Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

Vet ikke helt hvor mye vi skal tro på the mirror, men iallefall skriver de at samir nasri har bestått den medisinske testen og har skrevet under en 4 års kontrakt.

 

Link til kilden

 

Hadde vært fantastisk om dette var fakta!

 

Ikke skrevet under, men han har gått med på en 4-års avtale.

Så fort han får tillatelse til å reise fra den franske troppen igjen så vil underskriften komme på plass og. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Vet ikke helt hvor mye vi skal tro på the mirror, men iallefall skriver de at samir nasri har bestått den medisinske testen og har skrevet under en 4 års kontrakt.

 

Link til kilden

 

Hadde vært fantastisk om dette var fakta!

 

Ikke skrevet under, men han har gått med på en 4-års avtale.

Så fort han får tillatelse til å reise fra den franske troppen igjen så vil underskriften komme på plass og. ;)

 

Hvis Domenech lar han dra så:)

Han er vel ikke så glad i Arsenal heller?:P

Link to comment
Share on other sites

Liker den lille kommentaren på slutten: "Wenger will carry on spending to strengthen his squad..,". Dersom Hleb drar trenger vi enda en ving; Ben Arfa?

 

Får håpe og tro det :P

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om Domenech har lov til å endre EM troppen nå? Tror han ivrer fryktelig etter å klemme ut Nasri nå.

 

 

Hvorfor det<?

 

Hvorfor er ikke Clichy og Sagna med?

hvis så skjer så er det bare å ta seg en latter.... landslags uttak skjer via klippekort! Hvorfor kom Oppdal på det norsk landslaget og ikke Knutsen etter form i år?

Men selvom folk mener det bare er positivt at spillere som Sagna og Clichy ble utelatt så tror jeg de føler seg ekstremt skuffet...

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 25 2008, 12:47 PM) 130680[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://goonertalk.wordpress.com/2008/05/25...d-before-euros/

 

Da er det nok i boks, Nasri blir nok Arsenal spiller :P

Uff, skulle akkurat poste samme greia med annen kilde bare! :P Neida :P , dette blir sikkert utrolig bra :P

Link to comment
Share on other sites

Men ser ut til at vi må vente litt før vi får signaturen på pairet .

Står at det vil skje før EM , Alltså 1-12 dager :P

noe sånt, ja.. update fra youngguns (som går på en ordentlig kredibilitetssmell dersom ikke handelen går i boks):

Just realised Monday is a bank holiday, not sure if Arsenal.com will be updated until Tuesday, lets wait and see.

EDIT:

Wenger på Setanta:

“It has chances to happen,” he said about Nasri’s move to Emirates Stadium during the Sunday TV show Telefoot on Tf1. “And if it happens, it will be before the start of Euros.”
(som ovenfor)

Wenger ville aldri ikke vært så åpen med kortene dersom det ikke var noe ganske så konkret i gjære

Link to comment
Share on other sites

Høres lovende ut. Men jeg forblir fremdeles et spørsmålstegn. Synes det har stått så mange slike overskrifter. Akkurat nå tror jeg at jeg vet hvordan det føles å være Spudz-fan. Nesten-signeringer hele tiden. :P

som du sikkert vet så alt for godt kommer det ingen ordentlig bekreftelse på arsenal.com før Marseille bekrefter at de har mottatt pengene i banken. jeg ser på det som ganske offisielt og når Wenger snakker slik han gjør. :o

Link to comment
Share on other sites

Høres lovende ut. Men jeg forblir fremdeles et spørsmålstegn. Synes det har stått så mange slike overskrifter. Akkurat nå tror jeg at jeg vet hvordan det føles å være Spudz-fan. Nesten-signeringer hele tiden. :o

som du sikkert vet så alt for godt kommer det ingen ordentlig bekreftelse på arsenal.com før Marseille bekrefter at de ha mottatt pengene i banken. jeg ser på det som ganske offisielt og når Wenger snakker slik han gjør. :P

 

Joda, innerst inne er håpet! Han kommer! :P

Link to comment
Share on other sites

Dette kjøpet ønsker jeg absolutt velkommen. Det eventuelle salget av Hleb derimot, det kan jeg ikke skjønne helt. Hva slags signal sender vi da til omgivelsene, verdensklasse-spillere som vil vinne noe NÅ og også resten av spillergruppen? Uten at jeg vet dette, tror jeg Hleb, Fabregas, Flamini og Eboue er de fire midtbanespillerne våre som har spilt mest i år. Vi har for det meste hatt en fabelaktig midtbane. Selger vi halve denne kvartetten sitter vi igjen med EN midtbanespiller vi VET presterer og en som gjør mye rart, men utvilsomt kan bli god. Dessuten, var Fabregas like god hele sesongen? Nei, han var ikke det. Fabregas er nok den ene spilleren jeg beundrer mest på Arsenal, men han skulle hatt lagkamerater med fasong rundt seg for å utfylle sitt potensial. Hvor tålmodig er Fabregas? Snakker vi 5 eller 10 år?Mer?Han har jo allerede vært blant de beste spillerne våre i flere år.

 

Sikkert litt off-topic dette her, kommer tilbake senere.

At vi kjøper en meget spennende spiller til 110millioner såpass tidlig i vinduet ser jeg veldig positivt på.(Beklager til Enkelte Kverulanter: Tid på året der kjøp og salg av spillere kan forekomme, IKKE nødvendigvis i det oppsatte vinduet.)

Edit: Ikke finn på å trekke Fabregas kontrakt inn i bildet. Jeg har skrevet flere ting som kan kritiseres men Fabregas gjør akkurat som han vil. Pga Webster er han enda friere. En dyktig manager har nok han råd til. Du har Barca liggende der uansett hva andre sier. Det er klubben i Fabregas sitt hjerte uansett hva vi skulle si. Penger er ikke en problemstilling hvis Fabregas først vil.

Link to comment
Share on other sites

 

Edit: Ikke finn på å trekke Fabregas kontrakt inn i bildet. Jeg har skrevet flere ting som kan kritiseres men Fabregas gjør akkurat som han vil. Pga Webster er han enda friere. En dyktig manager har nok han råd til. Du har Barca liggende der uansett hva andre sier. Det er klubben i Fabregas sitt hjerte uansett hva vi skulle si. Penger er ikke en problemstilling hvis Fabregas først vil.

 

 

Nå nå må folk slutte å dra Webster klausulen inn i alt mulig rart! Viser bare at dere ikke har peiling. For at en spiller skal kunne benytte seg av klausulen må flere kriterier innfris, kriterier Fabregas aldri kommer til å oppfylle.

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært fantastisk hvis Arsène hadde kjøpt dette fantastiske vidunderbarnet fra Olympique Marseille! Men Samir er jo etter hvert blitt ganske ettertraktet og etablert i Marseille, og det er jo ikke akkurat typisk Wenger å kjøpe etablerte stjernespillere. Spørsmålet er jo; Bør Wenger hente en erstatter for Hleb(hvis han drar), man har jo tross alt en Abou Diaby i bakhånd, som jeg tror kan bli en ny stjernespiller på den sentrale midtbanen for Arsenal. Men enda et nytt problem, den defensive biten, ingen av Rosicky, Fabregas, Diaby eller Walcott(som jeg ser for meg Arsenal-midtbanen) kan ta på seg et stort defensivt ansvar! Men dette er jeg sikker på at Wenger kommer til å rydde opp i, det er verdens beste trener vi snakker om her! :P

 

Wenger, Allways a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Ja Wenger kommer nok til å rydde opp i det meste i løpet av sommeren. :P

Hvis Wenger har sagt at Hleb kan gå, så har han mest sannsynlig allerede klekket ut hvordan han skal løse den biten med å erstatte han. Mest sannsynlig blir vel det Nasri hvis han kommer.

 

Venstrekanten så blir det vel å ha troen på at Rosicky kommer tilbake for fullt og holder seg skadefri. Så vil vi ha Walcott i backup på venstre og høyrekant, med også Eboue i bakhånd. Sentralt er det litt vanskelig å si hva som skjer foreløpig. Mange spillere virker å være høyaktuelle for oss. Var vel snakk om en sentral midtbanespiller fra St.Etienne, samt Chantome fra PSG. Om de er klare for å ta en fast plass er vel tviltsomt, men da kan det vel tenkes at Wenger sier at Gilberto er "førstevalg" og beholder han ut neste sesong. Så er det opp til Diaby, Denilson og evt en ny sentral midtbanespiller å danke ut han enten i løpet av denne sesongen eller som er klar til å ta over etter han fra neste sesong igjen.

 

Med såpass mange navn som vi linkes til om dagen og helt umulig å vite hva Wenger tenker så er det vanskelig å vite helt sikkert hvordan troppen til neste sesong vil se ut. Vela vil jo også bli en ny spiller for oss, som kan brukes både på topp og på kant.

 

Hvis vi kjøper Nasri, så ser jeg ikke noe problem i å la Hleb gå, men så klart hadde det vært fint om han blir slik at det øker konkurransen og bredde i troppen ytterligere. Kan vel også tenkes at Nasri vil trenge litt tid før vi får se det beste av han - hvis han kommer. Avventer med å glede meg over Nasri før jeg ser en bekreftelse på Arsenal.com.

Link to comment
Share on other sites

Samir Nasri Et fint lite klipp med noen finter og noen skudd fra den nye Arsenal gutten (kanskje)

 

En ny franskmann i troppen. Er det ikke typisk wenger å la en franskmann gå og kjøpe en ny en?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...