Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply

- Vi har mottatt et bud på Hleb fra Arsenal, men det var ikke stort nok, så det ble avvist. Det gir spilleren to muligheter. Han kan bli i Stuttgart eller gå til Arsenal, sier en talsmann for klubben til Sky Sports.

 

hehe, ... roter talsmannen litt her;)

Link to comment
Share on other sites

Tror det bare må punges ut mer for Hleb. Han er verdt mer enn £5 mill.

Skjønner godt at Stuttgart avslo første tilbudet, men noe mye over £10 mill. er vel unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Ja,vi vil ha Hleb. Men ikke for mer enn 8 mill £. Får vi han for 6-7 mill £ er det et veldig godt kjøp...etter min mening. Vi trenger penger til å signe en world-class spiss.....forhåpentligvis Robinho, selv om det er lite sannsynlig.

 

Hleb = Ja takk!

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis valget står mellom Hleb og SWP, så er jeg ikke i tvil om at jeg heller vil ha SWP. Han har fart, han har teknikk, han har et godt skuddben og god målteft, han har bra med rutine på tross av at han ennå er forholdsvis ung. Og sist men ikke minst, han er engelsk.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

 

Hvis valget står mellom Hleb og SWP, så er jeg ikke i tvil om at jeg heller vil ha SWP. Han har fart, han har teknikk, han har et godt skuddben og god målteft, han har bra med rutine på tross av at han ennå er forholdsvis ung. Og sist men ikke minst, han er engelsk.

12342[/snapback]

 

...så koster han 2-3 ganger så mye!

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis valget står mellom Hleb og SWP, så er jeg ikke i tvil om at jeg heller vil ha SWP. Han har fart, han har teknikk, han har et godt skuddben og god målteft, han har bra med rutine på tross av at han ennå er forholdsvis ung. Og sist men ikke minst, han er engelsk.

12342[/snapback]

 

...så koster han 2-3 ganger så mye!

12343[/snapback]

 

Det har vore spekulert i at Bentley kanskje er ein del av avtalen.

Link to comment
Share on other sites

Wenger confident on Hleb signing

 

"The transfer will be completed in the next few days. I think he can start packing his bags to come to us," Wenger told the Stuttgarter Nachrichten paper.

 

 

Da ser det ut som om signeringen snart er klar. Så fort bekreftelsen kommer offisielt, flytter jeg denne tråden over til hovedforumet og lar det bli Hleb-tråden der.

Link to comment
Share on other sites

En GLADNYHET!!! Hleb på vei!!!

- Han koster oss £6 mill

 

Hleb er snart i England B) ! Han kan bare begynne å pakke sakene sine ifølge Wenger :) !

Stuttgart aksepterte et bud på £6 mill ifølge Goal.com

 

Dette vil styrke stallen vår nå som Edu er borte! Jeg håper også at Adebayor kommer og at en ny keeper kommer til The Gunners så har vi et sterkt lag til sesongen! B)

 

Hva synes dere om dette? :)

 

 

Du har vel fått med deg at vi prøver å holde oss til én tråd pr. emne? Jeg innbiller meg at jeg har nevnt dette for deg før også.

Innlegg flyttet og limt inn i eksisterende Hleb-tråd.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Jeg gleder meg ikke over signingen før den er offisielt bekreftet. Hleb ville vært bra å fått til klubben, men det er ikke avgjort ennå!

Link to comment
Share on other sites

...og til sammenligning skal nå Chelsea og City (i følge Mirror) være enige om en overgang for SWP. Pris: £18 millioner med £80.000 i ukelønn.

 

I et slikt bilde er kjøpet av Hleb (forutsatt at det går gjennom) for rundt en tredjedel av prisen og rundt en tredjedel i lønn intet mindre enn genialt. Så får SWP være så mye engelsk og WWW jr han vil.

 

Arsenal har kjøpt en £10 millioners spiller for £7 millioner. Chelsea har kjøpt en £5 millioners spiller for £18 millioner.

 

 

MIRROR OM SWP

 

ARSENE KNOWS!

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es
...og til sammenligning skal nå Chelsea og City (i følge Mirror) være enige om en overgang for SWP. Pris: £18 millioner med £80.000 i ukelønn.

 

I et slikt bilde er kjøpet av Hleb (forutsatt at det går gjennom) for rundt en tredjedel av den prisen intet mindre enn genialt. Så får SWP være så mye engelsk og WWW jr han vil.

12539[/snapback]

 

Spot on Sir John!

£18 mill for Shaun Wright Phillips er WAY TOO MUCH! Et godt eksempel på en over-rated engelsk spiller. Vi må huske at han er 23 år og ennå ikke imponert for landslag. Har forresten bare 4 kamper. Han har vært best på et middel-mådig lag gjennom en sesong.

Tipper at Real Madrid kommer til å betale noe rundt denne summen for Robinho. Og da er det bare å sammenligne dem. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...