Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

Guest kellex

Blir spenende å se om vi kan flytte denne tråden over til spiller tråden i dag. Wenger ønsker kreativitet og erfaring så her har han skaffet kreativitet isåfall. Men tenker litt på kanten våres da jeg synes Nasri er edre i andre possisjoner. Hvis Wenger har tenkt å bruke Nasri på kanten så kan det jo hende vi får en ny Pires igjen..Jada, et meget bra klipp å kose seg med mens man venter:

 

 

Mål:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

- Til Arsenal i dag

Samir Nasri skal være så godt som klar for Arsenal.

 

Arsenal-manager Arsene Wenger har lovet Gunners-fansen forsterkninger i sommer, og varslet at den første kunne komme kjapt.

 

Den annerkjente franske sportsavisen L'Equipe skriver nå at Marseille-spilleren Samir Nasri kommer til London onsdag for å sluttføre kontraktsforhandlingene med klubben.

 

Vært lenge på ønskelisten

20-åringen har lenge vært på Wengers ønskeliste, men det meste tydet på at han ble værende på Stade Velodrome da han nylig signerte en ny fireårskontrakt med Marseille.

 

Men nå har det kommet frem at Nasri sikret seg en utkjøpsklausul på 110 millioner kroner da han signerte.

 

Marseille-avisen La Provence skrev i forrige uke at playmakeren var på vei til Arsenal.

 

«Den nye Zidane»

Ifølge L'Equipe skal Nasri gjennom en medisinsk test i løpet av onsdagen, før han skal fotograferes for Arsenals hjemmeside. Senere på kvelden slutter han seg til den franske EM-troppen i Clairefontaine.

 

Nasri er en offensiv midtbanespiller, som kan spille på begge kanter, men trives aller best i en fri rolle bak spissene.

 

Han er blitt kalt «den nye Zidane», først og fremst på grunn av sine algirske røtter og oppvekst i Marseille. Men han har også flere likhetstrekk i spillestilen sin.

 

Nasri har scoret to mål på sine sju landskamper.

 

 

LINK:

http://www.tv2.no/sporten/fotball/england/article1925518.ece

Link to comment
Share on other sites

Ifølge både teamtalk og skysports skal Nasri idag være i London for å gjennomføre en medisinsk test og underskrive kontrakt:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3591251,00.html

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3591228,00.html

 

Har hørt dette flere steder, og summen skal ligge på 10-13 millioner.

Videre meldes det at Arsenal også skal være nære PSGs U-21 landslagsspiller Clement Chantome, som forøvrig spiller sentral midtbane og 17 år gamle Francis Coquelin fra 3. divisjonsklubben Laval.

Link to comment
Share on other sites

Likevel knytter det seg spørsmål til Nasris medisinske tilstand. Etter å ha blitt kåret til den beste unge spilleren i Frankrike forrige sesong, ble han diagnosert med hjernehinnebetennelse.

 

noen som kan sei hva hjernehinnebetennelse er. hvor alvoligt det er?

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi akkurat hatt hjernehinnebetennelse her hvor jeg bor, ei jente ble lagt inn på sykehus nå rett etter russetiden. Så lenge sykdommen blir oppdaget tidlig og det ikke er den farligste typen trenger de ikke det ha noe å si. Om han fikk diagnosen for en sesong siden kan jeg ikke se noe problem med dette :huh:

 

Rett meg så klart om jeg tar feil!

Link to comment
Share on other sites

Likevel knytter det seg spørsmål til Nasris medisinske tilstand. Etter å ha blitt kåret til den beste unge spilleren i Frankrike forrige sesong, ble han diagnosert med hjernehinnebetennelse.

 

noen som kan sei hva hjernehinnebetennelse er. hvor alvoligt det er?

 

hjernehinnebetennelse er jo en meget alvorlig sykdom med relativt høy dødelighet. Men selv om en slik smell nok har satt ham tilbake rent fysisk, behøver den vel ikke å ha gått ut over hans evner som fotballspiller. Det spørs jo litt hvor hardt rammet han ble, og dette er vel også et spørsmål om å klare å trene seg opp igjen rent fysisk. Naturligvis kan dette være en gambling fra Wengers side, men på den annen side er jo Nasri et uhyre spennende prospekt, og vi må vel stole på at de medisinske testene til Arsenal er såpass gode at de kan avdekke den siden av saken. Så blir det eventuelt opp til Wenger å få ham til å hente ut sitt store potensiale som spiller.

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig Nasri kommer. Absolutt en fantastisk fotballspiller som vil forsterke stallen til neste sesong. Forsterkningen har kanskje allerede begynt med en litt mer ukjent spiller Coquelin.

 

According to reports from the French press, Arsenal have signed Francis Coquelin on a free transfer

 

Bare å håpe vi signerer Samir også!

Link to comment
Share on other sites

Ryktene skal ha det til at overgangen vil bli offentliggjort 7:30 PM i dag, det vil vel si halv 20 det da... Blir spennende og se, får håpe at det ikke bare er media som driver å lurer oss:p

 

7:30 PM blir vel halv ni norsk tid? hvis det var engelsk tid du prater om? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ryktene skal ha det til at overgangen vil bli offentliggjort 7:30 PM i dag, det vil vel si halv 20 det da... Blir spennende og se, får håpe at det ikke bare er media som driver å lurer oss:p

 

Er vel meir sannsynleg at dette betyr halv 9 mtp tidsforskjellen..

Link to comment
Share on other sites

Ryktene skal ha det til at overgangen vil bli offentliggjort 7:30 PM i dag, det vil vel si halv 20 det da... Blir spennende og se, får håpe at det ikke bare er media som driver å lurer oss:p

 

Er vel meir sannsynleg at dette betyr halv 9 mtp tidsforskjellen..

 

Sikkert en trøst fra Wenger. Ettersom det ikke ble CL finale, så kommer tre nye spillere inn i stedet på omtrent samme klokkeslett. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Såpass kraftfulle rykter har en tendens til å stemme når det er snakk om Vieiraer og Henryer som er på vei bort fra oss. Får håpe det fungerer på samme måte andre veien. Det høres ut som om denne Nazgûl kan være et godt kjøp. Men disse skrytevideoene på (you)tube er noe dritt. Kan lage slikt om hvem det skal være. Gir mer mening å se spilleren i kamp. Men det kan vi gjøre til høsten, eller i EM.

Link to comment
Share on other sites

siste ryktet som Youngguns har plukka opp sier at overgangssummen mellom Arsenal og Olympique Marseilles er i boks men at Nasri ikke er fornøyd med kontrakten. Agenten har i følge France Eurosport sagt at de venter på andre tilbud før de bestemmer seg!

 

Dette liker jeg ikke i det heletatt, hvis overgangen ryker nå pga pengegriskhet blir jeg innmari irritert!

Link to comment
Share on other sites

Det KAN også vere det vanlige agentpreiket for å prøve å skvise mest mulig pengar ut av Arsenal..

Eg hatar agentar..!

 

Nei, eg har sagt det før, og eg seier det igjen.. Eg tek ingenting for gitt før eg får sjå eit bilde der gutten står og rister handa til Arsene..

Link to comment
Share on other sites

Er nesten rett og slett idiotisk. Fotballspillere har så mye penger, og så høye lønninger. Hva har det å si om han får noen tusner mer pund i uka. Er forkastlig. Håper virkelig dette bare er tullprat. OG at han signerer for oss i dag. Ellers så får han skaffe seg en ny agent.

 

Edit:

 

For en gang skyld har Zlatan sagt noe smart. Store stjerner trenger ikke agenter. Klubbene kommert direkte til dem. Er sikkert bare agenten som skal få litt ekstra kroner i kassa.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...