Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

Hleb er virkelig på gang. Tror nok at han vil fortsette i samme spor utover nå, og etablere seg som en viktig spiller for Arsenal. Han er nok et bevis på at mange trenger tid på å tilpasse seg lokale forhold for å få utløst potensialet sitt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply

Må ærlig innrømme at så god som han var i går hadde jeg ikke ventet.

Fortsetter han i dette sporet har vi en stor stor spiller framover.

Hleb imponerte meg spesielt med driblingene sine og ballkontrollen.

En liten kunstner.

Link to comment
Share on other sites

Hleb var meget god, over all forventning. Hvorfor ble han byttet ut; og med Bergkamp?

Merkelig!

Håper Hleb fortsetter i samme spor, også mot gamp-lagene fra nord-England.

 

Byttet av Hleb i det 86. minutt var vel først og fremst taktisk. Mannen hadde løpt og jobbet som et pisket skinn gjennom hele kampen og var tydelig sliten. Rett i forkant av byttet jaget han over halve banen og ble taklet hardt av Raul Bravo.

 

At Alexander Hleb ble byttet ut på det tidspunktet, synes jeg overhodet ikke var merkelig. Et naturlig bytte.

Link to comment
Share on other sites

Greit om gutten var utkjørt, men å sette inn Bergkamp.....Han hadde nok mindre å gi både offensivt og defensivt enn en utkjørt Hleb

Da hadde vel alt annet vært bedre!

 

 

-Ja bevares, vi kunne jo like gjerne spilt med 10 kæll i steden for... :-|

Link to comment
Share on other sites

Tror nok også en av grunnene til at Wenger valgte å sette Bergkamp innpå, var at han skulle få smaken av å være med å slå ut Real. Vi må ikke glemme at han har vært utrolig viktig for oss tidligere, og at han nå legger opp etter sesongen. Er bare rett og rimelig at han får være med i en slik storkamp da!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Håper han spiller likedan mot liverpool. Synes det er litt rart å se han spille fordi han virker hele tiden stresset.. Men det er bare bra at han vil gi fra seg ballen fremover så fort som mulig, men da må vi fylle på. Vi klarte det mot real men mangler dette i ligaen...

Link to comment
Share on other sites

Guest Andrè

Jeg har sett Hleb spille i Stuggart hvor han dominerte. Han spilte veldig bra i forrige kamp mot Real Madrid :P

Jeg syns personlig at Hleb bør spille mer. Han er jo meget god ;)

 

Hva syns dere?

Link to comment
Share on other sites

Guest Griselabb

Hleb har mer inne, han er enda ikke så god som han var i Stuttgart. HAn har vært god de siste kampene, men jeg tror ikke vi har sett det beste fra Hleb enda.

 

 

Ingen tvil om at du har rett. La spesielt merke til en løpsduell med Carlos, hvor vi alle så at hviterusseren hadde overlegen fart og akselerasjon, men Hleb valgt å bremse opp med en gang han fikk tak i ballen. Når han blir enda varmere i trøya kommer han til å pløye fra det som er både med og uten ball.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Beelzebot

hleb er helt klart min favorittspiller om dagen. vanvittig fart og teknikk. måten han parkerte charltonspillerne på i forkant av arsenals første og tredje mål var helt fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Spillet Hleb har vist de siste kampene syns jeg har vært utrolig. Dette fortjener han, etter at så mange har klaget på hvor dårlig Hleb har spilt, og at det var et bomkjøp av Wenger.

Jeg har alltid vært en fan av Hleb, og het faktisk A. Hleb før han kom til klubben. ( Men jeg visste at Wenger var interessert i å kjøpe han )

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Han blir bare bedre og bedre for hver kamp han spiller!

 

Tror det at han var skadet ødela mye for Hleb i starten men nå er maskineriet i gang!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg så ikke kampen på lørdag, men har sett målene, virker som Hleb var utrolig god. Kan noen si litt om han på lørdag? Målet var utrolig bra hvertfall!

 

Jeg begynner å like Hleb veldig godt. Syns han er en unik spillertype, og virker å være god i nesten alle faser av spillet. Trengs bare litt finpussing.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Hleb spilte ganske godt på lørdag, hadde et vakkert mål og viste fantastisk teknikk...som vanlig.

Men han var i perioder litt vekke, for vi spilte jo ikkje kjempe bra på lørdag...men når han fikk ballen gjorde han det alltid bra, som e bra!!

 

Må si at e va litt skeptisk på Hleb etter skaden han pådro seg....men i de siste par månendene har han visst valuta for pengene!!

 

Kan se hvorfor Wenger var så ivrig på å kjøpe han i sommer....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Trur HLeb går mot ein stor sesong i år. Har vært strålande i samtlige pre-season kampar eg har sett og var veldig bra mot Zagreb tysdag. Innblanda i alle måla og jobba også bra defensivt. Saman med van Persie og Fabregas kjem han til å slå til for fullt i år.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...