Jump to content

Patrick Vieira


Frank

Recommended Posts

  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vieira04 sier det helt korrekt; "once a hero, always a hero". Paddy vil alltid forbli en legende blandt de som forstår "spillet". At han nå viser at han også har økonomisk sans, endrer ikke på det faktumet. Og yil de som nå begynner å mumle at City er hatlag nesten på høyde med gjengen fra N17; get reall!!!!

 

Kommer Paddy ut på på Ashburton Grove i City drakt, så vil han garantert få en kongelig mottakelse.

Link to comment
Share on other sites

99,9% ville gitt Paddy en god mottakelse på Ashburton, inkludert meg. Jeg stilte spørsmål i ett tidligere innlegg om Vieira var grådig, slik som Adebayor... Svaret er vel heller det at både Vieira og Adebayor har økonomisk sans, det må de vel ha lov til. (Alt annet Adebayor har gjort er ikke relevant i denne sammenheng.)

 

Det er vel litt blindt å kalle Adebayor grådig og hylle Vieira, som, slik som jeg ser det, gjorde akkurat samme handling. De fleste Arsenalfans i verden akkurat nå går vel under denne kategorien.

 

Det var flere andre klubber hvor Vieira kunne fått mer spilletid, han gikk der han fikk flest penger, greit nok. Chelsea er en klubb som var interressert, han kunne også valgt Arsenal (med enda mindre spilletid), om det var å spille i en storklubb i PL.

 

Flere klubber i Frankrike var interressert. Det er større sjanse for VM-spill med noen gode måneder i Lyon, enn måneder med (trolig) lite spilletid i City.

 

City er våre rivaler, ikke som Spurs, men som Villa, Liverpool, United og Chelsea. Tenk om Vieira hadde gjort noe slik ala Denis Law for City mot United en gang på 70-tallet, bare ved å f.eks. nekte Arsenal ligagull, samtidig sende City til Champions League... Da ville jeg heller ventet med å kalle han en legende. O'Leary ble ikke akkurat hyllet av Arsenalfans for ca 10 år siden.

 

Jeg har fremdeles bilder av Paddy på veggen, og han og Toure fortjener all hyllest de kan få, men de har valgt å gå til City, slik mange tidligere Arsenalspillere ikke ville gjort. Det vil jeg kalle en ripe i lakken for dem begge.

Link to comment
Share on other sites

Sannhet med visse modifikasjoner dette Jørn. Ashley Cole var da vitterlig en hero før det klikket for ham. Det samme kan nesten sies om Anelka.

 

Paddy er ganske enkelt i en annen klasse. Og når det gjelder Nicky så var det brødrene som var noen rasshøl, ikke ham selv.

Link to comment
Share on other sites

Paddy er ganske enkelt i en annen klasse. Og når det gjelder Nicky så var det brødrene som var noen rasshøl, ikke ham selv.

En annen ting er at ifølge Paddy selv så ville han heller ikke vekk(ref biografien hans).

Det var penger som var årsak til at både Anelka og Cole gikk.

Som Brekke sier: Paddy er ganske enkelt i en annen klasse.

Og det er jeg definitivt enig i.

Link to comment
Share on other sites

Veldig godt innlegg, og veldig enig, Henry, Vieira og Toure vil henge på veggen min en god stund til nesten uansett, mens en spiller som Adebayor ble revet ned med en gang han begynte å mase om penger han så vidt hadde begynt å vise seg verdt

 

Når vi nevner helter er det fort å glemme noen. Vi har hatt mange helter.

Adams, Bergkamp, Seaman, Brady George.

 

Det kan bli trangt på en vegg.

Link to comment
Share on other sites

Når vi nevner helter er det fort å glemme noen. Vi har hatt mange helter.

Adams, Bergkamp, Seaman, Brady George.

 

Det kan bli trangt på en vegg.

Skal over å se Arsenal- Man C i april. KOmmer til å bli en spennende kamp, med mange ekstra dueller. Men jeg kommer til å gi min fulle applaus til Vieira, sikkert også Toure. Mens eg skal bli hås av buing på Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Synes det var litt overraskende, trodde ikke Vieira var den typen som lot seg provosere så lett. Trodde han var typen til å gå inn i en duell med 100% så bare snu seg og ikke se seg tilbake. Men Stoke-spillerne kan det å provosere, kan ikke skjønne hvorfor Stoke ikke har fått flere røde kort enn de har så tøft/stygt som de spiller! Samtidig har de vel fått fjerde mest gule gjennom denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Synes det var litt overraskende, trodde ikke Vieira var den typen som lot seg provosere så lett. Trodde han var typen til å gå inn i en duell med 100% så bare snu seg og ikke se seg tilbake. Men Stoke-spillerne kan det å provosere, kan ikke skjønne hvorfor Stoke ikke har fått flere røde kort enn de har så tøft/stygt som de spiller! Samtidig har de vel fått fjerde mest gule gjennom denne sesongen.

 

Det viser bare at Vieira har blitt gammel, gretten og urutinert;)

Jeg kan aldri tilgi Vieira etter det han sa når han dro. Men han har jo gjort utrolig mye bra også.

Men man kan ikke bare si slikt som han sa. Det skaper konsekvenser.

Link to comment
Share on other sites

Husker ikke helt ordrett, men det var noe som dette: Jeg drar på mangel av kjøp av stjernespillere. Nå er det bare Henry sin tur å gå fra Arsenal.

 

Det der kommer jeg aldri til å tro på med mindre du viser meg en link. Tviler sterkt på at han anbefalte Henry å dra fra Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Det der kommer jeg aldri til å tro på med mindre du viser meg en link. Tviler sterkt på at han anbefalte Henry å dra fra Arsenal.

 

Haha. Det intervjuet husker jeg veldig godt! Tross av alderen min.

Skal prøve å finne en link, men viss du har fulgt med litt tilbake i tiden så har du visst det du også.

Kanskje noen andre her på forumet kan bekrefte det til deg;)

Link to comment
Share on other sites

Haha. Det intervjuet husker jeg veldig godt! Tross av alderen min.

Skal prøve å finne en link, men viss du har fulgt med litt tilbake i tiden så har du visst det du også.

Kanskje noen andre her på forumet kan bekrefte det til deg;)

 

Har fulgt veldig mye med siden 01/02 sesongen, og jeg kan ikke huske at han har sagt noe sånt.

Link to comment
Share on other sites

Har fulgt veldig mye med siden 01/02 sesongen, og jeg kan ikke huske at han har sagt noe sånt.

 

Hm, da har du vell gått glipp av noe.

Skal prøve å finne link, men viss jeg ikke finner er det kanskje noen andre som kan bekrefte det ;)

Link to comment
Share on other sites

Hm, da har du vell gått glipp av noe.

Skal prøve å finne link, men viss jeg ikke finner er det kanskje noen andre som kan bekrefte det ;)

 

Vil gjerne se bevis for at Vieira har sagt dette. Den eneste spilleren som har sagt noe lignende er Robert Pires etter hva jeg husker.

Link to comment
Share on other sites

Kan heller ikke huske noe lignende. ;)

 

Jobber hardt for å skaffe en link nå!

Det må være noen andre her som husker dette!

Det var et inertvju av han når han hadde signert for Inter!

Link to comment
Share on other sites

Haha. Det intervjuet husker jeg veldig godt! Tross av alderen min.

Skal prøve å finne en link, men viss du har fulgt med litt tilbake i tiden så har du visst det du også.

Kanskje noen andre her på forumet kan bekrefte det til deg;)

 

Jeg kan bekrefte at jeg har også lest om det.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...