Jump to content

Patrick Vieira


Frank

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En av mine all time favoritter har blitt tatt inn i premier league hall of fame. Det er så utrolig fortjent! 

For tiden er jeg veldig fornøyd med Arteta, men må innrømme at jeg syntes det var vemodig å se Vieira lede Crystal Palace mot oss på Emirates. I den kampen spilte CP bedre enn oss, og jeg tok meg i å ønske at det var ham som var vår manager. 

https://www.arsenal.com/news/vieira-inducted-premier-league-hall-fame

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1 hour ago, Verminator5 said:

Baserer du dette på hans prestasjoner som manager eller spiller? 

Begge deler . Han har fått noen år på nakken som manager og har en høy stjerne blant Arsenal supporterne. Når vi kunne signere en manager som Arteta uten å ha ledet et eneste lag , så kan vi definitivt signere Vieira.

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Begge deler . Han har fått noen år på nakken som manager og har en høy stjerne blant Arsenal supporterne. Når vi kunne signere en manager som Arteta uten å ha ledet et eneste lag , så kan vi definitivt signere Vieira.

 

Spørsmålet er om Vieria er en bedre manager enn Arteta. Jeg syns begge viser gode tendenser, men jeg ønsker ikke at nostalgien skal påvirke slike beslutninger. Jeg er stort sett fornøyd med spanjolen så langt. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Spørsmålet er om Vieria er en bedre manager enn Arteta. Jeg syns begge viser gode tendenser, men jeg ønsker ikke at nostalgien skal påvirke slike beslutninger. Jeg er stort sett fornøyd med spanjolen så langt. 

Enig her, men ser man på nostalgi og spillerne opp mot hverandre (se bort fra manager resultater/karriere) så har jeg en stor favoritt! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Spørsmålet er om Vieria er en bedre manager enn Arteta. Jeg syns begge viser gode tendenser, men jeg ønsker ikke at nostalgien skal påvirke slike beslutninger. Jeg er stort sett fornøyd med spanjolen så langt. 

Jeg er også stort sett fornøyd. Det er bedre tendenser en på mange år. Det renses opp i stallen. Måtte dette vinduet bli like bra som sist sommer. Håper Arteta og ledelsen kan få signert de spillerne de ønsker i god tid før sesong start. Hadde ikke skadet om vi for en gangs skyld er klar når det sparkes i gang. 

Det har vært noen skjær i sjøen underveis for Arteta . Noen beslutninger har ødelagt sesong avslutningen,  men forhåpentligvis så skjer ikke det en gang til.

Vieira har en høy stjerne i Arsenal. Tok rotta på Arteta i begge kampene taktisk. Krever også hard jobbing av spillerne. 

Tror Vieira vil komme langt opp på en søkerliste til manager jobben hos oss.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Jeg er også stort sett fornøyd. Det er bedre tendenser en på mange år. Det renses opp i stallen. Måtte dette vinduet bli like bra som sist sommer. Håper Arteta og ledelsen kan få signert de spillerne de ønsker i god tid før sesong start. Hadde ikke skadet om vi for en gangs skyld er klar når det sparkes i gang. 

Det har vært noen skjær i sjøen underveis for Arteta . Noen beslutninger har ødelagt sesong avslutningen,  men forhåpentligvis så skjer ikke det en gang til.

Vieira har en høy stjerne i Arsenal. Tok rotta på Arteta i begge kampene taktisk. Krever også hard jobbing av spillerne. 

Tror Vieira vil komme langt opp på en søkerliste til manager jobben hos oss.

 

Jeg hadde bytta Arteta mot Vieira på dagen, uansett.. 

 

Arteta mangler en reserveplan. Dette har jeg sagt siden dag 1.

Han er flink når ting går bra og det går hans vei. Men hvis noe ikke stemmer underveis i kamper, så evner han ikke å gjøre endringer som kan gjøre at vi går fra å f.eks tape en kamp, til å vinne den. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
17 minutes ago, Tapapa said:

Min gamle helt har fått sparken i CP. Synd for ham og muligens synd for oss. Kanskje CP nå får en liten opptur akkurat som Everton fikk når de ansatte Dyche.

Patrick Vieira er ferdig i Crystal Palace - VG

Merkelig sparking. Han har vell knapt fått hente noen spillere siste sesongen han har vært der, og tror se hadde holdt seg rimelig greit uansett. Han fikk jo ufattelig mye skryt for jobben i fjor, men har knapt fått spillere inn etter det. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Rosicky07 said:

Merkelig sparking. Han har vell knapt fått hente noen spillere siste sesongen han har vært der, og tror se hadde holdt seg rimelig greit uansett. Han fikk jo ufattelig mye skryt for jobben i fjor, men har knapt fått spillere inn etter det. 

Kan også se på hvilke lag de har møtt i det siste. De 5 siste kampene er mot Villa, Brentford, Brighton, Liverpool og City. Før det var det Manure to ganger og Newcastle. De har hatt en sinnsyk vanskelig periode mot gode lag og lag i form, i tillegg har deres beste spiller(Zaha) vært ute med skade i flere av disse kampene.

De klarte likevel uavgjort i det ene oppgjøret mot Manure, uavgjort mot Newcastle, en uavgjort i det ene oppgjøret mot Brighton og uavgjort mot Brentford OG Liverpool. De tapte mot Villa pga et selvmål og et rødt kort. På de siste 10 kampene i serien, mot lag de ikke er forventet å slå, har de altså tapt 5 kamper med max 1 mål og spilt uavgjort i de resterende 5.

Veldig merkelig sparking nå som de går inn i en periode med flere kamper mot lag de kjemper om nedrykk med. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/20/2022 at 5:29 PM, elx said:

 

Jeg hadde bytta Arteta mot Vieira på dagen, uansett.. 

 

Arteta mangler en reserveplan. Dette har jeg sagt siden dag 1.

Han er flink når ting går bra og det går hans vei. Men hvis noe ikke stemmer underveis i kamper, så evner han ikke å gjøre endringer som kan gjøre at vi går fra å f.eks tape en kamp, til å vinne den. 

Mye har skjedd siden mai😊

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Mye har skjedd siden mai😊

Ja.. han har kommet seg noe hinsides. Har troen på Arteta, har hatt det siden dag 1 denne sesongen og med signeringene som er gjort :)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...