Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

En fantastisk spiller, som vokser seg større og større. Kommer oftere og oftere til gode muligheter. Hva han skal bruke neste sommer til?

Trene avslutninger.

Og siste pasning/effektivitet. Da vil han ikke være veldig langt fra sin brasilianske "læremester", hvis vi kan kalle Ronaldinho for det... Tenker da selvfølgelig på at Hleb er blitt sett på som "Den hvite Ronaldinho..."

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply

En fantastisk spiller, som vokser seg større og større. Kommer oftere og oftere til gode muligheter. Hva han skal bruke neste sommer til?

Trene avslutninger.

Og siste pasning/effektivitet. Da vil han ikke være veldig langt fra sin brasilianske "læremester", hvis vi kan kalle Ronaldinho for det... Tenker da selvfølgelig på at Hleb er blitt sett på som "Den hvite Ronaldinho..."

Syntes det er en grei sammenlikning. Ronaldinho har fantastiske avslutninger og hurtighet. Hleb er bedre en han til å drible på små flater og så har han en fantastisk holdning. Absolutt ingen nykker.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Flotters dette her... synes vi har fått mye skader i det siste, håper bare ikke dette er begynnelsen på noe som kan utvikle seg til et skademareritt :lol: Typisk at skaden kom akkurat nå som vi har bortekamper mot Boro, Castle og Villa, før kjelsi og hottentottene kommer på besøk. Håper hvertfall han rekker de to sistnevnte matchene, kampene før det er bare et urealistisk håp tror jeg :D

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder landskamper, så kunne EM og VM gått sånn som de gjør nå. Kvalifiseringene derimot kunne gått i "odde-åra" på sommeren altså EM-kvalliken skulle gått nå i sommeren 2007 og VM kvalikken i sommeren 2009. Da hadde vi jo hatt fotball hele året!

Stakkars spelarar.. Ingen fritid?? Det er vel brudd på dei fleste arbeidslover..

Link to comment
Share on other sites

Jeg her sett overalt etter informasjon om skaden var alvorlig. Dette var en veldig unødvendig takling av Carew, og komentatoren lurte på hvorfor han prøver seg på ting han ikke kan. Godt spm av komentator.

Hleb er en helt sykt god spiller, og det har jeg ment helt fra han kom til klubben. Måten han går med ballen på er i verdensklasse, og på sitt beste er det ingen som klarer å ta den i fra han. Veldig artig og se på :D .

Vi får håpe han er tilbake mot Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder landskamper, så kunne EM og VM gått sånn som de gjør nå. Kvalifiseringene derimot kunne gått i "odde-åra" på sommeren altså EM-kvalliken skulle gått nå i sommeren 2007 og VM kvalikken i sommeren 2009. Da hadde vi jo hatt fotball hele året!

Stakkars spelarar.. Ingen fritid?? Det er vel brudd på dei fleste arbeidslover..

 

Synes å få gjøre det en elsker mest i denne verden til daglig, og tjene millioner etter millioner på å gjøre det, er belønning nok for spillerne.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder landskamper, så kunne EM og VM gått sånn som de gjør nå. Kvalifiseringene derimot kunne gått i "odde-åra" på sommeren altså EM-kvalliken skulle gått nå i sommeren 2007 og VM kvalikken i sommeren 2009. Da hadde vi jo hatt fotball hele året!

Stakkars spelarar.. Ingen fritid?? Det er vel brudd på dei fleste arbeidslover..

 

Synes å få gjøre det en elsker mest i denne verden til daglig, og tjene millioner etter millioner på å gjøre det, er belønning nok for spillerne.

Men det får da være grenser da...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lyst til å komme med noen betraktninger om kampen i dag under denne tråden.

Troppen vår er helt klart for tynn til å bli mestre. Erstatterne våre innebærer en for stor forringelse. Spesielt handler dette om Hleb.

Med Hleb på banen har vi en helt annen ammunisjon enn uten han. Han har en evne til å holde på ballen som innebærer at han binder opp tre spillere. Dette betyr igjen mer rom for de andre. Jeg mener at forsterkninger er nødvendig for å nå helt frem. Og ikke forsterkninger på den eller den plasssen. Nei, vi må heller tenke funksjon. Uansett plass så trenger vi en spiller eller to som Hleb, Spillere som binder opp mange motstandere. Som Henry gjorde på sin måte og Ronaldo (manu) på sin måte.

Hadde Hleb vært på banen i dag ville kampen vært annerledes. Han ville kunne holde på ballen, blitt fokusert av mostanderne og gitt mer rom til medspillere.

Vi må forsterke syntes jeg, men da med spillere som kan drible, holde på ballen og være en trussel.

Eller hva mener du Helmik'n.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lyst til å komme med noen betraktninger om kampen i dag under denne tråden.

Troppen vår er helt klart for tynn til å bli mestre. Erstatterne våre innebærer en for stor forringelse. Spesielt handler dette om Hleb.

Med Hleb på banen har vi en helt annen ammunisjon enn uten han. Han har en evne til å holde på ballen som innebærer at han binder opp tre spillere. Dette betyr igjen mer rom for de andre. Jeg mener at forsterkninger er nødvendig for å nå helt frem. Og ikke forsterkninger på den eller den plasssen. Nei, vi må heller tenke funksjon. Uansett plass så trenger vi en spiller eller to som Hleb, Spillere som binder opp mange motstandere. Som Henry gjorde på sin måte og Ronaldo (manu) på sin måte.

Hadde Hleb vært på banen i dag ville kampen vært annerledes. Han ville kunne holde på ballen, blitt fokusert av mostanderne og gitt mer rom til medspillere.

Vi må forsterke syntes jeg, men da med spillere som kan drible, holde på ballen og være en trussel.

Eller hva mener du Helmik'n.

Enig i at Hleb er viktig med tanke på at han holder opp spillere. Men jeg synes vi ikke har en for tynn stall. Når Hleb ikke spiller, er vi avhengige av å være mye mer direkte. Dette går greit når vi har spillere som er gode til sentre. Dvs. Rosicky, Fabregas, van Persie og til tider Flamini. Problemet er når nesten alle disse er borte som har vært tilfellet de siste kampene. Overgangene tar for lang tid og presisjonen blir for dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...