Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Husker vi forsøkte å hente han i 2019 før han gikk til Leipzig. Ingen som tenkte så mye over det på den tiden da han ikke akkurat hadde etablert seg for PSG på det tidspunktet, men for en spiller han har blitt.

Kunne kanskje vært en kandidat til spissplassen for oss? Dog skal det sies at det å score mål i Bundesligaen er langt lettere enn i England. Bare se på Dzeko, Werner, Sancho etc.

Nkunku fyller mange av kravene til en spiss vi er ute etter. Dog mangler han litt på høyden/fysikken.

Link to comment
Share on other sites

On 3/16/2022 at 7:35 PM, Pirès#7 said:

Vi trenger en spiss som er målgarantist. Der er Felix ikke i nærheten, knapt scoret for atletico siden han kom dit. Er ikke en spiss heller, mer en 10'er/Trequartista ala Dybala og Totti.

100% enig. Felix er ikke spilleren vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

13 år etter at Benzema forlot Lyon er fortsatt den beste spissen vi kunne ha kjøpt i 2022. For en fantastisk spiller han er.

Edit: Der puttet han jaggu mål nummer 2.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

13 år etter at Benzema forlot Lyon er fortsatt den beste spissen vi kunne ha kjøpt i 2022. For en fantastisk spiller han er.

Edit: Der puttet han jaggu mål nummer 2.

Hattrick faktisk. Fantastisk spiller. 

Link to comment
Share on other sites

Tilbake fra lån:
Matt Turner, Auston Trusty, Brooke Norton-Cuffy, William Saliba, Reiss Nelson, Folarin Balogun

 

Nye kjøp:
Rayan Nouri, Declan Rice, Rafael Leao, Darwin Nunez

 

Ut:
Bernd Leno, Hector Bellerin, Cedric Soares, Pablo Mari, Nuno Tavares, Mohamed Elneny, Nicolas Pepe, Alexandre Lacazette, Eddie Nketiah

 

Lag 1:

Ramsdale
Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney
Partey - Neves
Saka - Ødegaard - Leao
Nunez


Lag 2:

Turner
Norton-Cuffy - Holding - Saliba - Nouri
Sambi - Xhaka
Nelson - Smith Rowe - Martinelli
Balogun

Link to comment
Share on other sites

On 4/10/2022 at 6:07 PM, Stefanb said:

Tilbake fra lån:
Matt Turner, Auston Trusty, Brooke Norton-Cuffy, William Saliba, Reiss Nelson, Folarin Balogun

 

Nye kjøp:
Rayan Nouri, Declan Rice, Rafael Leao, Darwin Nunez

 

Ut:
Bernd Leno, Hector Bellerin, Cedric Soares, Pablo Mari, Nuno Tavares, Mohamed Elneny, Nicolas Pepe, Alexandre Lacazette, Eddie Nketiah

 

Lag 1:

Ramsdale
Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney
Partey - Neves
Saka - Ødegaard - Leao
Nunez


Lag 2:

Turner
Norton-Cuffy - Holding - Saliba - Nouri
Sambi - Xhaka
Nelson - Smith Rowe - Martinelli
Balogun

Hvorfor Cedric ut? Han viser jo at han kan bekle både høyre og venstre, dog som reserve selvfølgelig.

Declan Rice tror jeg er helt urealistisk grunnet pris osv.

Føler også at å satse på Nunez er veldig....tøft gjort.

I mine øyner trenger vi en proven goalscorer, ikke en som har hatt en god sesong og 2 i en "farmer liga"

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
1 hour ago, Marius- said:

Rice til 120mill pund håper jeg er uaktuelt 

Jeg tviler på at West Ham får det uansett. Det ryktes at han sannsynligvis kommer til å gå for mellom £70 mill og £90 mill en plass.

Og basert på de siste sommervinduene er det ikke usannsynlig at vi kommer til å bruke mellom £150k og £200k. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Simbad said:

Jeg tviler på at West Ham får det uansett. Det ryktes at han sannsynligvis kommer til å gå for mellom £70 mill og £90 mill en plass.

Og basert på de siste sommervinduene er det ikke usannsynlig at vi kommer til å bruke mellom £150k og £200k. 

West ham gikk ut i dag og satt 120mill på han. De sa nei til 100mill ifjor. Hvis de ikke senker prisen tipper jeg han ikke blir solgt ja, og da ender de opp med en missfornøyd spiller med lite igjen av kontrakt. 70 virker mer riktig pris

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Ryktes at vi er nære en signering av Gundogan. Noe hold i ryktene? Hva tenker dere?

Liten tro på at vi ønsker enda en midtbanespiller 30+. At han og evt agenten hans ønsker til oss kan dog være mulig.

Han er absolutt en god spiller som kan tilføre laget mye erfaring og mål fra midtbanen, men tror og håper at vi er ute etter noen litt mer langsiktige løsninger. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Bekkern said:

West Ham kommer aldri til å få 120 mill pund for Rice. Kontrakten går ut i 2024. 70 mill pund er mer riktig, og da er det etter min mening bare å kjøpe. Han kommer til å heve oss. 

Han er like god som nr 6 og nr 8. Han vil heve oss MYE!

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Gunners77 said:

Hva med Locatelli fra Juventus. Ser det er flere som vil ha Rice.

Middelmådig spiller. Sliter med tempoet i Italia allerede. Tenk deg en betydelig tregere Xhaka, dog med litt vassere nærteknikk, men uten fysikken.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Stefanb said:

Middelmådig spiller. Sliter med tempoet i Italia allerede. Tenk deg en betydelig tregere Xhaka, dog med litt vassere nærteknikk, men uten fysikken.

Han er raskere enn Xhaka, Jorginho og Davis Silvia. De klarer vel seg bra? Jeg har sett han en del og synes han er god, er ikke noe i veien med fysikken.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
×
×
  • Create New...