Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex
...tja, si det?! Men han har blittt presentert på arsenal.com.

13409[/snapback]

 

Tja! Det er jo ikke sånn ordentlig med bilder av Hleb med Arsenaldrakt og sånn! Var sånn jeg mente!

13424[/snapback]

 

 

Blir nok ikke lenge til :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

En spiss og en keeper no, so er vi der vi treng før neste sesong. Hleb er en klassespelar. Har sett relativt lite av han, men skussmåla han får er upåklagelige, og dei klippa eg har sett i seinare tid har vert imponerande.

 

Hleb-Gilberto-Vieira-Reyes

 

Tipper det er slik midtbana vil sjå ut. Frå høgre mot venstre.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
:D Flott at han har fått arbeid's tilatelse ja' :D ser han for meg i trøye nr 17  :D

13504[/snapback]

 

Mm...herlig med arbeidstilatelse :D Har ikke fåt sett noen videoklipp av han jeg...klarer ikke å spille av sånt på pc'n min :D klarer ikke å spille av en vcd film heller...skjønner ikke hvorfor :D noen som vet? Men nok om det...

når det gjelder Hleb...så gleder jeg meg kjempe masse til å se han spille :lol: Er ekstra spennende spiller som man aldri har sett spille før :D

Link to comment
Share on other sites

Bra han endelig har fått work permit, og det skal bli spennende å se han brilijere på midtbanen :P

 

Har lest at han kan være ganske ego når han har ballen, men det tror jeg blir fort slutt på når han trener og spiller med Arsenal-gutta.

Han har kontroll er det jo greit, men å miste ballen å bli kontret på har vært litt av Arsenals svakhet defensivt siste årene. Mest fordi vi kjører veldig mange mann framover på angrepene våre.

 

Får håpe han spiller seg fint inn i laget og kan gi oss en ny dimensjon i angrepsspillet. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Oi, Alexander Hleb brukte 2 min på å skåre sitt første mål i arsenal trøya :D Det er vel noe vi kan kalle en spenende start i en kamp de vant 4 - 1 :D Skal se om jeg finner ut hvilket nr han spilte i.

 

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Oi, Alexander Hleb brukte 2 min på å skåre sitt første mål i arsenal trøya  :D  Det er vel noe vi kan kalle en spenende start i en kamp de vant 4 - 1  :D Skal se om jeg finner ut hvilket nr han spilte i.

 

 

:D

14194[/snapback]

Han spela i drakt nummer 8. Betyr lite. Hoyte var i nummer 3 for eksempel.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...