Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

"Arsenal kan komme til å miste markante spillere som Alex Hleb, Emmanuel Adebayor og Gael Clichy denne sommeren". Hvor er det Clichy er på vei hen? Skal ikke mye til for å kvalifisere seg som journalist...

 

Så det stod på The Sun at Roma og Juventus var interessert i han. Kan ikke se at Roma har noen mulighet. De har kjøpt Riise og har allerede masse i gjeld, så tror de skal slite med å punge ut for Clichy. Clichy har vel også sagt at han ønsker å bli og det er vel ikke så lenge siden han skrev ny kontrakt? Eller var det at han skulle skrive ny. Husker ikke i farten. Anyway. Hvis de legger £50 mill på bordet for Clichy så kan vi tenke på det i 5 minutt og så si nei.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Clichy sa vel for ikke lenge siden at han drev å forhandlet frem en forlengelse av sin avtale og at samtalene gikk veldig bra. Er det en spiller i klubben jeg tror faktisk har lojalitet i kroppen, så er det den gutten.

 

Jeg har en viss følelse av at Adebayor kanskje blir borte.. bare fordi jeg synes det hele likner på Anelka saken. Og jeg tror også Adebayor har like mye lojalitet i kroppen som Nicolas Anelka har. Med andre ord null.

 

Hleb forsvinner kun hvis vi får Yaya i retur - så jeg håper virkelig han forsvinner.

 

Men tiden vil vise. Nå har silly season pågått lenge nok til at tilogmed jeg har blitt immun...

Link to comment
Share on other sites

Clichy sa vel for ikke lenge siden at han drev å forhandlet frem en forlengelse av sin avtale og at samtalene gikk veldig bra. Er det en spiller i klubben jeg tror faktisk har lojalitet i kroppen, så er det den gutten.

 

Jeg har en viss følelse av at Adebayor kanskje blir borte.. bare fordi jeg synes det hele likner på Anelka saken. Og jeg tror også Adebayor har like mye lojalitet i kroppen som Nicolas Anelka har. Med andre ord null.

 

Hleb forsvinner kun hvis vi får Yaya i retur - så jeg håper virkelig han forsvinner.

 

Men tiden vil vise. Nå har silly season pågått lenge nok til at tilogmed jeg har blitt immun...

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ct+with+Arsenal

 

Han har signert...

Link to comment
Share on other sites

Clichy sa vel for ikke lenge siden at han drev å forhandlet frem en forlengelse av sin avtale og at samtalene gikk veldig bra. Er det en spiller i klubben jeg tror faktisk har lojalitet i kroppen, så er det den gutten.

 

Jeg har en viss følelse av at Adebayor kanskje blir borte.. bare fordi jeg synes det hele likner på Anelka saken. Og jeg tror også Adebayor har like mye lojalitet i kroppen som Nicolas Anelka har. Med andre ord null.

 

Hleb forsvinner kun hvis vi får Yaya i retur - så jeg håper virkelig han forsvinner.

 

Men tiden vil vise. Nå har silly season pågått lenge nok til at tilogmed jeg har blitt immun...

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ct+with+Arsenal

 

Han har signert...

 

No lurte du meg litt her.. Når du skreiv "Han har signert..." så tenkte eg at no har Nasri signert... :)

Link to comment
Share on other sites

Clichy sa vel for ikke lenge siden at han drev å forhandlet frem en forlengelse av sin avtale og at samtalene gikk veldig bra. Er det en spiller i klubben jeg tror faktisk har lojalitet i kroppen, så er det den gutten.

 

Jeg har en viss følelse av at Adebayor kanskje blir borte.. bare fordi jeg synes det hele likner på Anelka saken. Og jeg tror også Adebayor har like mye lojalitet i kroppen som Nicolas Anelka har. Med andre ord null.

 

Hleb forsvinner kun hvis vi får Yaya i retur - så jeg håper virkelig han forsvinner.

 

Men tiden vil vise. Nå har silly season pågått lenge nok til at tilogmed jeg har blitt immun...

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ct+with+Arsenal

 

Han har signert...

 

Hehe... det kom ut bare noen timer etter at jeg skrev det :) hehe

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 20 2008, 06:40 PM) 133021[/snapback]
No lurte du meg litt her.. Når du skreiv "Han har signert..." så tenkte eg at no har Nasri signert... :)

 

Du var ikke den eneste han lurte.. trodde det var Nasri som hadde signert jeg også :D

 

 

Åy, sorry gutter :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 20 2008, 06:40 PM) 133021[/snapback]
No lurte du meg litt her.. Når du skreiv "Han har signert..." så tenkte eg at no har Nasri signert... :)

 

Du var ikke den eneste han lurte.. trodde det var Nasri som hadde signert jeg også :D

Jeg og :P

Link to comment
Share on other sites

Inside information!:

 

Jeg snakker med Benik Afobe nå på MSN :P (15 årig spiller på U18 laget)

Og han sier at han er veldig sikker på at Nasri signer imorgen! :P

 

Ps. Ikke skyt meg hvis dette er feil, men regner med at Afobe er orientert om hva som skjer i klubben sin (og ja, jeg vet at det er den ekte Benik Afobe, og ikke en som har utgir seg for og være det!)

 

 

Så! Vi får vente til i morgen gutter og jenter!

Gleder meg!! ;)

 

Edit, sorry hvis jeg ødela nattesøvnen til flere nå! ;)

Link to comment
Share on other sites

Inside information!:

 

Jeg snakker med Benik Afobe nå på MSN :P (15 årig spiller på U18 laget)

Og han sier at han er veldig sikker på at Nasri signer imorgen! :P

 

Ps. Ikke skyt meg hvis dette er feil, men regner med at Afobe er orientert om hva som skjer i klubben sin (og ja, jeg vet at det er den ekte Benik Afobe, og ikke en som har utgir seg for og være det!)

 

 

Så! Vi får vente til i morgen gutter og jenter!

Gleder meg!! ;)

 

Edit, sorry hvis jeg ødela nattesøvnen til flere nå! ;)

Hvordan/hvorfor kjenner du Benik Afobe? :P

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg utrolig spent på om han dukker opp i dag! Jeg har ventet på dette i et år nå, og i de siste månedene har jeg våknet tidlig opp hver morgen for å se om det står at han er klar på arsenal.com

Syntes det kommer lite nytt på arenal.com i helgene. Vet ikke om det stemmer.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg utrolig spent på om han dukker opp i dag! Jeg har ventet på dette i et år nå, og i de siste månedene har jeg våknet tidlig opp hver morgen for å se om det står at han er klar på arsenal.com

Syntes det kommer lite nytt på arenal.com i helgene. Vet ikke om det stemmer.

Jeg tror det pleier å komme noe nytt på arsenal.com på lørdager, men på søndager er det helt dødt :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...