Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply

Høres jo unektelig lovende ut det her.

 

Jeg skal være så ærlig å si at jeg ikke har sett han spille og ikke vet hva slags spillertype han er. Virker som de fleste her kjenner til han som det er deres beste venn.

 

Hvor mener folket at han skal spille her? Såvidt jeg har forstått trives han ikke på kanten, så da er det vel sentral midtbane det er snakk om? Eller hengende spiss?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Det kan ikke skje noe nå med Hleb. Nå må han bare komme!

Blir spennende de neste dagene.

 

Kjøpte Hleb til Arsenal på Fifa 2005. Han har sinnsykt mye fart og gode driblinger, men fysikken er forferdelig ;) . Kan jo ikke å heade ballen ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Ikke ta det ille opp "Van Persie", men det var akkurat sånne kommentarer som jeg har en mistanke om at mange baserer sine ønsker om Hleb til Arsenal på ;)

12653[/snapback]

Tror nok at Hleb har en bra fysikk i virkeligheten ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

nice! hleb er klasse og vil tilføre laget masse. utrolig god til å drible av motstandere og slår veldig gode pasninger. løpssterk er han også. kan spille over alt på midtbanen og vil i praksis også erstatte edu.

Link to comment
Share on other sites

Når skal han spille første kamp for oss da?

Det står sikkert på Arsenal.com men jeg gidder ikke å lese så mye engelsk...

12708[/snapback]

 

Han slutter seg til troppen slik som alle dei andre spelarane gjer, når oppkjøringa begynner. Så debuten kan han fort få i ein av treningskampane.

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Veldig bra at det endelig skjer noe. Må innrømme at jeg ikke har sett mye til Hleb, men t fra det jeg hører er han en spennende spiller. Regner med at han var den ene av de to "verdensstjernene" Wenger ville signe...Stoler på at Wenger har gjort et klokt valg - han gjør som regel det.

 

Spennende konkurrent til Ljungberg, samt bra alternativ å ha offensivt på sentral midtbane!

 

Kallenavn?

Link to comment
Share on other sites

Endelig!

Jeg har ønsket Hleb til Arsenal siden jeg så han storspille på Stuttgart i noen kamper i CL for et par år siden.

 

Da spilte han sentralt på midten, og viste stor teknikk, pasningsdyktighet og overblikk.

Ser ikke helt for meg han som høyreving, men tror nok Wenger har en plan for hvor han skal spille.

 

Blir spennende å se!

 

Bra Wenger! B)

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Har vel vært mest høyrekant i Stuttgart....men Wenger er jo kjent for å "omskolere" spillere med hell. Hleb som høyre back? B)

Link to comment
Share on other sites

Guest MrArsenal

Velkommen Alexander Hleb

 

Da var vår første signering i boks! Alt som gjenstår er den medisinske testen så er Hleb Arsenal spiller! Ca 120 mill kr måtte Arsenal ut med, en passelig pris til en så god spiller vil eg sei! No er eg spent på hvem den neste verdens stjernen Arsenal kjøper blir, Wenger har jo lovd 2 verdens stjerner i sommer. Og eg går ut i fra at Hleb er en av dei B) .

 

Så hva sier dere folkens? hvem håper dere blir Arsenal's neste spiller?

 

 

Limt inn i eksisterende Hleb-tråd.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper jo naturligvis på Robinho, men tror ikke det blir noe av. B)

Kanskje det kommer en ny keeper?

 

Ang. Hleb, så leste jeg at han skal være meget god på dødballer.

Kanskje Hleb skal ta cornerne, og Henry heller kan være mer inni boksen? Vi vet jo han har en spenst bedre enn de fleste, og kan skape flere farlige situasjoner i feltet.

Vi er alt for ofte ufarlig på cornere, så litt nye løsninger her vil nok hjelpe. B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...