Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Vel vel vel.

 

Greit at det laget som spiller fantastisk fotball også vinner serien.

 

Liverpool = 93 (!) mål

 

Arsenal= Latterlige 59...

 

 

 

Men hvis det er et lag som kan slå Liverpool på Anfield, så er det Chelsea.

Edited by Nima
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå har vel Mouhrino snakket om at iår er ett år for tidlig for dette laget hele sesongen. Således tror jeg nok han får en sesong til. Derimot kreves det nok sølvvare til neste år på brua. Virker som Hazard har fått nok etter uttalelsene igår, han vil til ett spillende lag istede for kun forsvar og kontringer.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Fabregas og Diego Costa dominerer dessverre som jeg forutså. Klassespillere for Chelsea. Særlig Fabregas ser ut til å være på sitt beste for blåtrøyene. Skreddersydd av Arsenal for Premier League. Er utvilsomt sesongens signering hvis han fortsetter som det her. Rett og slett sensasjonell.

Link to comment
Share on other sites

Håper det går dem dårlig. Drittklubb. Har et håp om at f.eks. Terry endelig skal bikke, men det er mye kvalitet bak ham også. Men Chelsea er en møkkaklubb med en møkkamanager som blir prist av media bare han åpner kjeften - helt uten hensyn til at det han sier oftest er piss og mind games av nevnte media. Utrolig.

 

Når det er sagt synes jeg vi heller skal kose oss over Alexis. Jeg tror han kan være årets signering.

Link to comment
Share on other sites

Costa er en grisete spiller, værre enn jeg trodde så glad vi ikke har han i laget bortsett fra kvalitetene hans :) Ellers er Chelsea usmaklige, ennå værre er det at Fabregas (vår tidligere kjæledegge) løper rundt og dirigerer der ute. Nei hatlag #1 iår dette, kommer til å juble noe så ille om Wenger kunne klart å knekt Mourinho for første gang.... Desverre er det vel lite sansynlig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Nydelige scener fra Stamford Bridge.

 

PSG får et latterlig tidlig rødt kort som ikke engang skulle vært gult. Mourinho parkerer dog allikevel bussen i samtlige minutter selv med en mann mer. PSG dominerer helt til Chelsea scorer et ufortjent mål. Deretter legger de seg bakpå igjen. Får et straffespark ut av det blå i ekstraomgang og fortsetter på samme måte.

 

Herlig at Mourinho sin feige fittefotball ikke tar Chelsea videre. Heia PSG!

Link to comment
Share on other sites

Nydelige scener fra Stamford Bridge.

 

PSG får et latterlig tidlig rødt kort som ikke engang skulle vært gult. Mourinho parkerer dog allikevel bussen i samtlige minutter selv med en mann mer. PSG dominerer helt til Chelsea scorer et ufortjent mål. Deretter legger de seg bakpå igjen. Får et straffespark ut av det blå i ekstraomgang og fortsetter på samme måte.

 

Herlig at Mourinho sin feige fittefotball ikke tar Chelsea videre. Heia PSG!

Fantastisk å se på! Flaut å ligge bakpå fra første minutt, også etter at psg er redusert til 10 mann.

 

Hva skal man si om Costa? Herregud for en løk, er kun ute å lager kvalme og burde vært utvist ikveld. I motsetning til Tyskland-elskerne i studioet så mener jeg at han ikke skulle hatt straffe da han blir touchet litt og blir akutt lam i bena.

En seier for fotballen, gleder meg til å høre Mourinho sutre i media nå, ingen unnskyldninger, ikke EN.

Link to comment
Share on other sites

ethvert lag må spille som de vil, så lenge de holder seg til boka. Og de gangene det gir resultater må man jo gi de som parkerer bussen cred. Men når en slik destruktiv taktikk IKKE virker, da er det bare flaut! Da er det bedre å gå ned med stil! Og det er utrolig godt å se at destruktiv fotball ikke er noen garanti for suksess, og at det går an å vinne med andre metoder. Er Mourinho-koden avslørt?

Link to comment
Share on other sites

Skjønner egentlig IKKE at et lag som har så mange fantastisk gode fotballspillere, klarer å spille slik en antifotball. Det er jo mye kreativitet, men de skaper ikke mye underholdende fotball. Diego Costa for en ufyselig spiller!!

Edited by joppe
Link to comment
Share on other sites

Skjønner egentlig at et lag som har så mange fantastisk gode fotballspillere, klarer å spille slik en antifotball. Det er jo mye kreativitet, men de skaper ikke mye underholdende fotball. Diego Costa for en ufyselig spiller!!

----

ja, hvis man ser på mannskapet Mourinho råder over er det utrolig at han velger en slik taktikk. Vitner ikke om særlig tro på egne kreative ferdigheter! Og når man har så bra utgangspunkt, og har en så negativ tilnærming, da er det egentlig helt greit at man ryker på hue og ræva ut... for øvrig enig angående Costa. Han er en fantastisk spiller, og med slike ferdigheter har han ihvert fall ingen grunn til å oppføre seg som en drittsekk...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Må være trist å være Mourinho... Han trodde laget var godt nok å gikk ut å kalte alle andre kjøpeklubber imotsetting til hans Chelsea. Nå etter ett par dårlige kamper lemper han i følge ryktene ut bortimot en milliard i panikk kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Må være trist å være Mourinho... Han trodde laget var godt nok å gikk ut å kalte alle andre kjøpeklubber imotsetting til hans Chelsea. Nå etter ett par dårlige kamper lemper han i følge ryktene ut bortimot en milliard i panikk kjøp.

Han må jo handle litt før han får fyken.... Lengden på hans nåværende managertid i Chelsea begynner vel å nærme seg den lengden han normalt bruker å ha i en klubb. Selv om han har fått resultater (titler) i alle (?) klubbene han har vært i så virker det på meg som at det er en "slitasje" i de klubbene han har vært i p.g.a. hans personlighet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...