Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Agenten til Nasri sier; "We are not in a hurry. It is true that we are examining an offer from Arsenal, which is interesting for Samir Nasri from a sporting point of view,"

 

Nå er det to muligheter. Velger han Arsenal så er det fordi han ser på Arsenal som det rette steget i karrieren hvor han kan utvikle seg til å bli en superstjerne i likhet med mange tidligere.

 

Hvis det ender opp med at han velger en annen klubb pga pengene så er han vel ikke så mye å samle på uansett.

 

Det fornuftige vil være å velge det tilbudet som gir han det beste tilbudet fra et "sporting point of view". Om han er såpass fornuftig, eller om han velger å gå etter den klubben som gir han mest mulig penger gjenstår å se.

Link to comment
Share on other sites

Nå får jeg mest lyst til å ta ferie fra forumet her noen dager, for ingenting stemmer uansett :huh:

Hvis det stemmer at han ikke er fornøyd med lønnen han er blitt presentert for, er det bare en ting å si: Arsenals finansmenn - SKJERP DERE!! Ikke spar dere til ruin!!!

Link to comment
Share on other sites

Såpass kraftfulle rykter har en tendens til å stemme når det er snakk om Vieiraer og Henryer som er på vei bort fra oss. Får håpe det fungerer på samme måte andre veien. Det høres ut som om denne Nazgûl kan være et godt kjøp. Men disse skrytevideoene på (you)tube er noe dritt. Kan lage slikt om hvem det skal være. Gir mer mening å se spilleren i kamp. Men det kan vi gjøre til høsten, eller i EM.

 

Hehe.. Det stemmer!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke jeg hva de har tilbutt han i lønn da... Men Arsenal er jo kjent for å gi spilleren sine allt for lite i forhold til de andre toppklubbene i Europa... så er jo også ikke bare griskheten som har skylda.... Vis du kan spille for en anne topp klubb i Europa og få det dobbelte så og si i lønn klart du gjør det da.. Man er jo ikke dum og Grisk for det... Blir det samme som du bytter jobb og for mye bedre betalt ikke være en det :huh:

Link to comment
Share on other sites

for å være helt ærlig ville jeg i utgangspunktet heller ha ben arfa enn nasri. kanskje på grunn av de dårlige youtube-videoene til nasri, men også fordi han har hatt hjernebetennelse. Etter denne sykdommen har han ikke vært i form, men det blir morsomt å se hvor god han egentlig er i EM.

 

Dessuten virker Ben Arfa som en mindre klubbspiller. Han sier han drar til klubber for å spille og er uvenn med benzema i lyon.

 

Ja, så alt i alt er vel ikke Nasri så gæernt allikevel? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Arsenal skal passe seg så de ikke ødelegger det som er bygget opp, bare pga griskhet. Det er nå engang slik at det er noe som heter markedspris, og Arsenal har ingen grunn til å tro at de er unnlatt den

 

Det Arsenal har bygt opp dei siste åra har ein gjort ved sunn økonomisk styring, og det er det som framleis gjeld. Ein nyttar same regel, som i ei kvar annan ansvarleg hushaldning: Å setje tæring etter næring. Med andre ord å nytte dei midlane ein har til disposisjon, særleg når ein sit med stor gjeld frå før.

 

Dersom du meiner me skal drive same politikk som til dømes Man.Utd., Chelsea, Liverpool, Leeds, og Tottenham, som sikkert alle betalar marknadspris, og av den grunn har ein solid ubalanse i rekneskapet, ja då vil eg heller være "grisk" og kjøpe gode spelarar til godt under halve prisen. Eller eventuelt skaffe dei oss gratis, slik tilfellet var med Fabregas. For det er jo slik laget er bygd opp, som du skriv.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal skal passe seg så de ikke ødelegger det som er bygget opp, bare pga griskhet. Det er nå engang slik at det er noe som heter markedspris, og Arsenal har ingen grunn til å tro at de er unnlatt den

 

Det Arsenal har bygt opp dei siste åra har ein gjort ved sunn økonomisk styring, og det er det som framleis gjeld. Ein nyttar same regel, som i ei kvar annan ansvarleg hushaldning: Å setje tæring etter næring. Med andre ord å nytte dei midlane ein har til disposisjon, særleg når ein sit med stor gjeld frå før.

 

Dersom du meiner me skal drive same politikk som til dømes Man.Utd., Chelsea, Liverpool, Leeds, og Tottenham, som sikkert alle betalar marknadspris, og av den grunn har ein solid ubalanse i rekneskapet, ja då vil eg heller være "grisk" og kjøpe gode spelarar til godt under halve prisen. Eller eventuelt skaffe dei oss gratis, slik tilfellet var med Fabregas. For det er jo slik laget er bygd opp, som du skriv.

Jeg visste at det kom et slikt svar, og til det har jeg bare en ting å si: tidene forandrer seg...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal skal passe seg så de ikke ødelegger det som er bygget opp, bare pga griskhet. Det er nå engang slik at det er noe som heter markedspris, og Arsenal har ingen grunn til å tro at de er unnlatt den

 

Det Arsenal har bygt opp dei siste åra har ein gjort ved sunn økonomisk styring, og det er det som framleis gjeld. Ein nyttar same regel, som i ei kvar annan ansvarleg hushaldning: Å setje tæring etter næring. Med andre ord å nytte dei midlane ein har til disposisjon, særleg når ein sit med stor gjeld frå før.

 

Dersom du meiner me skal drive same politikk som til dømes Man.Utd., Chelsea, Liverpool, Leeds, og Tottenham, som sikkert alle betalar marknadspris, og av den grunn har ein solid ubalanse i rekneskapet, ja då vil eg heller være "grisk" og kjøpe gode spelarar til godt under halve prisen. Eller eventuelt skaffe dei oss gratis, slik tilfellet var med Fabregas. For det er jo slik laget er bygd opp, som du skriv.

Jeg visste at det kom et slikt svar, og til det har jeg bare en ting å si: tidene forandrer seg...

 

Det gjer dei, men diverre for deg og oss andre er dei økonomiske lovene konstante og evigvarande.

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk. Nasri har tydeligvis andre tilbud å vurdere også.

Med tanke på at lønn er det ikke usannsynlig at Nasri velger

bort Arsenal nå siden det ikke ble noe igår.

Synd.

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk. Nasri har tydeligvis andre tilbud å vurdere også.

Med tanke på at lønn er det ikke usannsynlig at Nasri velger

bort Arsenal nå siden det ikke ble noe igår.

Synd.

 

Det er då slettes ikkje sikkert at han har.. Kan meget godt være at det er agenten som prøver å bruke pressmidler for å få en bedre kontrakt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...