Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Hvrofor kan ikke Wenger for en gangs skyld bla opp en ordentelig sum for en spiller?...

Ikke det at jeg har noe imot Wneger sine kjøp (for all del, de har vert fantastiske), men jeg savner liksom å få det helt store stjerne-kjøpet... :P

Kom igjen nå Professor Wenger :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ser ikkje heilt kva som gjer denne spelaren til "den nye zidane"! :huh:

Mildt sagt ein del dårlege taktiske val, ikkje spesielt målfarleg, samt teknikk som knapt når Zidane til anklane!

Da trur eg du har blinksa godt med augene når du såg dei videoane...?

Nasri har kjempe teknikk og er ein utmerket spelar til å vera so ung...

Sjå videoane om igjen du :P

Link to comment
Share on other sites

Ser ikkje heilt kva som gjer denne spelaren til "den nye zidane"! :)

Mildt sagt ein del dårlege taktiske val, ikkje spesielt målfarleg, samt teknikk som knapt når Zidane til anklane!

Da trur eg du har blinksa godt med augene når du såg dei videoane...?

Nasri har kjempe teknikk og er ein utmerket spelar til å vera so ung...

Sjå videoane om igjen du ;)

 

Sir Carpenter har helt rett. Faktisk en av de dårligste "skrytevideoene" jeg har sett. Ser ut som en under middels spiller. Samme fintene hver gang, brenner flust med sjanser, spiller så og si aldri ballen til bedre plasserte medspillere.... Ikke særlig imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke sett disse videoene, og vil heller ikke gjøre det. Fordi disse videoene ikke kan vise om en spiller er god eller ikke, i det hele tatt.

 

Har lenge ønsket meg denne spilleren.

 

Samir er et usedvanlig stort talent! Han har fart, teknikk og rykk som er på høyde med de fleste andre toppspillere, og det i en alder av kun 20 år. Han mangler nok litt fysikk enda, og avslutningene er ikke på topp. Men hvis han går i lære hos Robin, Dudu og etter hvert Ade, vil han nok fort vite hvor målet står.

Har sett ham litt på landslaget også, og det jeg har sett av ham der har bare vært positivt. Han har et meget bra førstetouch, og er utrolig lett på foten, og glir forbi hvem det skulle være.

 

Når det gjelder kjøp, er jeg mer tvilende. Som andre også har presisert, er nok Nasri for etablert til at Wenger skal kunne hente ham. Men hvem vet. Kanskje åpner Arsenè opp lommeboka og blar opp en del millioner for denne spilleren. Han er tross alt svært ung og fransk.

Link to comment
Share on other sites

Posisjon? Kan han bare spille midtbane sentralt har vi for all del ikke bruk for han, men klarer han venstre midtbane bra er det et spennende rykte.

 

Han mestrer begge vinger, etter mine erfaringer. Han spilte i Marseille sammen med Ribery, og da vekslet de vel på hver sin ving. Mener han kan spille spiss også.

Link to comment
Share on other sites

Posisjon? Kan han bare spille midtbane sentralt har vi for all del ikke bruk for han, men klarer han venstre midtbane bra er det et spennende rykte.

 

Han mestrer begge vinger, etter mine erfaringer. Han spilte i Marseille sammen med Ribery, og da vekslet de vel på hver sin ving. Mener han kan spille spiss også.

Du har så rett, så rett :)

Link to comment
Share on other sites

Et kjempetalent som jeg virkelig har sansen for.

At han ikke er særlig målfarlig ser jeg ikke på som noe problem.

Han har mer enn nok med krutt i di bena,og med rett veiledning så vil di begynne å sitte mellom stengene.

Synes han er akkurat det vi trenger for å ha en fullkommen plan b,nå som vi har 2 relativt sterke hodespillere tilgjengelig på topp,mangler vi bare den vingen som sammen med wallcott kan komme inn og gi oss et helt annerledes angrapsmønster :)

Link to comment
Share on other sites

Posisjon? Kan han bare spille midtbane sentralt har vi for all del ikke bruk for han, men klarer han venstre midtbane bra er det et spennende rykte.

 

Hvis vi skulle kjøpt han, så skulle det ikke forundre meg om han ble omskolert til ving sånn som både Rosicky og Hleb ble.. Uansett tror jeg ikke at Wenger kjøper Nasri. Synes heller ikke skrytevideoene var noe særlig. Pluss at vi har mer en nok sentrale midtbane spillere, så.. Men uansett, Wenger knows

Link to comment
Share on other sites

Som Helmik`n sier at han kan brukes på begge flanker og spiss, så synes jeg at det kan være et bra kjøp (uten at jeg aner noe om spilleren, men hadde trengt back up på midt v som er den eneste posisjonen jeg mener vi er tynnest besatt).

 

Som Moen sier, så tror heller ikke jeg at Wenger kjøper han!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...