Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

Tror nok Hleb tar over plassen til Bergkamp jeg..

12830[/snapback]

 

Ja, det tror jeg og...etter som Bergkamp spiller defansiv spiss...så må det vel bli det?

Jeg håper det iallefall! Hleb virker som en virkelig god spiller, men jeg har ikke sett alt for mye av ham...faktisk INGENTING...! Hmmmm...så hvis det er noen som har filmer eller noe sånn så er jeg takknemlig for det!

Men det er som "Jensemann" tror jeg det var, sier:

Det er legesjekk, oppholdstillatelse osv. FØR han er Arsenal-spiller...det er ennå ikke sikkert! Synd...men det kan jo hende at det bare er meg som ikke har fått det med meg asså...! ...Det håper jeg inderlig!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply
Vel,tiden vil vise! Er uansett glad for at arsenal endelig har fått seg et kjøp! Også er Taylor gått til villa, så da har vi vel 1 dårlig keeper og en ustabil keeper.. Kanskje det andre storkjøpet er en keeper? Eller er det sagt at han skal ha 2 utespillere?

 

Welcome Alexander Hleb! Min navnebror ;)

 

<_<

12754[/snapback]

 

Jah...men de sier jo at Hleb kan spille over alt...kanskje han skal prøve keeperplassen...

HAHA! :P :lol:

 

Men hvis det er Alexander du mener og du heter også Alexander...så er det feil...fordi han heter noe annet...:

Aliaksandr eller noe i den duren..har iallefall ikke noen X i seg eller E'en mellom D'en og R'en i slutten av navne... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Patrick Vieira

At Arsenal har kjøpt Hleb er noe av det beste som har skjedd Arsenal på lang tid!!

Det var på tide å skaffe noen gode forsterkninger ,som gjør at Arsenal får en bred og fin stall...

So keep up the good work Wenger!

 

 

 

Innlegg limt inn. Det er vel ikke nødvendig å minne om at én tråd pr. emne er greit?

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Wenger bruker som regel ikke å gjøre så alt for mange dårlige kjøp da <_<

 

Du er tydeligvis ikke helt orientert om alt Wenger har gjort:

 

Aliadiere, Malz, Mendez, Diawara, Jeffers, Bronkhorst, Stepanovs, Boa Morte, Pennant(£2mill som 15 åring for den som ikke visste det), Manninger, Wreh, Vivas, Garde(han var gratis, men han skulle jo ha lønn) og Suker som kostet rundt £3.5 mill.

 

Ikke akkurat gode kjøp dette.

Link to comment
Share on other sites

Wenger bruker som regel ikke å gjøre så alt for mange dårlige kjøp da <_<

 

Du er tydeligvis ikke helt orientert om alt Wenger har gjort:

 

Aliadiere, Malz, Mendez, Diawara, Jeffers, Bronkhorst, Stepanovs, Boa Morte, Pennant(£2mill som 15 åring for den som ikke visste det), Manninger, Wreh, Vivas, Garde(han var gratis, men han skulle jo ha lønn) og Suker som kostet rundt £3.5 mill.

 

Ikke akkurat gode kjøp dette.

12855[/snapback]

 

Når Jeremie Aliadiere kom til Arsenal i 2000 var han nok relativt ukjent for de fleste, men det endret seg fort da han viste seg frem på ungdomslaget til Arsenal første sesongen. Desverre for Aliadiere har skadene forhindret hans gjennombrudd etter min mening, og forhåpentligvis gjør han dine ord til skamme kommende sesong på utlån.

 

Stefan Malz, Kaba Diawara, Igor Stepanovs , Luis Boa Morte, Alberto Mendez og Remi Garde har vel vært veldig slette kjøp av Wenger det kan jeg si meg enig om. Men ingen av dem har heller kostet oss stort.

 

Francis Jeffers var regnet som et stort talent innenfor Engelsk fotball når Wenger kjøpte han, noe sier meg at det ikke var Wenger ene og alene som fant det for godt å hente inn en ung og "lovende" Engelsk spiller til Arsenal. Både klubbens supportere og media fokuserte allerede da på at Arsenal stort sett handlet spillere med utenlands opprinnelse.

 

Alex Manninger i tillegg til Richard Wright var begge to regnet som "up and coming stars", men utviklingen deres gikk nok ikke helt som planlagt.

 

Nelson Vivas synes jeg ikke var så dårlig egentlig, han gjorde sine saker ok i klubben, det samme må sies om Gio Von Bronkhorst - selv om jeg har sett bedre venstre back/midtbane spillere i min tid.

 

Christopher Wreh og Davor Suker (som hadde noen flott mål om ikke annet) slo aldri igjennom heller. Jermaine Pennant var regnet som et de størte talentene i England som 15 åring og hadde utvilsomt potensialle til å bli noe stort, desverre har han vel selv satt en stopp for dette med utenforsportslige ting.

 

Min konklusjon er vel egentlig at jeg må si deg enig med deg, av en eller annen merkelig årsak (?) har jeg fortrengt enkelte spillere som har sirkulert i klubben :P

Link to comment
Share on other sites

Jaja... Men hvor mange ukjente spillere har vel ikke Wenger gjort til verdensstjerner, men en henholdsvis liten overgangssum?

 

Greit nok det, men så var det ikke det det var snakk om da.

Link to comment
Share on other sites

Riktig, det denne tråden faktisk dreier seg om er Alexander Hleb... og la tråden holde seg der.

 

Ja, og om hvorvidt Hleb er et godt kjøp. Når noen mener at det er et godt kjøp fordi "wenger ikke er kjent for dårlige kjøp" må en vise hvor skapet står.

Link to comment
Share on other sites

Ja, og om hvorvidt Hleb er et godt kjøp. Når noen mener at det er et godt kjøp fordi "wenger ikke er kjent for dårlige kjøp" må en vise hvor skapet står.

12863[/snapback]

 

Dette har ingenting med verken skap eller teskjeer eller annet inventar å gjøre. Jeg begynner allerede å bli lei av at du til stadighet skal "sette på plass" andre debattanter og holde en lettere negativ besserwissertone. Dropp det.

 

Jeg gidder ikke ta denne diskusjonen noe videre, for du så inderlig godt selv hvordan du fremstår her inne. Man kan begynne å sette spørsmålstegn ved motiver og agenda.

 

Ytterligere innlegg som sporer av i denne tråden vil bli slettet.

Link to comment
Share on other sites

Forhandlinger kan pågå når som helst, men selve overgangen vil offisielt ikke finne sted før overgangsvinduet åpner 1. juli.

 

Så offisielt kan ikke Alexander Hleb være Arsenal-spiller før 1. juli, og han vil neppe være det da heller ettersom det fort tar et par uker å få ordnet med oppholdstillatelse.

Link to comment
Share on other sites

En kan kjøpe spillere før, men de kan ikke brukes før overgangsvinduet åpner.

Ref. Viking i Norge som har kjøpt 2 spillere før 1. juli, men de kan ikke

spille obligatoriske kamper før vinduet er åpnet.

I hvertfall sånn det fungerer i praksis trodde jeg.

Link to comment
Share on other sites

Riktig, det denne tråden faktisk dreier seg om er Alexander Hleb... og la tråden holde seg der.

 

Ja, og om hvorvidt Hleb er et godt kjøp. Når noen mener at det er et godt kjøp fordi "wenger ikke er kjent for dårlige kjøp" må en vise hvor skapet står.

12863[/snapback]

 

Mitt siste ord i denne "diskusjonen" som har sporet av er følgende og rettet direkte til deg Hleb. Du bør nok finne frem skapet ditt på nytt og lese igjennom teksten jeg skrev. Jeg skrev følgende :

 

"For meg er det for tidlig å uttale meg om Hleb er et godt eller dårlig kjøp, men det vil kommende sesong vise. Wenger bruker som regel ikke å gjøre så alt for mange dårlige kjøp da"

 

Hvordan kan du tolke den teksten som om at jeg har uttalt meg om at Hleb er et godt kjøp ? Om du ønsker en videre diskusjon er du velkommen til å sende meg en PM. Ha en fin dag :angry:

Link to comment
Share on other sites

Alexander Hleb har gitt disse kommentarene etter overgangen til Arsenal :

 

"Arsenal have a great team, but they have been unlucky in recent years and have not been able to go all the way in Europe," said Hleb.

 

"I can play my part in Arsenal achieving that goal this season. I rate Arsenal as one of the best three teams in the world.

 

"Anyone would be delighted to be allowed to play alongside a player like Vieira and I'm going to give it my best shot.

 

"I am not worried about the pace or ferocity, but I might need some time to adapt."

 

Vi får håpe Hleb har rett og at han er spillertypen vi har manglet for å oppnå suksess i Europa.

 

Kilde : Hleb eyes Arsenal success [sky Sports]

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
For meg er det for tidlig å uttale meg om Hleb er et godt eller dårlig kjøp, men det vil kommende sesong vise. Wenger bruker som regel ikke å gjøre så alt for mange dårlige kjøp da ;)

 

Noen etterlyste noen video klipp av Hleb :

 

Video klipp med Hleb

12846[/snapback]

 

 

Linken funker ikke :)

Link to comment
Share on other sites

For meg er det for tidlig å uttale meg om Hleb er et godt eller dårlig kjøp, men det vil kommende sesong vise. Wenger bruker som regel ikke å gjøre så alt for mange dårlige kjøp da :ph34r:

 

Noen etterlyste noen video klipp av Hleb :

 

Video klipp med Hleb

12846[/snapback]

 

 

Linken funker ikke ;)

13223[/snapback]

 

Fungerer hos meg : http://www.scp.bober.roocon.com/arsenal/media/hleb.zip

Link to comment
Share on other sites

Guest the-gunners-fan

Alexander Hleb er en kjempe bra spiler!og ung er han også!tror han kommer til og få stor suksses! han kommer til jempe om en plass på høgre siden! ;) :P :ph34r: ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
sunest dere Alexander Hleb er et bra kjøp? ;)

13274[/snapback]

 

 

Er allerede en link med Hleb, tror han er et veldig bra kjøp.

 

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

noen som hvet hvilket drakt nr. Alexandr Hleb får?tenkte jeg skule bestille en hleb trøye! :)

13345[/snapback]

 

 

Den tyske sportsjournalisten Raphael Honingstein omtaler han som klassisk nr. 10, som også var draktnummeret hans i Stuttgart,

men det er vel det siste draktnummeret han kan få (DB 10 Forever) :P .

 

Tipper han blir nr. 17 etter Edu, eller kanskje han blir nr. 7 om Pires forlater oss ( :( ).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...