Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

IDIOTISK!!!!!!!!!!!!!

Djorou har ikke en sjns i havet til å bli DM i arsenal

 

hvorfor ikke? har du sett han spille i den posisjonen før?

 

han blir som en yngre gilberto, ikke nok fart demper spilet tror heller ikke han er en arbeidshest som det flamoney VAR!

 

men tilbake til Nasri: håper han kommer i helgen

Djourou er meget god han. Bare se den teknikken han viser frem her:

Omg! Han burde få 25% bedre lønn etter den der!

Det jeg skrev var også med en smule ironi. ;)

 

Men tilbake til topic: Det Nasri viser frem i denne videoen av styrke, balanse, skuddfot og teknikk er bare helt rått. Og mange gode målgivende pasninger i tillegg.

 

Blant annet har han et helt rått skudd et stykke ut i filmen (ca på min 2:18). Steinhardt fra 20-30 meter og rett i kassa!!

 

Her er et annet sykt bra skudd som ikke er med i filmen over: http://www.youtube.com/watch?v=_3BgS6W06Zk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Wenger har nok ein plan. Vess han ikkje e gærn nok tell å sats på de yngre igjæn, kjæm dæ sekkert ett defansivt anker sprættan

 

På dette forumet skriv vi enten på nynorsk eller bokmål!

 

Hæ? Ikke riksmål!? Det kaller jeg bent frem diskiminering!

 

Neida, jeg bare kødda...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror neppe Nasri kommer til å spille sentralt for oss. Enten vil han spille kant, eller som en hengende

spiss i 4-5-1. Føler jeg meg ganske sikker på. Derfor deler jeg i stor grad oppfatninga om at vi trenger en

sentral midt. Dette tror jeg Wenger henter, men blir nok fort en Chantome og ikke Toure/Barry/en annen dyr, ikke fransk spiller

 

Støttes 100%. Ryktene sier at Wenger vil omskolere ham til venstre kant. Jeg øyner en ny Pires her... Jippi!! Han har neppe til hensikt å ha en så dyr mann på benken.

 

Har Ros prøvd seg som defensiv midt noen gang? Han er jo propell nok til det. Det er jo også en fin posisjon å slå utsøkte pasninger fra.

 

Rosicky har ikke bein til det! Og Nasri er kantspiller! Og ja, vi trenger en defensiv kraft som ikke sinker tempoet på midtbanen. Hvem i huleste skal ha den rollen når vi begynner sesongen. DET ER DET STORE SPØRSMÅLET denne sommeren. Og jeg blir sprø av å måtte vente på avgjørelsen. En ting er jeg sikker på, og det er at Gilberto ikke er god nok der! Rett og slett!

 

Helge, (alle kaller deg ved fornavn her)

Nå må du gjøre leksene dine. Nasri spiller i Zidane-rollen, offensiv midtbane eller hengende spiss. Det er ikke bare røttene de to har felles.

Link to comment
Share on other sites

Imponerende å se hvor god han er med begge bein. Teknikken er det i alle fal l ingenting i veien med. Skjønner godt hvorfor folk sammenligner han med ZZ.

 

Til info så ble Nasri kommentert av franske kommentatorer i Frankrike sin kamp i kveld som "the man from Arsenal".

 

Klokken 2 pm (tre norsk tid) skal bildene tas av Nasri i morgen iflg ryktene. Da er det bare å "tune" inn på Arsenal tv sitt webcam :)

Link to comment
Share on other sites

Imponerende å se hvor god han er med begge bein. Teknikken er det i alle fal l ingenting i veien med. Skjønner godt hvorfor folk sammenligner han med ZZ.

 

Til info så ble Nasri kommentert av franske kommentatorer i Frankrike sin kamp i kveld som "the man from Arsenal".

 

Klokken 2 pm (tre norsk tid) skal bildene tas av Nasri i morgen iflg ryktene. Da er det bare å "tune" inn på Arsenal tv sitt webcam :D

 

I dag altså? Ser at du skrev dette 1:06 i dag, så det kan misforstås :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis man ser på pitch kameraet på ATVO, så er det jo fortsatt nedrigging etter konserten, hele matta er dekt av et hvitt "beskyttelseslag". Ikke de beste forholdene for bilder på matta i hvertfall, ser ut som det regner også!

Link to comment
Share on other sites

Imponerende å se hvor god han er med begge bein. Teknikken er det i alle fal l ingenting i veien med. Skjønner godt hvorfor folk sammenligner han med ZZ.

 

Til info så ble Nasri kommentert av franske kommentatorer i Frankrike sin kamp i kveld som "the man from Arsenal".

 

Klokken 2 pm (tre norsk tid) skal bildene tas av Nasri i morgen iflg ryktene. Da er det bare å "tune" inn på Arsenal tv sitt webcam :D

LINK :) ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror neppe Nasri kommer til å spille sentralt for oss. Enten vil han spille kant, eller som en hengende

spiss i 4-5-1. Føler jeg meg ganske sikker på. Derfor deler jeg i stor grad oppfatninga om at vi trenger en

sentral midt. Dette tror jeg Wenger henter, men blir nok fort en Chantome og ikke Toure/Barry/en annen dyr, ikke fransk spiller

 

Støttes 100%. Ryktene sier at Wenger vil omskolere ham til venstre kant. Jeg øyner en ny Pires her... Jippi!! Han har neppe til hensikt å ha en så dyr mann på benken.

 

Har Ros prøvd seg som defensiv midt noen gang? Han er jo propell nok til det. Det er jo også en fin posisjon å slå utsøkte pasninger fra.

 

Rosicky har ikke bein til det! Og Nasri er kantspiller! Og ja, vi trenger en defensiv kraft som ikke sinker tempoet på midtbanen. Hvem i huleste skal ha den rollen når vi begynner sesongen. DET ER DET STORE SPØRSMÅLET denne sommeren. Og jeg blir sprø av å måtte vente på avgjørelsen. En ting er jeg sikker på, og det er at Gilberto ikke er god nok der! Rett og slett!

 

Helge, (alle kaller deg ved fornavn her)

Nå må du gjøre leksene dine. Nasri spiller i Zidane-rollen, offensiv midtbane eller hengende spiss. Det er ikke bare røttene de to har felles.

 

 

I så fall er det bare tull å kjøpe ham! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror neppe Nasri kommer til å spille sentralt for oss. Enten vil han spille kant, eller som en hengende

spiss i 4-5-1. Føler jeg meg ganske sikker på. Derfor deler jeg i stor grad oppfatninga om at vi trenger en

sentral midt. Dette tror jeg Wenger henter, men blir nok fort en Chantome og ikke Toure/Barry/en annen dyr, ikke fransk spiller

 

Støttes 100%. Ryktene sier at Wenger vil omskolere ham til venstre kant. Jeg øyner en ny Pires her... Jippi!! Han har neppe til hensikt å ha en så dyr mann på benken.

 

Har Ros prøvd seg som defensiv midt noen gang? Han er jo propell nok til det. Det er jo også en fin posisjon å slå utsøkte pasninger fra.

 

Rosicky har ikke bein til det! Og Nasri er kantspiller! Og ja, vi trenger en defensiv kraft som ikke sinker tempoet på midtbanen. Hvem i huleste skal ha den rollen når vi begynner sesongen. DET ER DET STORE SPØRSMÅLET denne sommeren. Og jeg blir sprø av å måtte vente på avgjørelsen. En ting er jeg sikker på, og det er at Gilberto ikke er god nok der! Rett og slett!

 

Helge, (alle kaller deg ved fornavn her)

Nå må du gjøre leksene dine. Nasri spiller i Zidane-rollen, offensiv midtbane eller hengende spiss. Det er ikke bare røttene de to har felles.

 

 

I så fall er det bare tull å kjøpe ham! :)

 

Tja, du kan så si. Det hadde vært enklere med en som kan bekle venstre kant direkte, men sånne supertalenter vokser ikke på trær og det er mange om beinet. Og Wenger har lyktes med omskolering før. Pires f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lett litt rundt og jeg har ikke funnet noe som det står at Nasri skal tas bilde av i dag.

 

Dette er kun rykter. En vakt ved Emirates Stadium samt noen andre vakter skal ha kommet i prat med Arsenal sin offisielle fotograf her om dagen, og fotografen skal da ha dratt frem dette med Nasri og at det skulle skje i dag klokken 2pm.

 

Ganske så løse rykter kan man si og man vet jo ikke om dette stemmer, men vi får se :D

 

Edit: Ser ikke såå lovende ut ettersom tingene fra konserten ikke er rigget ned enda, så da spørs det vel om det er noe i dette. Hvis de da ikke tar bilder andre steder da så klart :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lett litt rundt og jeg har ikke funnet noe som det står at Nasri skal tas bilde av i dag.

 

Dette er kun rykter. En vakt ved Emirates Stadium samt noen andre vakter skal ha kommet i prat med Arsenal sin offisielle fotograf her om dagen, og fotografen skal da ha dratt frem dette med Nasri og at det skulle skje i dag klokken 2pm.

 

Ganske så løse rykter kan man si og man vet jo ikke om dette stemmer, men vi får se :)

 

2pm i norsk eller engelsk tid?

Hvis det er i engelsk tid er det vel klokken 3?

Link to comment
Share on other sites

2pm i engelsk tid ja, så det blir klokken tre norsk tid i såfall.

 

Edit: The players will have the afternoon off and report back for a Monday morning meeting with ex President Jacques Chirac before doing final training for the game against Columbia on Tuesday evening

 

http://www.arsenalinsider.co.uk/arsenal-ne...apas-is-served/

Link to comment
Share on other sites

Aner ikke. Er jo ikke sikkert det stemmer heller. Det er i hvertfall mange folk ute på bana på Emirates, men vet ikke om dette kun er folk som rigger ned etter konserten eller om det er andre ting og.

Link to comment
Share on other sites

Skuffer meg viss det ikke blir i dag.

 

 

 

Off topic:

Har det stilnet helt med Ben Arfa ryktene?.

 

Husk på at hvis det stemmer at bildene blir tatt i dag, så behøver det ikke bli offentliggjort før i morgen. Ettersom det sjelden blir gjort oppdatering på Arsenal.com på søndager.

Link to comment
Share on other sites

Skuffer meg viss det ikke blir i dag.

 

 

 

Off topic:

Har det stilnet helt med Ben Arfa ryktene?.

 

Husk på at hvis det stemmer at bildene blir tatt i dag, så behøver det ikke bli offentliggjort før i morgen. Ettersom det sjelden blir gjort oppdatering på Arsenal.com på søndager.

Stemmer nok det. I tillegg vil de vel ikke avbryte Reserves Week heller med et par fotografier av Nasri. Tipper det kommer finifine oppdateringer i morgen :)

Link to comment
Share on other sites

Kikket innom Le Grove igjen og diskusjonen som pågår der angående Nasri-bilde-saken.

 

Siste nytt er nå; swear on my life im not saying its what i want it to be im just saying what i saw

1. a lot of people near tunnel

2. two people standing together

3. other people around them then coming in to talk

4. one of the two had a red glow around him

 

Fascinerende å se hvordan vi Arsenal supportere er desperate etter å få han offentliggjort :)

 

Følg diskusjonen her; http://le-grove.co.uk/2008/06/01/yaya-or-d...hoose/#comments

Link to comment
Share on other sites

Aner ikke. Er jo ikke sikkert det stemmer heller. Det er i hvertfall mange folk ute på bana på Emirates, men vet ikke om dette kun er folk som rigger ned etter konserten eller om det er andre ting og.

Hvordan vet du det Frank?

Er det mulig å se inn på Emirates med et webkamera.

Og i så fall, hvordan kan jeg finne det, noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...