Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Jeg lurer på hva Wenger planlegger hvis det skulle skje at vi henter både Ben Arfa og Nasri. Da kan jeg ikke se noen annen mulighet enn at Hleb blir solgt, ellers har jeg vanskelig for å se hvordan Wenger skal bruke disse spillerne.

 

Kunne jo brukt Ben Arfa på venstre, Nasri og Cesc sentralt og Hleb på høyre. Når man sier det på den måten så høres det veldig bra ut, men det spørs vel om dette hadde gjort midtbanen litt "veik".

 

Skal bli spennende å se hva som skjer. Kan jo være at Wenger henter noen helt andre spillere og for alt vi vet, men når i alle fall en lokalavise melder dette så virker det å være noe på gang. De pleier stort sett å være ganske velinformerte. :)

Link to comment
Share on other sites

Da er vell Nasri klar for The Gunners? Ser hvertfall sånn ut her, Dette kan bli en spennende og god spiller opp gjennom årene..

 

http://youngguns.wordpress.com/2008/05/18/...greed/#more-660

 

Reports in France back up the news i brought to you in the comment section’s earlier today, that Arsenal have agreed a fee of €17 million for Marseille play-maker Samir Nasri. So aroud £12.5 million pounds for his services, with Alexander Hleb expected to join Barcelona. The deal should be announced in the next 10 days, subject to personal terms.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på hva Wenger planlegger hvis det skulle skje at vi henter både Ben Arfa og Nasri. Da kan jeg ikke se noen annen mulighet enn at Hleb blir solgt, ellers har jeg vanskelig for å se hvordan Wenger skal bruke disse spillerne.

 

Kunne jo brukt Ben Arfa på venstre, Nasri og Cesc sentralt og Hleb på høyre. Når man sier det på den måten så høres det veldig bra ut, men det spørs vel om dette hadde gjort midtbanen litt "veik".

 

Skal bli spennende å se hva som skjer. Kan jo være at Wenger henter noen helt andre spillere og for alt vi vet, men når i alle fall en lokalavise melder dette så virker det å være noe på gang. De pleier stort sett å være ganske velinformerte. :)

Husk at vi har en benk også. Skal man bli blandt de beste i verden eller i England så må det nesten like gode spillere til på benken. Se på benkene til Man United og Chelsea f.eks

Link to comment
Share on other sites

Husk at vi har en benk også. Skal man bli blandt de beste i verden eller i England så må det nesten like gode spillere til på benken. Se på benkene til Man United og Chelsea f.eks

 

Hvem av de nevnte vil være fornøyde med og sitte på en benk?

Okei, selfølgelig er ingen fornøyde med det, men det kan skape mistrivsel og at spillere vil vekk fra klubben.

Tror spesielt ikke Hleb hadde tålt og sittet på benken iallefall, da er nok utlandet neste stopp!

Fabregas er ikke et emnet når det gjelder benken. Rosicky er ofte skadet, så det er bra med backup der!

Link to comment
Share on other sites

Hadde heller likt å se Ben Arfa, men Nasri er jo også god.

For krysse fingrene for at dette stemmer

De kan jo komme begge to. Syntes Wenger er mer offensiv i uttalelsene angående overganger enn de siste år. Tror han ønsker vinne titler neste år.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi har kjøpt Nasri blir jeg ekstremt fornøyd. Han er en såkaldt nye "Zidane" han ble tatt ut i Em troppen, ikke offentlige, og han har spilt CL kamper. Han er kanskje litt liten for å spille i midten. Men har kreativitet, teknikk og er døpt til å spille i arsenal. I motsettning til mange andre her. Så er jeg like glad for Nasri som for Ben Arfa. Og regner med Ben Arfa hadde vært en god del dyrere. Men håper selvfølgelig vi kan kjøpe begge. I hvertfall hvis Hleb forlater oss

Link to comment
Share on other sites

No må vi halde beina på bakken her gutter.. ingenting er bekrefta, og det er betre å ha litt is i magen enn så lenge, istaden for å bli fryktelig skuffa når ingenting skjer...

 

Balsnes <--- klok av skade....

Enig, tenkte akkurat på det selv. Jeg venter med å juble helt til det er bekreftet. Men virker som det er noe i dette ryktet, siden så mange seriøse nettsteder melder dette. Vi får se... :)

Link to comment
Share on other sites

 

Virker definitivt som om der er noe i dette ryktet. Men har jo blitt lurt før.. Silly season er både gøy, spennende, irriterende og nervepirrende. Får håpe Nasri er klar snart ;)

Enig, men youngguns er en ganske pålitelig kilde! Skjønner ikke helt hvor vi skal bruke Nasri men...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...