Jump to content

Patrick Vieira


Frank

Recommended Posts

Vieira blir ny kaptein for Frankrike. Syns det er fint for han, fordi han gjorde en fantastisk jobb som kaptein for oss. :P

 

http://football.guardian.co.uk/breakingnew...5997017,00.html

 

PARIS, Aug 6 (Reuters) - Midfielder Patrick Vieira will be France's new captain when the World Cup finalists take on Bosnia in a friendly on Aug. 16, coach Raymond Domenech said on Sunday.

"The captain will be Patrick Vieira and it is logical," Domenech told the French television channel TF1.

Vieira, 30, will take over from Zinedine Zidane, who retired after the World Cup final in which France lost to Italy on penalties.

The former Arsenal player, who has captained Les Bleus eight times, left demoted Juventus to join Inter Milan during the close season. He has won 94 caps for France, scoring six goals.

France start their Euro 2008 qualifying campaign on Sept. 2 in Georgia.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har stor tro på at Frankrike blir ett bedre landslag etter Zidane... og Vieira er den naturlige arvtageren ;) Nå slipper jeg å se på,gang etter gang, at Henry og vingene er på gode men bortkastede løp, mens Zidane står i midtsirkelen og trikser :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Til de som sier at alle sår kan leges, så kan ikke mitt savn av Vieira leges.. Tvert imot, det blir bare større og større. Jeg kan ennå ikke tilgi at Wenger solgte han, når han hadde bestemt seg for og bli i arsenal for resten av sitt liv!! :( :( :( :( :( :blink: :P :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

"The bitter bust-up was captured by a TV crew from Norway"

 

Morsomt...

 

 

Syntes synd på Vieira som ikke fikk deltatt i år, hadde vært spennende å sett hvordan det ville gått med Frankrike, med Paddy på banen.

Hvem er det egentlig som blir kallet Paddy? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jaja

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...-EXCLUSIVE.html

 

Denne ville vært noe å tenke over.

 

Patrick har vel allerede sagt at han kun er villig til å gå til en klubb som kjemper i toppen, kan da ikke se at Tottenham klarer å gjøre det uansett. Forøvrig tror jeg nok at Vieira vet hva som ville skjedd med statusen hans i klubben hvis han signerte for Hottentottene.

Link to comment
Share on other sites

For meg ville en slik overgang vært fullstendig grusom! Å se selveste Vieira i Spurs-drakt? Jeg håper inderlig ikke dette skjer. Jeg hadde tålt det av mange andre Arsenal-spillere, men ikke at en av våre aller, aller beste spillere gjennom tidene skulle gjøre det.

 

Helt enig Helge. Vieira eller Henry i Spursdrakt er en forferdelig tanke.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...