Jump to content

Alexander Hleb


Guest Andrew

Recommended Posts

  • Replies 901
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex
Har forstått det slik at han kommer til å spille med nr 6.

14407[/snapback]

Hvor har du fått det fra?

14413[/snapback]

 

 

Gunnersblog + et bilde fra kampen han spilte, ser nå ut som et 6 tall.. Det jo også et ledig tall å bruke.

Link to comment
Share on other sites

Har forstått det slik at han kommer til å spille med nr 6.

14407[/snapback]

Hvor har du fått det fra?

14413[/snapback]

 

 

Gunnersblog + et bilde fra kampen han spilte, ser nå ut som et 6 tall.. Det jo også et ledig tall å bruke.

14422[/snapback]

Han spelte med nummer 8 mot Barnet.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Alle burde sjekke klippet av Hleb som ligger på "mens vi venter på sesongstart" tråden, gleder meg veldig til han blir varm i trøya :D

 

Takk til Paddy!

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Må si jeg ble mektig imponert av Hleb på det klippet........for håpe han i hvertfall gjør det like godt i Arsenal trøya!!!

 

Han var ufattelig kjapp med ball i bena, gode pasninger....litt rare avslutninger men de gikk jo i mål da.......det eneste dumme med den videon er at det virket som han var litt "ego".....men vi får satse på at Wenger kommer til å fikse opp i det......å det kommer han til å gjøre!!

 

 

Gleder meg til sesongen og til å se Hleb.........men viss ikkje Wenger får ut fingeren på overgangsmarkede så tror jeg desverre det ikkje blir noe gull.......men får håpe han finner noe gode spillere!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det stemmer visst at Hleb er litt "ego", men som ReYes sier her, det får han ikke lov til lenge i Arsenal. Her er det lagspillet som teller!

 

Men han har et utrolig driv og er en skikkelig luring med ballen.

Hvis han ikke mister den for ofte på vei framover, må han bare "herje" for min del. :D

Virker som han har stor løpskapasitet også.

 

Vi må nok gi han litt tid å bli vant til Premier League, men jeg har store forventninger til han allerede i kommende sesong! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Tobias

Så videoen av Hleb, en helt genial spiller! Var det "den hvite Ronaldinho" han ble kalt? - Etter ett år i Arsenal-trøyen tror jeg vi sier at Ronaldinho er "den svarte Hleb" :blink: Kan ikke vente til å se Hleb i aksjon. Lurer bare på hvor på banen han skal spille.

 

Er det noen som vet hvor han spilte mot barnett?

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

helb er fantastisk. utrolig rask med ball, enorm teknikk og et suverent overblikk. i tillegg er han som skapt for arsenalfotball; han elsker hurtige overganger og liker ikke "gåfotball"... :D

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett på noen klipp av Hleb kan jeg iallefall uttale meg litt om karen. Han virker som et godt kjøp av Wenger. Kan både gå aleine med ballen, har god teknikk og god fart og kan spille ballen fort til medspillere. Han er god både som venstre/høyre/sentral offensiv midtbanespiller. Han kan fort bli en stor hit på Highbury den siste sesongen, og jeg tror Hleb tar over nr 10 når vi flytter over til Emirates Stadium.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvis ikke Baptista kommer så kunne jeg nesten tenkt meg å sett han på topp med Henry, noen som vet hvor på banen han har spillt for arsenal så langt?

 

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaiza

Såg nettopp klippa fra Hlebs tid i Bundesliga, som lå ute på en annen gren her. Må jo bare si at dette ser jo fantastisk bra ut. Ballen satt jo klistra til beina og et slikt tempo har jeg skjelden sett. Dette kan bli meget meget bra. Gleder meg til å se fortsettelsen. Ut i fra det jeg så virker jo Hleb perfekt for oss, en spiller som kan rive opp ethvert forsvar. Tror nok vi har gjort et scoop der :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hleb nr.13 ja... d blir veldig bra ;) men hvilken trøye har stuart taylor da????

15448[/snapback]

 

Kanskje han får trøyenr. 1 på Aston Villa? ;)

 

 

Hørte Wenger si på intervju at Hleb merker effekten av en tøff pre-season og er ganske sliten, så la oss gi han litt tid så kommer nok han nok til å brilijere etterhvert ;)

 

Har stor tro på denne karen!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...