Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

Guest engenman

Denne mannen/gutten håper jeg virkelig Arsenal kjøper,har sett ham flere ganger og han er rett og slett RÅ!!!

 

Dette er en artikkel fra det Sun,vet ikke det er verdens mest troverdige avis,men denne gangen velger jeg å tro på dem!Håper i allefall det er sant :D !:

 

Samir Nasri er ikke i familie med Real- og Frankrike-stjerne Zinedine Zidane. Han bare likner utpå banen, med samme blikk og ballfølelse.

 

Derfor vil Arsenal betale seks millioner pund (70 mill. kroner) for 17-åringen, skriver The Sun.

 

Midtbanespilleren har vunnet U17-EM med Frankrike og er under kontrakt med Marseille.

 

- Nasri er reint talent. Han er intelligent, skarp og kan også skyte, sier Frankrikes U-trener Philippe Bergeroo.

 

Nasris familie skal ha fått beskjed om Arsenals interesse, og er ikke avvisende.

 

Marseille liker tanken på salg dårlig, samme londonklubb hentet Mahieu Flamini gratis i fjor sommer.

 

Nasri er på klubbtur i Kina for øyeblikket og bestemmer klubbskifte når han er tilbake i Frankrike.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply
Guest Thierry Henry

hvorfor ser du på nasjonaliteten? det har jo ingenting å si om han er fra Mongolia eller England.

 

 

det som spiller noen rolle er at han er god å spille fotball.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor ser du på nasjonaliteten? det har jo ingenting å si om han er fra Mongolia eller England.

 

 

det som spiller noen rolle er at han er god å spille fotball.

10624[/snapback]

 

Sant nok, men tror neppe det er sunt i lengden om Arsenal spiller uten engelskmenn. Det gjelder kanskje å finne en balansegang?

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg så han spille U-17 EM ifjor. Han var god, men det er mye penger for en så ung spiller og det virker ikke sannsynlig at Wenger vil legge ut så mye for en 17 åring.

10640[/snapback]

 

nei han legger nok ikke et så stort bud for en 17-åring. han legger jo knapt inn noen mill. på det mer etablerte spillerne eller skal jeg si, de som blir mer etablert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...
Guest Lerø95

ikke noe særlig da men eg har leste om det i boing og noen andre sa de hadde lest om det i the sun.

etter den videoen å dømme ser han ut som han blir bedre enn Zidane! ;)

Link to comment
Share on other sites

ikke noe særlig da men eg har leste om det i boing og noen andre sa de hadde lest om det i the sun.

etter den videoen å dømme ser han ut som han blir bedre enn Zidane! :)

 

Har Boing begynt å legge ut rykter om engelsk fotball? Norges svar på The Sun kanskje? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Lerø95

Neida men jeg leste det i en sånn informasjon greie.hoved greia var at han ble kalt den nye Zidane,det var sikkert bare tilfeldig at de nevnt Arsenal for det er sikkert mange andre klubber som ønsker han.Det beste hadde jo vært at Arsenal var eneste intreserte og at Nasri ville bort fra Marseille.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Gunners eyeing Marseille starlet

10-10-2006 09:57

Arsenal are thought to be one of the clubs chasing Marseille's attacking midfielder Samir Nasri.

The 19-year-old has been a consistent performer for l'OM in Ligue 1, and his accurate passing and long-range shooting have often caught the eye.

 

Italian giants Inter Milan are thought to have registered their interest in Nasri, and Arsenal became aware of the player's quality when scouting team-mate Franck Ribery.

Inter are believed to be trying to secure first refusal on Nasri should he leave tha Stade Velodrome, but Marseille are likely to reject any adavances at this stage, with a summer move more likely.

Link to comment
Share on other sites

Et så stort talnt vil vel i alle fall forlange å få en del spilletid. Men den offensive midtbaneposisjonen er den plassen vi kan ha flest spillere og absolutt ikke trenger spillere. Han er sikker er enormt talent, men jeg har ikke hjerte til å se en så god bare spille på reservelaget og være benkesliter i et par kamper. Vil være waste of penger og talent (så lenge ingen av våre andre talenter viker unna). Jeg veit overhode ikke hvordan han er som person, men lite spilletid for et stort talent betyr ofte klaging og dårlig moral. Fra en film (

) ser vi at han kan skyte, er rask og er god til å drible. Han er også god til å holde seg på beina (noe som vil være viktig i vår liga), men jeg ser at han ofte gjør gale avgjørelser. Så klart, han er fortsatt ung, men det å ta gale avgjørelser er noe som mange aldri helt klarer å få luka vekk.

 

Hvis han er villig til å være på reservelagetvårt og spille der til han blir noen år eldre, sier jeg KJØP. Men et så stort talent krever nok mere dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Som andre også påpeiker; me har ikkje plass til fleire offensive midtbanespelerar. Det er kun kanskje 2 plasser me treng forsterkningar i dagens lag og det er backup/konkurranse til Gilberto, og ein ung keeper til å være 'understudy' til Lehmann og ta over når Mad-Jens legger opp.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ifølge enkelte medier skal Liverpool og Arsenal kjempe om underskriften til Samir Nasri fra Marseille. 20-åringen kalles for "den nye Zidane" og var inne på FireFireTos liste over verdens 100 beste spillere. Til tross for sin unge alder har Nasri spilt 3 kamper for Frankrikes seniorlag, og scoret et mål.

Nasri er en teknisk god playmakertype som skulle passe god til Arsenals spillestil, men kan nok få vansker med plass i startelleveren så lenge Cesc opptrer som verdens beste spiller. Problemet til Nasri er at han scorer for lite mål, og nettopp en offensiv midtbanespiller som ikke scorer er vel ikke akkurat det høyeste på ønskelista til fansen. Dessuten spiller Denilson og Diaby bedre og bedre.

Tror likevel dette er en spiller som kunne bidratt i fremtiden, men det spørs om rollen hans ikke er booket for en god stund. Vi krysser fingrene dog! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...