Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Prisen mellom klubbene er vel fastsatt ettersom det er en klausul inne i bildet. Problemet er at hvis Nasri nå har et stort mesterskap og mange andre storklubber kaster seg inn i jakten så vil jo lønna hans gå til himmels. Da hadde det vært bedre om vi hadde gitt litt ekstra i lønn nå, i stedet for at vi ikke i det hele tatt vil klare å matche tilbudet etter EM hvis han gjør det bra.

 

Det som skuffer meg mest i denne prosessen er at Wenger sier en ting og ikke klarer å overholde det. Det kan så klart fortsatt komme kjøp før EM, men tiden begynner å renne ut. Hvis Wenger er helt sikker på at de spillerne han ønsker før EM blir klare så får han sette tidsrammer på det, men hvis han ikke føler at han kan være helt sikker så blir det bare dumt å si noe om tidsrammer på når han venter å ha kjøp klare.

 

Akkurat nå føler jeg at vi er en "lettvekter" på transfermarkedet som bare blir en kasteball for de fleste klubber og spillere. Det er ikke spesielt bra! Nå håper jeg Wenger slår til med et kjøp eller to før EM, slik at vi beholder troen på både han og laget frem mot neste sesong!

 

Arseblog skriver følgende i dag; Update: I have just been reliably informed that Arsène's comments about money were in relation to a separate question asked by journalists about how easy it was to buy players in France these days. It had nothing whatsoever to do with Nasri, and the hold up with the deal is not money related. It has more to do with some legal mumbo-jumbo. So there you go.

 

Får tro dette stemmer da i alle fall!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvor troverdig denne er men:

 

Update: I have just been reliably informed that Arsene's comments about money were in relation to a separate question asked by journalists about how easy it was to buy players in France these days. It had nothing whatsoever to do with Nasri, and the hold up with the deal is not money related. It has more to do with some legal mumbo-jumbo. So there you go.

 

http://www.oleole.com/blogs/arseblog/posts...eeps-on-turning

Link to comment
Share on other sites

Enten kommer han før Em eller så kommer han ikke!

 

Enig der!

 

Han gjør har sikkert ett strålende EM og blir ønsket av halve planeten!

Og når itillegg Wenger kun tilbyr 2 karameller i timen, er det ikke stor sjangs for at han velger oss.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er rart at Wenger lover spiller kjøp innen et par uker, så skjer det ingenting. Greit nok at spiller kjøp tar tid, men da kunne han vel heller sagt at han skal signere i løpet av sommeren. For allt vi vet er Nasri allerede Arsenal spiller, men ingenting blir opplyst før senere i sommer fordi han slenge alle ny spillere på bordet samtidig. Det er helt greit, men misliker at han hele tiden skal holde supportere med god snakk, bedre om han sier sannheten med en gang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Nasri har like lyst til å dra til Arsenal uannsett om han får et bra EM eller ikke!

 

Tror han har snakket endel med sin kamerat Ribery som har rådet ham til å gå til Arsenal

 

Det får meg til å tro han kommer uannsett om det er før eller etter EM

 

Kom igjen denne spilleren er i vår hule hånd, opp med optimismen <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Nasri har like lyst til å dra til Arsenal uannsett om han får et bra EM eller ikke!

 

Tror han har snakket endel med sin kamerat Ribery som har rådet ham til å gå til Arsenal

 

Det får meg til å tro han kommer uannsett om det er før eller etter EM

 

Kom igjen denne spilleren er i vår hule hånd, opp med optimismen :ph34r:

helt enig! hold oppe optimismen denne spilleren får VI!!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvor troverdig denne er men:

 

Update: I have just been reliably informed that Arsene's comments about money were in relation to a separate question asked by journalists about how easy it was to buy players in France these days. It had nothing whatsoever to do with Nasri, and the hold up with the deal is not money related. It has more to do with some legal mumbo-jumbo. So there you go.

 

http://www.oleole.com/blogs/arseblog/posts...eeps-on-turning

formaliteter med andre ord... so patience everyone. tror dette skjer før EM.

 

hvis ikke er det kanskje bare tåkelegging fra AW's. da sniker det seg nok et par andre karer med ikke helt ubetydelige navn og rykte inn uten at noen legger merke til det :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Dette skjer ikke før EM garantert. Kan umulig tenke meg at han får tid til det nå rett før EM starter.

Nei, vi må nok evt. vente til etter EM. Etter alle ryktene så er dette en done deal. Vel vi får se.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg tolker ryktene så er det langt fra done deal..?Klubben har godtatt arsenal's bud ,men spilleren venter med å skrive under..det gjør nu meg veldig nervøs,,spesielt med tanke på at han skal gjøre seg attraktiv for andre klubber iløpet av EM :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Sånn jeg ser dette så er avtalen ferdig forhandlet. Jeg tror Wenger og Arsenal har sikret seg en foreløpig avtale med Nasri, men at de har gitt han lov til å konsentrere seg fullt om EM.

 

Grunnen til at Wenger er såpass "forsiktig" i uttalelsene til media kan være at Arsenal ikke bekrefter overganger før de legges ut på Arsenal.com. Hvis det kun er snakk om en foreløpig kontrakt som er avtalt med Nasri, så er det dumt å begynne å bekrefte avtalen før den er helt i boks og fullstendig underskrevet.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi bare sletter hele denne tråden, så får vi heller starte den opp igjen hvis det skulle bli noe av. Jeg er drittlei av å lese linker til aviser/blogs som liksom skal inneholde innsideinformasjon som er 99,9% sikkert.

 

 

Så gi faen i å læs på denne tråden da :P

 

Morsomt å diskutere Nasri overgangen! enormt med rykter :)

Link to comment
Share on other sites

ifølge Daily Telegraph at kjøpet av Samir Nasri er satt på vent til etter fotball-EM. Klubbene skal allerede være enige om en overgangssum på 125 millioner kroner.

Spørs om gnier-Wenger håper at kursen på pundet skal stige, slik at han ikke må betale fullt så mange euro for ham...

Link to comment
Share on other sites

Tror vi bare sletter hele denne tråden, så får vi heller starte den opp igjen hvis det skulle bli noe av. Jeg er drittlei av å lese linker til aviser/blogs som liksom skal inneholde innsideinformasjon som er 99,9% sikkert.

 

 

Så gi faen i å læs på denne tråden da :P

 

Morsomt å diskutere Nasri overgangen! enormt med rykter :)

Er det mulig...???? :) :P

Link to comment
Share on other sites

Tror vi bare sletter hele denne tråden, så får vi heller starte den opp igjen hvis det skulle bli noe av. Jeg er drittlei av å lese linker til aviser/blogs som liksom skal inneholde innsideinformasjon som er 99,9% sikkert.

 

 

Så gi faen i å læs på denne tråden da :P

 

Morsomt å diskutere Nasri overgangen! enormt med rykter :)

Er det mulig...???? :) :P

 

Jepp ! Skjønner ikke helt hva poblemet er jeg.. Hvis du er så drittlei er det bare å slutte å lese.

Majoriteten av oss har lyst til å lese disse ryktene

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...