Ben Elfen Posted May 13, 2021 Report Share Posted May 13, 2021 1 hour ago, Stefanb said: Vil bare kommentere på Joe Willock igjen: Jeg mener han er verdt å beholde. En spiller som scorer mål, godt tempo i kroppen, fysikk og teknikk. Han kan fort bli en fantastisk spiller. Er heller ikke eldre enn 21 år. Maitland-Niles er en spiller jeg alltid har likt. Når han er på så er han fantastisk, men jeg tror dessverre at han ikke har konsentrasjon/fokus nok til å holde et stabilt høyt nivå. Mavropanos er en spiller som kan bli veldig god om 3-5 år, men jeg tror ikke det skjer i Arsenal. Når det gjelder Lacazette så mener jeg egentlig at han burde selges mens vi kan få noe for han, men jeg kan ikke si det er lurt å gå inn i en ny sesong med kun Martinelli og Balogun som spisspar. Angående Joe Willock. I tillegg til det du nevner har han også svært god utholdenhet. jeg ønsker å beholde ham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stigobert Posted May 15, 2021 Report Share Posted May 15, 2021 (edited) En spiller jeg har likt ganske lenge i PL og synes kunne vært et godt tilskudd til midtbanen vår er Ward-Prowse, kan vel kalle det litt urealistisk men alltid lov å drømme si 😁 Edited May 15, 2021 by Stigobert Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted May 30, 2021 Report Share Posted May 30, 2021 Jeg tar GJERNE Memphis Depay på free transfer, men tror han ender opp i Barca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted June 1, 2021 Report Share Posted June 1, 2021 Trur ikke vi skal satse på Auba som spiss, han har ikke vert god i det siste og en del disiplinær problemer. Hever god lønn og virker fornøyd med det. Trur vi skal selge ham og heller satse på en som er mer sulten. Meninger om dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 1, 2021 Report Share Posted June 1, 2021 2 hours ago, Gunners77 said: Trur ikke vi skal satse på Auba som spiss, han har ikke vert god i det siste og en del disiplinær problemer. Hever god lønn og virker fornøyd med det. Trur vi skal selge ham og heller satse på en som er mer sulten. Meninger om dette? Et vågalt trekk. Det kan godt tenkes at det er riktig vei å gå, men tviler på at han er lett å selge. Ikke vil han dra, og lønnen er skyhøy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted June 10, 2021 Report Share Posted June 10, 2021 On 5/30/2021 at 12:32 PM, bergkampje said: Jeg tar GJERNE Memphis Depay på free transfer, men tror han ender opp i Barca Er han på free transfer til sommeren? Han tar GJERNE jeg og. Få inn han og Aouar eller Ruben neves! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted July 21, 2021 Report Share Posted July 21, 2021 Hei, Et par år siden jeg var inne her (da med et annet brukernavn). Hyggelig å være tilbake. Når det gjelder nye spillere så er vi vel greit igang med rekrutteringen, men mangler et par nøkkelposisjoner. Vi MÅ ha en forsterkning på høyre back og en oppgradering/erstatter for Xhaka. Klarer vi det så tror jeg vi kan bitre godt ifra oss. Jeg nekter å tro at Auba vil ha en like svak sesong igjen og da bør vi være styrket offensivt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 21, 2021 Report Share Posted July 21, 2021 36 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Hei, Et par år siden jeg var inne her (da med et annet brukernavn). Hyggelig å være tilbake. Når det gjelder nye spillere så er vi vel greit igang med rekrutteringen, men mangler et par nøkkelposisjoner. Vi MÅ ha en forsterkning på høyre back og en oppgradering/erstatter for Xhaka. Klarer vi det så tror jeg vi kan bitre godt ifra oss. Jeg nekter å tro at Auba vil ha en like svak sesong igjen og da bør vi være styrket offensivt. Enig. velkommen tilbake. Er det lov å spørre hvilket brukernavn du hadde tidligere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted July 21, 2021 Report Share Posted July 21, 2021 3 hours ago, Ben Elfen said: Er det lov å spørre hvilket brukernavn du hadde tidligere? Bølerulf tror jeg det var. Noen år siden da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 21, 2021 Report Share Posted July 21, 2021 16 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Bølerulf tror jeg det var. Noen år siden da. Du er en bea type PG vi trenger slike her. som sagt, velkommen tilbake Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 21, 2021 Report Share Posted July 21, 2021 Velkommen tilbake! Får håpe vi får inn et par klassespillere til i sommer, og at vi får en god start i det minste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 Denne Messi er ledig nå. Noe for oss? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 16 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Denne Messi er ledig nå. Noe for oss? Jepp. Vi trenger defensiv midtbanemann eller høyreback. Han vil passe perfekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 16 minutes ago, Ben Elfen said: Jepp. Vi trenger defensiv midtbanemann eller høyreback. Han vil passe perfekt Inverted rightback. Der tror jeg Messi er klasse. Kanskje han endelig får den anerkjennelsen han fortjener? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 37 minutes ago, Stefanb said: Inverted rightback. Der tror jeg Messi er klasse. Kanskje han endelig får den anerkjennelsen han fortjener? Tenkte han kunne ta plassen til Leno jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 53 minutes ago, Simbad said: Tenkte han kunne ta plassen til Leno jeg. Usikker på om han er god nok med ballen i beina.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 Vi kunne ha trengt en innkastspesialist, så hvorfor ikke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 Er Rory Delap fortsatt tilgjengelig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 5 minutes ago, Stefanb said: Er Rory Delap fortsatt tilgjengelig? Mulig men Messi er gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 4 minutes ago, Ben Elfen said: Mulig men Messi er gratis. Tror Delap er billigere. Pluss han er homegrown Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 6 minutes ago, Stefanb said: Tror Delap er billigere. Pluss han er homegrown Mulig, men Messi er grown on drugs. Må være bedre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 19 minutes ago, Ben Elfen said: Mulig, men Messi er grown on drugs. Må være bedre? Kanskje han kan dele med resten av laget? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 5, 2021 Report Share Posted August 5, 2021 10 minutes ago, Stefanb said: Kanskje han kan dele med resten av laget? Kanskje det? kunne også ha byttet ham med El Neny. Vi trenger en som kan løpe etter ballen siste fem og spille støttepasninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted August 11, 2021 Report Share Posted August 11, 2021 Jeg har forstått det slik at vi kan få Aouar fra Lyon for en rimelig sum, men er dennw sesongen ikke interessert. Hvirfor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stigobert Posted August 21, 2021 Report Share Posted August 21, 2021 Hva med et stykk Wout Weghorst? 🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts