Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

En klassespiller. Som jeg har sagt på en annen tråd...en blanding av Nedved og Redondo! :rolleyes:

 

Husker jeg så han på Stuttgart for 2 år siden og tenkte. "Denne spiller'n liker jeg...veldig god...Kanskje noe for Arsenal??..."

 

...og nå er han på plass! <_< :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply
Guest Van Persie

Ble utrolig imponert over de lekre framspillene og pasningene Alexander viste under Bundesliga i fjor :rolleyes: .

Så ikke mange Stuttgart-kamper, men i de jeg så var Alexander Hleb Stuttgarts beste spiller, ifølge meg da :lol: <_< .

Han er et røverkjøp!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Har Arsenal slutta med presentasjon av spillere? Ser at de fleste andre presenterer sine nye signinger med en gang mens Hleb har jo ikke blitt det enda!

16942[/snapback]

 

 

Burde vel gjort det snart..hvis vi ikke har fått det med oss da..Lurer på hva som skjer med Viera..

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?article...layer%20profile

 

 

 

http://www.arsenal.com/article.asp?article...0join%20Arsenal

 

:blink:  stemmer det, tenkte litt mer i den stilen med intervju, bilder og hvor han og Wenger står og gliser med en arsenal drakt nr 13.

16953[/snapback]

Har det noko å bety??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Morsomt å se på de 2 første sidene i denne tråden, og alle de skeptiske folka som lurer på hvem han der Hleb er for en og er han en mann for Arsenal? :-|

 

Men jeg regner med nå at dere synes at han er mannen for Arsenal og kommer til å bli her lenge!! :)

 

 

Han har det som trengs, men jeg lurer på hvilken posisjon han EGENTLIG passer helt til...

Kanskje en tilbaketrukken spiss i midten, eller venstre/høyre-ving, eller kanskje ren spiss, eller sentral midtbane?? Det er spørsmålet som ennå INGEN kan svare på. Men kanskje i slutten av sesongen?

 

LYKKE TIL ALEX, uansett! :)

Link to comment
Share on other sites

Hleb var et kjempekjøp! Han har sklidd rett inn i laget og har gjort det bra. Bare han scorer noen mål nå så er han en fulkommen helt.

21435[/snapback]

 

Hleb er mer en spiller som er 2. sist på ballen (en målgivende person kan du si..), ikke en avslutter.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Van Persie

Hleb storspiller nok i morgen mot Norge. Pass på fremspillene til han, Norge!

 

Jeg får typisk nok ikke sett kampen :) . Skal selge i kiosken på en elevkveld på skolen min.

Link to comment
Share on other sites

Hleb var visst ikke med i troppen mot Norge.. Så de som ikke får sett kampen (meg inkludert) kan iallefall ikke si at vi går glipp av noe særlig..

23081[/snapback]

Han blei spart. Og takk for det.

Link to comment
Share on other sites

Hleb var visst ikke med i troppen mot Norge.. Så de som ikke får sett kampen (meg inkludert) kan iallefall ikke si at vi går glipp av noe særlig..

23081[/snapback]

Han blei spart. Og takk for det.

23082[/snapback]

 

Ja, takk! Jeg var veldig redd for at han skulle bli sparka ned av f.eks en litt "treig" Hagen. Da hadde det ike sett pent ut. Men jeg hadde også sett frem til at han skulle leke seg litt også da... "Belarus" hadde mye pent spill som Hleb hadde gjort til enda bedre hvis han hadde vært med! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...