Marius- Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Der er det mye armer og bein. Må vel også være en målfarlig trio Tviler på det skjer men. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Armer og bein er jo the Arsenal way ?. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Jeg vil ha en forsvarstrio med Koscielny, Mustafi og David Luiz. Noen som gidder å fikse dette for meg? BE David Luiz, Kosciely og Mustafi? Jesus. Det hadde faen meg vært kamikaze. Tror vi hadde mistet mange eldre Gooners og de med hjerteproblemer over de neste sesongene hvis dette hadde skjedd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Hadde alle tre vært påslått kunne det vært fantastisk, samtidig har alle bunnnivå og hodeløse kamper som virkelig kunne vært ille. Hadde nok vært ett rimelig frykta forsvar vil jeg tro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Synes det hadde vært festlig. Da hadde vi hatt 10 utespillere der alle kan score (unntatt Bellerin og Welbeck da). Og ek keeper i mål som ikke klarer å redde noen av straffene vi får i mot. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Synes personlig at Luiz er ganske middelmådig. Veldig oppskrytt fordi han kan angripe og drible. Har aldri heller kommet seg helt etter det 7-1 tapet mot Tyskland for Brasil heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Fint han er middelmådig allerede. Da slipper vi å jobbe med ham ?. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Er det virkelig slik at vi selger til United igjen?! City hadde jeg klart å svelge, men United og Mourinho fatter jeg ikke. Håper det er ren bullshitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 13, 2018 Report Share Posted January 13, 2018 Wenger driter i det, så lenge vi går i pluss ska supporterene gå rundt å smile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 13, 2018 Report Share Posted January 13, 2018 (edited) Skandale at vi selger til United , wenger gjør det han er best på. Få andre til å le av klubben. Vi fremstår som idoter når det kommer til spillerlogestikk er mitt inntrykk Edited January 14, 2018 by Rosicky07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 12, 2018 Report Share Posted June 12, 2018 Virler som om Arsenal jobber godt og målrettet i årets overgangsvindu. Det kan jeg like. Men jeg synes vi hører lite fra Emery selv. Flere enn meg som synes det er rart? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 12, 2018 Report Share Posted June 12, 2018 Kanskje vi hørte litt vel mye fra Wenger? Uroer meg ikke, er ansatt for å bygge nytt og ikke prate til media. Kommer nok mer etter VM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 Emery er nettopp kommet i gang med sitt arbeid, hva skal han egentlig gå ut å si akkurat nå? Det blir vel litt mer å høre når oppkjøringen starter i begynnelsen av juli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 28, 2018 Report Share Posted June 28, 2018 Jeg ønsker at Ramsey forlenger med oss! https://news.arseblog.com/2018/06/report-ramsey-close-to-new-arsenal-deal/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 28, 2018 Report Share Posted June 28, 2018 Me too. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted July 9, 2018 Report Share Posted July 9, 2018 (edited) Me too. BE Weinstein is not available due to prison. Edited July 9, 2018 by Ulfagrafr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 10, 2018 Report Share Posted July 10, 2018 Weinstein is not available due to prison. He he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 10, 2018 Report Share Posted July 10, 2018 Weinstein is not available due to prison. ??. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 10, 2018 Report Share Posted July 10, 2018 (edited) Weinstein is NOT in prison.............. yet!!! Edited July 10, 2018 by Polljen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 Ryktes at Gary Cahill vurderer å bytte klubb. Løp og kjøp BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 Alt i alt har vi allerede en mer balansert tropp enn på lang tid. Likevel, jeg er fortsatt usikker på, eller rett og slett skeptisk til, nivået på midtstopperene våre. Jeg får velge å tro på at bedre defensiv struktur og et realt spark i ræva bygger bro over dette. Vi mangler også en naturlig kantspiller, så det må da bli neste ønske fra min side. Hvem? Helt likegyldig bare han gjør jobben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 8 minutes ago, Sir John said: Alt i alt har vi allerede en mer balansert tropp enn på lang tid. Likevel, jeg er fortsatt usikker på, eller rett og slett skeptisk til, nivået på midtstopperene våre. Jeg får velge å tro på at bedre defensiv struktur og et realt spark i ræva bygger bro over dette. Vi mangler også en naturlig kantspiller, så det må da bli neste ønske fra min side. Hvem? Helt likegyldig bare han gjør jobben. Jeg er også fornøyd med balansen i troppen. Tror vi begynner å slite med homegrown om vi selger Welbeck. Tror Cahill hadde passet oss svært godt. Tror også vår nye midtstopper er bedre enn hva jeg tror du tror han er ?. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 Det er et poeng og forhåpenligvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 @Stefanb du som er nerd, har du oversikt over homegrown? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 (edited) Nå er jeg ingen StefanB, men jeg satser på at han ikke tar det så tungt at jeg prøver å komme med et svar på spørsmålet til BE ? Spillere født etter 1. januar 1997 (U 21) kan fritt benyttes utenfor homegrownkvoten, så spillere som Nelson m.fl. vil ikke bli ført opp i 25-mannstroppen men kan benyttes fritt i tilegg til de 25 navngitte spillerne. Av stallen på 25 spillere som på meldes inn ved sommervinduets slutt og ved januarvinduets slutt, så kan det ikke være mer enn 17 spillere som ikke er homegrown. En hjemmedyrka spiller er en spiller som er født før 1. januar 1997, men som har vert registrert som spiller hos det engelske eller walisiske fotballforbundene i minst tre hele sesonger (2ll23 36 måneder) før spilleren fylte 21 år. Her er en liste over spillere som er under kontrakt med Arsenal FC og som kommer under dette kriteriet, uavhengig om de er aktuelle for førstelaget eller ikke: (med forbehold om feil) Homegrown: Akpom Bellerin Chambers Holding Iwobi (var sist sesong U21 spiller, kommer nå under homegrown) Jenkinson Macey Ramsey Welbeck Spillere som kommende sesong er i sitt siste år som U21 spiller: Maitland-Niles Spillere som ikke er Homegrown og som kommer under kvoten på 17 av 25 spillere som må meldes inn ved sesongstart: (noen av de vil garantert bli solgt eller gå på utlån) Cech Ospina Leno Martinez Papastathopoulos (Sokratis) Kos Lichtsteiner Monreal Mustafi Mavropanos Kolasinac Elneny Mkhitaryan Özil Torreira Xhaka Asano Campbell Lacazette Aubamayang Lucas Edited July 18, 2018 by Polljen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts