Frank Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 Vieira blir ny kaptein for Frankrike. Syns det er fint for han, fordi han gjorde en fantastisk jobb som kaptein for oss. http://football.guardian.co.uk/breakingnew...5997017,00.html PARIS, Aug 6 (Reuters) - Midfielder Patrick Vieira will be France's new captain when the World Cup finalists take on Bosnia in a friendly on Aug. 16, coach Raymond Domenech said on Sunday. "The captain will be Patrick Vieira and it is logical," Domenech told the French television channel TF1. Vieira, 30, will take over from Zinedine Zidane, who retired after the World Cup final in which France lost to Italy on penalties. The former Arsenal player, who has captained Les Bleus eight times, left demoted Juventus to join Inter Milan during the close season. He has won 94 caps for France, scoring six goals. France start their Euro 2008 qualifying campaign on Sept. 2 in Georgia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 Han fortjener det, selv om det sikkert ikke blir så veldig lenge!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 Dette fortjente han virkelig, spesielt for den jobben han har gjort som kaptein i Arsenal. Vieira er nok en av de beste kapteinene i verden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer9 Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 han er den rette ledertypen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Har stor tro på at Frankrike blir ett bedre landslag etter Zidane... og Vieira er den naturlige arvtageren Nå slipper jeg å se på,gang etter gang, at Henry og vingene er på gode men bortkastede løp, mens Zidane står i midtsirkelen og trikser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Ja Vieira har starta utrolig bra i Inter også 2 mål i går da Inter slo Roma 4-3. Han var utrolig go i VM og klarte seg bra i Juventus, han skorer flere mål også nå en han gjore da han var i Arsenal, han har begynt å bli en veldig bra offansiv http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article721370.ece Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Jeg kom over denne videoen av paddy.FY f### for noen pene mål. http://www.youtube.com/watch?v=0txwpEpJZAE Begynner å felle tårer for Paddy, Bergy, Pires og Reyes når jeg ser videoen...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oyvindherman Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 Faen som jeg savner Paddy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 Eg er då rett her eg, oyvindherman... But I see your point.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesc-15 Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 Det ligger en signert Vieira trøye til salgs på Netthandelen til støtte for årets tv aksjon, i skrivende stund er høyeste bud 4500 kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Holder akkurat på å lese boka om Vieira nå. Savnet blir bare større. Meget bra bok med mange interessante innblikk fra Vieiras karriere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Hva heter den boken? Hvor får du kjøpt den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Kjøpte boka på amazon i England http://www.amazon.co.uk/Vieira-My-Autobiog...ie=UTF8&s=books Anbefales Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 du hendelse eg savner Vieira nå altså og savnet blir ikke mindre etter at han banket inn vinnermålet mot Palermo i går og du verden for en fantastisk scoring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oyvindherman Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Ja, Paddy er god. Han beskriver i boka si hvor utrolig skuffet han ble da han forsto at Arsenal ønsket å selge ham. Vieira hadde på det tidspunktet bestemt seg for å bli i Arsenal karrieren ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted November 29, 2006 Report Share Posted November 29, 2006 Til de som sier at alle sår kan leges, så kan ikke mitt savn av Vieira leges.. Tvert imot, det blir bare større og større. Jeg kan ennå ikke tilgi at Wenger solgte han, når han hadde bestemt seg for og bli i arsenal for resten av sitt liv!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 patrick vieira and patrice evra clash after french exit Godt å se at Patrick fortsatt kan ty til vold mot Unitedspillere... Heller ingen bombe at Horseface er en kødd fortsatt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 "The bitter bust-up was captured by a TV crew from Norway" Morsomt... Syntes synd på Vieira som ikke fikk deltatt i år, hadde vært spennende å sett hvordan det ville gått med Frankrike, med Paddy på banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 "The bitter bust-up was captured by a TV crew from Norway" Morsomt... Syntes synd på Vieira som ikke fikk deltatt i år, hadde vært spennende å sett hvordan det ville gått med Frankrike, med Paddy på banen. Hvem er det egentlig som blir kallet Paddy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 Patrick Vieira Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 http://blogs.mirror.co.uk/euro-2008/ Litt lengre ned er det ett Youtube klipp som viser "fighten" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Jaja http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...-EXCLUSIVE.html Denne ville vært noe å tenke over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Jaja http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...-EXCLUSIVE.html Denne ville vært noe å tenke over. Patrick har vel allerede sagt at han kun er villig til å gå til en klubb som kjemper i toppen, kan da ikke se at Tottenham klarer å gjøre det uansett. Forøvrig tror jeg nok at Vieira vet hva som ville skjedd med statusen hans i klubben hvis han signerte for Hottentottene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 For meg ville en slik overgang vært fullstendig grusom! Å se selveste Vieira i Spurs-drakt? Jeg håper inderlig ikke dette skjer. Jeg hadde tålt det av mange andre Arsenal-spillere, men ikke at en av våre aller, aller beste spillere gjennom tidene skulle gjøre det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 For meg ville en slik overgang vært fullstendig grusom! Å se selveste Vieira i Spurs-drakt? Jeg håper inderlig ikke dette skjer. Jeg hadde tålt det av mange andre Arsenal-spillere, men ikke at en av våre aller, aller beste spillere gjennom tidene skulle gjøre det. Helt enig Helge. Vieira eller Henry i Spursdrakt er en forferdelig tanke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts