikk av publikum.

 

Skal bli spennende å se Vieira og Ade samtidig i april, hvor den ene blir mottatt med bravour og den andre..ja, det sier seg vel selv.

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, helt uproblematisk var vel ikke det utenomsportslige med Vieira. Det var vel skriverier og spekulasjoner opp og i mente hver eneste sommer han var hos oss, ikke minst takket være unnvikende svar fra ham selv. Men sammenligne ham med Ade, nei det vil ikke jeg heller.

Når det er sagt leverte han i hvertfall varene på banene hver eneste gang, så i så henseende er det ingen tvil om at Vieira forstatt har en høy stjerne hos de fleste Arsenalsupportere. Vi kan jo bare minnes tilbake til CL kampen mot Juventus, hvor han selv sa etterpå at det gikk kaldt nedover ryggen på ham av mottagelsen han fikk av publikum.

 

Skal bli spennende å se Vieira og Ade samtidig i april, hvor den ene blir mottatt med bravour og den andre..ja, det sier seg vel selv.

 

Ja, du har nok rett i at det var mye skriverier og spekulasjoner, og at han kanskje ikke var like flink som vår juvel (Fabregas) til å ta avstand med engang.

Jeg hadde en følelse at han gav f... i media i enkelte tider, og at det da kunne bli stilt spørsmål med han. Ser man i ettertid, så føler jeg at det kanskje var en sommer han hadde noen tanker på hva som var det rette valget for han videre i karrieren, men det endte vel opp med en forlengelse av kontrakt, og flere sesonger i trøya før han ble solgt...... Mulig jeg husker feil i farta.

 

Ade er nok skadet i den kampen. Tviler på at han har ryggrad til å møte opp på Emirates når Vieira og Toure får stående applaus, mens han selv får som fortjent..... Han furter seg nok til en spillefri helg hos Mancini :)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...