Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Et eller annet kommer til å påvirke Nasris valg om å dra til Arsenal, det kommer bare ikke til å skje. Slik er det alltid for oss, vi har en signering "klar", men et eller annet kommer opp og ødelegger for oss.

 

Jeg begynner å bli temmelig lei dette, Wenger sier han skal kjøpe en erfaren spiller, men når overgangsvinduet er over står vi med fem talenter på 16 år, og tre gode A-lagsspillere har forlatt oss.

 

Det sier seg selv at det ikke kan fortsette slik, en gang må Wenger åpne sjekkheftet. Jeg håper selvfølgelig på en eller to storsigneringer i sommer, men jeg har mine tvil.

 

nå skal det sies da, at transfervinduet stenger ikke før 00:00 1 september, så tror ikke vi skal begynne å klage enda. Wenger kommer helt sikkert til å kjøpe nytt, må bare ha litt tålmodighet ;)

Link to comment
Share on other sites

nå skal det sies da, at transfervinduet stenger ikke før 00:00 1 september, så tror ikke vi skal begynne å klage enda. Wenger kommer helt sikkert til å kjøpe nytt, må bare ha litt tålmodighet ;)

Men jo før en ny spiller kommer til klubben jo bedre. De skal jo gjøres kjendt med spillestil og lag kamerater. Laget bør heltst være komplett når PL starter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg dårligere Frankrike gjør det i EM, jo lettere blir det å få Nasri. Go Romania ;)

 

ja, de har jo ikke akkurat bra heller.

 

Når det gjelder Nasri, har han jo ikke spillt så mye og bra er det ;)

Link to comment
Share on other sites

nå skal det sies da, at transfervinduet stenger ikke før 00:00 1 september, så tror ikke vi skal begynne å klage enda. Wenger kommer helt sikkert til å kjøpe nytt, må bare ha litt tålmodighet ;)

Men jo før en ny spiller kommer til klubben jo bedre. De skal jo gjøres kjendt med spillestil og lag kamerater. Laget bør heltst være komplett når PL starter.

ja, det er jo selvfølgelig sant, men det jeg ville fram til var at det ikke var noe poeng i å klage nå, to måneder før sessongstart ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan du utdype for oss som har valgt Nederland - Romania?

Når man er 20, og ikke har for stor selvtillit i landslagssammenheng, er ingenting verre enn å bli byttet ut 10 minutter etter at man har blitt byttet inn.

Selvfølgelig en kjedelig situasjon, men dette var jo det eneste fornuftige å gjøre. Med andre ord tror jeg Nasri skjønner dette. Men selvfølgelig ekstremt skuffende, også for meg som gledet meg til nesten en hel kamp med Nasri.

 

Som nevnt er jo det positive at Nasri's verdi neppe har økt nevneverdig og han sikkert er relativt revansje- og spillesugen til preseason. Bare å krysse fingrene for at avtalen går i boks. Går frankrike ut i dag er det vel kanskje muligheter for en snarlig avgjørelse?

Link to comment
Share on other sites

Nå var det vel for å sette inn på en midstopper når Abidal ble utvist, og Nasri

har minst erfaring, så er det ganske naturlig for en konservativ og kjedelig

fyr som Domenech at Nasri blir ofret.

Link to comment
Share on other sites

Kan du utdype for oss som har valgt Nederland - Romania?

Når man er 20, og ikke har for stor selvtillit i landslagssammenheng, er ingenting verre enn å bli byttet ut 10 minutter etter at man har blitt byttet inn.

Selvfølgelig en kjedelig situasjon, men dette var jo det eneste fornuftige å gjøre. Med andre ord tror jeg Nasri skjønner dette. Men selvfølgelig ekstremt skuffende, også for meg som gledet meg til nesten en hel kamp med Nasri.

 

Som nevnt er jo det positive at Nasri's verdi neppe har økt nevneverdig og han sikkert er relativt revansje- og spillesugen til preseason. Bare å krysse fingrene for at avtalen går i boks. Går frankrike ut i dag er det vel kanskje muligheter for en snarlig avgjørelse?

Kunne mye heller tatt ut B-spillere som denne latterlige Toulalan og Sidney Govou

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Nå var det vel for å sette inn på en midstopper når Abidal ble utvist, og Nasri

har minst erfaring, så er det ganske naturlig for en konservativ og kjedelig

fyr som Domenech at Nasri blir ofret.

 

Jepp, en grusom trener spør du meg! Tenk å ikke satse på feks: Benzema og setter heller inn..Gomiz(tidligere i turneringen)? En som har nesten null erfaring på landslaget og i de store mesterskapene. Govou har vært helt tragisk sammen med Sagnol, Makelele og Tallalullalela eller hva han nå het. De var selvfølgelig dårlige hele gjengen med unntak av Ribery og Benzema i siste kampen. Nå har de hatt en del uflaks med skader og straffe situasjon osv men tror nok laguttaket var det som ødela mesterskapet til Frankrike. Han(Domenech) sliter taktisk kan det virke som og nå er nok Domenech endelig ferdig :D

Link to comment
Share on other sites

Domenech unlatter flere go spillere i EM er jo bare helt sådig....

 

Pluss han kjører samme lag så og si vær gang enda man ser det ikke funker... :D

 

For håpe han ikke for styre Frankrike i gjen.....

La han sitte! Han tar aldri med seg Arsenal spillere til kamper = mindre sjanse for skade og lengre hvile.

Link to comment
Share on other sites

Domenech unlatter flere go spillere i EM er jo bare helt sådig....

 

Pluss han kjører samme lag så og si vær gang enda man ser det ikke funker... :D

 

For håpe han ikke for styre Frankrike i gjen.....

La han sitte! Han tar aldri med seg Arsenal spillere til kamper = mindre sjanse for skade og lengre hvile.

 

Eg er enig i den ja, men på en annen side så er jo fyren helt håpløs på å velge spillre som tidligere nevnt og det å unnlate Trezeguet i et sånt viktig mesterskap er jo bare helt latterlig når man skal se etter prestasjoner på hva spillerene har prestert i år! Og er virkelig Coupet bedre enn Frey? Nei er mitt svar, men det er jo ikke der det sviktet for Frankrike, det var foran gollen!

Link to comment
Share on other sites

Domenech unlatter flere go spillere i EM er jo bare helt sådig....

 

Pluss han kjører samme lag så og si vær gang enda man ser det ikke funker... :D

 

For håpe han ikke for styre Frankrike i gjen.....

La han sitte! Han tar aldri med seg Arsenal spillere til kamper = mindre sjanse for skade og lengre hvile.

 

Eg er enig i den ja, men på en annen side så er jo fyren helt håpløs på å velge spillre som tidligere nevnt og det å unnlate Trezeguet i et sånt viktig mesterskap er jo bare helt latterlig når man skal se etter prestasjoner på hva spillerene har prestert i år! Og er virkelig Coupet bedre enn Frey? Nei er mitt svar, men det er jo ikke der det sviktet for Frankrike, det var foran gollen!

Selv om det er bra for vår del at Clichy og Sagna blir utelatt, tror jeg ikke clichy og sagna sånn. De hadde hatt mye mer selvtillit foran neste sesong ved å ha gjennomført en bra EM.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som om de fleste her mener at det er bra våre spillere IKKE tas ut til landslag, men er det sant?

 

Tror dere ikke at spillere blir bedre av å matches på aller høyeste nivå i viktige kamper? Det tror nemlig jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som om de fleste her mener at det er bra våre spillere IKKE tas ut til landslag, men er det sant?

 

Tror dere ikke at spillere blir bedre av å matches på aller høyeste nivå i viktige kamper? Det tror nemlig jeg.

 

Jo da, det er alltid bra med tøff matching. Men det er også et tveegget sverd, fordi skaderisikoen øker, samtidig som økt fokusering i mesterskap også fører til økt sikling fra andre klubber. Og deltaglese i mesterskap fører ofte til mer slitne spillere, noe som er det siste man trenger. Og en ting er å akseptere viktige landskamper (kvalifisering/mesterskap), men hvorfor skal spillere som allerede har mer enn hardt nok program midt i sesongen og som er topp matchet, behøve å delta på meningsløse treningskamper med økt skaderisiko? At mange av oss har så mye i mot slike kamper har også noe med at Arsenal har blitt hardt straffet på grunn av disse. Det er liten tvil om at Arsenal i netto har tapt på landslagsfotball... :)

Link to comment
Share on other sites

Det virker som om de fleste her mener at det er bra våre spillere IKKE tas ut til landslag, men er det sant?

 

Tror dere ikke at spillere blir bedre av å matches på aller høyeste nivå i viktige kamper? Det tror nemlig jeg.

 

Jo da, det er alltid bra med tøff matching. Men det er også et tveegget sverd, fordi skaderisikoen øker, samtidig som økt fokusering i mesterskap også fører til økt sikling fra andre klubber. Og deltaglese i mesterskap fører ofte til mer slitne spillere, noe som er det siste man trenger. Og en ting er å akseptere viktige landskamper (kvalifisering/mesterskap), men hvorfor skal spillere som allerede har mer enn hardt nok program midt i sesongen og som er topp matchet, behøve å delta på meningsløse treningskamper med økt skaderisiko? At mange av oss har så mye i mot slike kamper har også noe med at Arsenal har blitt hardt straffet på grunn av disse. Det er liten tvil om at Arsenal i netto har tapt på landslagsfotball... :)

 

Jeg skrev spesifikt "spillere blir bedre av å matches på aller høyeste nivå i viktige kamper?" Da tenker jeg på store turneringer, ikke på treningskamper.

 

Jeg sikter spesielt til alle de som later til å være fornøyde med at Clichy og Sagna ikke fikk være med denne gangen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...