Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

Nå er det vel en hviterusser han lar gå som Nasri erstatter.

Nasri er velkommen han...hvis det blir noe av,men nå er

halve midtbanen vårs vekke.

Hleb skuffer stort her.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Nå er det vel en hviterusser han lar gå som Nasri erstatter.

Nasri er velkommen han...hvis det blir noe av,men nå er

halve midtbanen vårs vekke.

Hleb skuffer stort her.

 

 

Nå var det vel Flameni han tenkte på.

Hleb skuffer stort her ja, men vil alikevell ikke sitte med noe stort savn. Man satt likson alltid med følelsen at han kunne blitt så mye mer! At han tar en Reyes og klager på omgivelsene er bare tull! Han er en voksen mann nå og tjener mer enn vi kan drømme om + at han gjør noe som millioner drømmer om så å begynne å klage på byen man "jobber" i er bare tull og setter han i en egen boble med mangel på utsikt til den virkelige verdenen! Alikevell så vil hans erfaring bli et stor savn. Nå er Flameni borte og nå forsvinner antagelig Hleb, så det blir rimelig mye erfaring som forsvinner der. Og da er det ekstra synd at Roscky har sine problemer. Må si at jeg begynner å bli meget spent på hvordan midtbanen blir til høsten. Blir det da snakk om Fabregas Nasri, Walcott og en eller annen DM? Walcott har nå fått seg litt erfaring så det vil være meget viktig å få inn en som kan gjøre DM jobben bra(Toure/Diaby kanskje?) Da vil vi sitte med en midtbane som har brukbar erfaring og Nasri vil kanskje ha en lettere vei i møte. Håper Wenger kan få igang målteften til Nasri og at Walcott kan fortsette slik han har gjort. Dette vil gi mer frihet til Fabregas og da synes jeg midtbanen ser meget spenende ut!

Link to comment
Share on other sites

Nå er det vel en hviterusser han lar gå som Nasri erstatter.

Nasri er velkommen han...hvis det blir noe av,men nå er

halve midtbanen vårs vekke.

Hleb skuffer stort her.

 

 

Nå var det vel Flameni han tenkte på.

Hleb skuffer stort her ja, men vil alikevell ikke sitte med noe stort savn. Man satt likson alltid med følelsen at han kunne blitt så mye mer! At han tar en Reyes og klager på omgivelsene er bare tull! Han er en voksen mann nå og tjener mer enn vi kan drømme om + at han gjør noe som millioner drømmer om så å begynne å klage på byen man "jobber" i er bare tull og setter han i en egen boble med mangel på utsikt til den virkelige verdenen! Alikevell så vil hans erfaring bli et stor savn. Nå er Flameni borte og nå forsvinner antagelig Hleb, så det blir rimelig mye erfaring som forsvinner der. Og da er det ekstra synd at Roscky har sine problemer. Må si at jeg begynner å bli meget spent på hvordan midtbanen blir til høsten. Blir det da snakk om Fabregas Nasri, Walcott og en eller annen DM? Walcott har nå fått seg litt erfaring så det vil være meget viktig å få inn en som kan gjøre DM jobben bra(Toure/Diaby kanskje?) Da vil vi sitte med en midtbane som har brukbar erfaring og Nasri vil kanskje ha en lettere vei i møte. Håper Wenger kan få igang målteften til Nasri og at Walcott kan fortsette slik han har gjort. Dette vil gi mer frihet til Fabregas og da synes jeg midtbanen ser meget spenende ut!

Enig ! En Yaya eller Gattuso på SM/DM hadde vert genialt :P

Link to comment
Share on other sites

Nå nå må folk slutte å dra Webster klausulen inn i alt mulig rart! Viser bare at dere ikke har peiling. For at en spiller skal kunne benytte seg av klausulen må flere kriterier innfris, kriterier Fabregas aldri kommer til å oppfylle.

 

Enig i førstesetningen din. Webster brukes i alle sammenhenger som om den betyr ekstremt mye akkurat nå.

 

Den siste setningen din derimot, der er det mye å ta tak i. Jeg vet ikke om dette er rett sted. For det første rakker du ned på en meddebattant uten å kjenne personen det grann. Jeg sier garantert dumme ting i blant, men her tror jeg det er du som er ute å sykler.

 

btt: Nasri presenteres nå etter alle solemerker for Arsenal.

Forutsatt at dette er sant: Vi har kjøpt en spennende spiller med et visst navn. Mange i og rundt klubben(Snakker da om et par milliarder potensielle kunder) vil like dette.

 

(Vi har en unik mulighet til å bygge videre på en fantastisk spillemessig sesong. Kjempespennende å følge rett og slett.)

Link to comment
Share on other sites

Noe nytt ??

 

Har lest at Nasri amkommer torsdag fordi Frankrike har treningskamp i morgen.

 

"Samir Nasri will feature in the France-Ecuador friendly on Wednesday night.

 

Then he will come to London on Thursday and sign for Arsenal.

 

The deal has already happened but the legal niceties of administration have to be respected. The French transfer market only opened at midnight on Sunday."

Link to comment
Share on other sites

Begynner å drøye litt her nå, men vi får bare smøre oss med tålmodighet noen dager til ;) Nasri har Frankrike å tenke på akkurat nå, så får vi se hva som skjer etter landskampen ikveld, men det høres jo lovende ut. Han er en klassespiller vi kan få mye ut av hvis han kommer:)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

hm, vet ikke om dette er kommentert i noen annen post. Men både Nasri og Ben Arfa spiller landskampen til Frankrike nå

 

Hvilken kanal da?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

stream på Myp2p.eu

 

Ben Arfa storspiller!

 

Kjipt da jeg nettopp har kjøpt ny pc og ikke rukket å legge inn p2p osv ;) Ben Arfa er god han ja! Spiller han på kanten da eller? Og Nasri på andre siden kanskje? Klarer han seg fint eller er han litt usynelig som han kan ha en tendens til å bli?

Link to comment
Share on other sites

stream på Myp2p.eu

 

Ben Arfa storspiller!

 

Kjipt da jeg nettopp har kjøpt ny pc og ikke rukket å legge inn p2p osv ;) Ben Arfa er god han ja! Spiller han på kanten da eller? Og Nasri på andre siden kanskje? Klarer han seg fint eller er han litt usynelig som han kan ha en tendens til å bli?

 

Ja, de spiller på hver sin kant, men nå er Ben Arfa byttet ut.

Link to comment
Share on other sites

stream på Myp2p.eu

 

Ben Arfa storspiller!

 

At Ben Arfa storspilte var vel å ta i?

Skal sies jeg ikke så første 20 minuttene, men det var en forholdsvis tam privatlandskamp der Frankrike hadde full kontroll, men skjedde vel ikke så mye utenom de to perlemålene til Gomis. Det var klasse!

Nasri glimtet til del bra pasninger gode løp og viste defintivt at han har en strålende teknikk.

Ser gjerne at han kommer til oss snart :-)

 

Merkelige Domenech plasserte Nasri på venstrekanten og Ben Arfa på høyrekanten i 2.omg. og ble litt mindre involvert i kampen.

Ben Arfa hadde var ikke mye borti ballen etter pause, men hadde et par raid og en stor sjanse rett før han ble bytta ut.

 

Men interessant å se de i aksjon!

 

Må også sies at Frankrike har en utrolig sterk tropp til EM!

Link to comment
Share on other sites

Ser at en Gomis har scoret 2 for Fr i kveld????? Han har jeg aldri hørt om. Er det han med den krypende målfeiringa?? Hadde han vært noe for oss?

 

Har sett han på youtube nå, og det er bare en ting å si. Hvis ikke vi kjøper han kommer en annen storklubb til å gjøre det

Link to comment
Share on other sites

Ser at en Gomis har scoret 2 for Fr i kveld????? Han har jeg aldri hørt om. Er det han med den krypende målfeiringa?? Hadde han vært noe for oss?

 

Har sett han på youtube nå, og det er bare en ting å si. Hvis ikke vi kjøper han kommer en annen storklubb til å gjøre det

 

Han er ny for meg også.

Akkurat det med målfeiringa fikk jeg ikke med meg, men virket som en sterk og kraftig spiss som tydeligvis vet hvor målet står. på Wikipedia blir han sammenlignet med Ade og Drogba.

Spiller for St. Etienne, men blir sikkert å finne i en ny og større klubb neste sesong. Tviler på det blir Arsenal. Tror ikke Wenger er på spissjakt.

 

Nå er vel dette Nasri-tråden så vi får kanskje ikke spore av helt her... ;)

Håper han signerer og presenteres som Arsenal-spiller snart. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi kan nok ikke stole på ting før det står på Arsenal.com nei. <_<

Se bare på denne fra tidligere; http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...rticle42737.ece

 

Uansett er det en ting jeg fortsatt lurer litt på.

Hvis/når Nasri blir bekreftet på Arsenal.com. Vil det bare være han, eller vil det være flere?

Kan jo hende Wenger har gjort flere ting i skyggen av alle ryktene om Nasri.

 

Coquelin har vel allerede Wenger kjøpt, men spørs vel om han er en av de som blir presentert på Arsenal.com.

De spillerne som ikke forventes å bli a-lags materiale i år blir vel sikkert ikke nevnt, men føler liksom på meg at det er noen flere på gang som kan komme til å bli presentert samtidig som Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Det er veldig mange medier som rapporterer om dette idag, så håper og tror det er sant.

 

Kan nok hende at Wenger har gjort noen flere ting i skyggen av Nasri - men er usikker på om det er noen navn som er kjent for oss. Men man kan håpe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...