Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

Aner ikke. Er jo ikke sikkert det stemmer heller. Det er i hvertfall mange folk ute på bana på Emirates, men vet ikke om dette kun er folk som rigger ned etter konserten eller om det er andre ting og.

Hvordan vet du det Frank?

Er det mulig å se inn på Emirates med et webkamera.

Og i så fall, hvordan kan jeg finne det, noen som vet?

 

Ja hvis du har Arsenal TV Online så kan du gå inn på "Live" og se webcam fra utenfor stadion, pluss "pitchen". :)

 

Og nå ser det slik ut der;

qs45lz.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Aner ikke. Er jo ikke sikkert det stemmer heller. Det er i hvertfall mange folk ute på bana på Emirates, men vet ikke om dette kun er folk som rigger ned etter konserten eller om det er andre ting og.

Hvordan vet du det Frank?

Er det mulig å se inn på Emirates med et webkamera.

Og i så fall, hvordan kan jeg finne det, noen som vet?

 

Ja hvis du har Arsenal TV Online så kan du gå inn på "Live" og se webcam fra utenfor stadion, pluss "pitchen". :)

 

Og nå ser det slik ut der;

qs45lz.jpg

Kjempefint.

Takk for opplysninger.

Link to comment
Share on other sites

Skjer det noe der nå? på Emirates?

 

Nei var inne på kameraet der en tur nå, men rolig der nå.

Var en tulling på Le Grove som i stad hevdet å se at mange kom ut av tunnelen

og at en av dem skal ha hatt en rød drakt på seg. Om han snakker sant vet man jo

aldri :)

Link to comment
Share on other sites

Aner ikke. Er jo ikke sikkert det stemmer heller. Det er i hvertfall mange folk ute på bana på Emirates, men vet ikke om dette kun er folk som rigger ned etter konserten eller om det er andre ting og.

Hvordan vet du det Frank?

Er det mulig å se inn på Emirates med et webkamera.

Og i så fall, hvordan kan jeg finne det, noen som vet?

 

Ja hvis du har Arsenal TV Online så kan du gå inn på "Live" og se webcam fra utenfor stadion, pluss "pitchen". :)

 

Og nå ser det slik ut der;

qs45lz.jpg

 

(off topic)

Hei, jeg registrerte meg akkurat hos Arsenal.com / Tv Online.

 

Jeg valgte en mnd med Online TV. Hvordan fungerer dette egentlig, blir jeg automatisk trukket vær mnd ? eller må jeg bestille en mnd til, når denne mnd er ferdig ?

Link to comment
Share on other sites

Skjer det noe der nå? på Emirates?

 

Nei var inne på kameraet der en tur nå, men rolig der nå.

Var en tulling på Le Grove som i stad hevdet å se at mange kom ut av tunnelen

og at en av dem skal ha hatt en rød drakt på seg. Om han snakker sant vet man jo

aldri :)

 

 

Den nye drakten hae ikke kommet ut enda så bildet kommer sikkert til og se slik ut

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...gns+for+Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Aner ikke. Er jo ikke sikkert det stemmer heller. Det er i hvertfall mange folk ute på bana på Emirates, men vet ikke om dette kun er folk som rigger ned etter konserten eller om det er andre ting og.

Hvordan vet du det Frank?

Er det mulig å se inn på Emirates med et webkamera.

Og i så fall, hvordan kan jeg finne det, noen som vet?

 

Ja hvis du har Arsenal TV Online så kan du gå inn på "Live" og se webcam fra utenfor stadion, pluss "pitchen". :)

 

Og nå ser det slik ut der;

qs45lz.jpg

 

(off topic)

Hei, jeg registrerte meg akkurat hos Arsenal.com / Tv Online.

 

Jeg valgte en mnd med Online TV. Hvordan fungerer dette egentlig, blir jeg automatisk trukket vær mnd ? eller må jeg bestille en mnd til, når denne mnd er ferdig ?

 

Det blir automatisk trukket hver uke

Link to comment
Share on other sites

Aner ikke. Er jo ikke sikkert det stemmer heller. Det er i hvertfall mange folk ute på bana på Emirates, men vet ikke om dette kun er folk som rigger ned etter konserten eller om det er andre ting og.

Hvordan vet du det Frank?

Er det mulig å se inn på Emirates med et webkamera.

Og i så fall, hvordan kan jeg finne det, noen som vet?

 

Ja hvis du har Arsenal TV Online så kan du gå inn på "Live" og se webcam fra utenfor stadion, pluss "pitchen". :)

 

Og nå ser det slik ut der;

qs45lz.jpg

 

(off topic)

Hei, jeg registrerte meg akkurat hos Arsenal.com / Tv Online.

 

Jeg valgte en mnd med Online TV. Hvordan fungerer dette egentlig, blir jeg automatisk trukket vær mnd ? eller må jeg bestille en mnd til, når denne mnd er ferdig ?

 

Det blir automatisk trukket hver uke

Nei, han blir trukket hver MÅNED. Ikke uke.

Link to comment
Share on other sites

Dette var ganske dårlige nyheter. Trodde virkelig en overgang var nærmere enn dette i alle fall.

 

Merkelig hvordan disse "sommerkjøpene" nå ser ut til å gå rett til skogen. Wenger sa det ville skje noe i løpet av 2-3 uker. Disse ukene har nå gått. Det er kun en uke igjen til EM starter og da blir det håpløst å få tak i noen av de som spiller der hvertfall.

 

Det jeg begynner å frykte nå er om Wenger har jobbet med dette Nasri kjøpet i alle disse ukene, slik at vi nå vil stå igjen med ingenting. Når han først setter en tidsramme på evt kjøp så bør han klare å overholde disse, ellers bør han ikke si noenting eller i hvertfall ikke sette noen tidsramme på det.

 

Ikke noe krav at han må kjøpe spillere før EM, men når han sier sånt selv så legger han et unødvendig press på dette og når vi da kanskje står igjen med ingenting så vil jo supporterne få et litt skeptisk spørsmålstegn på hvordan vi jobber i spiller-markedet om dagen.

 

Edit: Allikevel syns jeg det er noe merkelig ved dette. Veldig ulikt Wenger å informere media om ditt og datt.

"Arsene Wenger has informed the French media that Samir Nasri will not sign for Arsenal before Euro 2008 ends"

 

"The Gunners boss, currently resting at Merano’s health centre in Italy". Wenger er på ferie i Italia men informerer franske medier om sånt. Syns det ikke helt henger på greip.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Wenger who is in Africa looking at the new hot prospect Twingi Adbingini a 7 year old winger who is tipped to be the new Eboue. Wenger said “I hope to complete the signing of this player by 2011, I like him alot but its not easy to pay him what he wants, I need to maybe sell Cesc first for £40m to Madrid to find some money for his wages”

 

Nok en nesten signering for hottentottene.. og kanskje for oss angående Nasri? :)

Link to comment
Share on other sites

Vist det stemmer at overgangen forsinkes pågrunn av lønnskravene så tror jeg vi kan se langt etter denne spilleren,tipper det er mange klubber der ute som er mer en villig til å betale det han forlanger.

Gjør han også et bra EM så blir det nok for mange andre klubber som hiver seg på.

 

Ikke nok med denne dårlige nyheten så leser jeg også på sky sport's at spurs holder på og sikre seg dos santos fra barca..huff :) :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 1 2008, 11:35 PM) 131278[/snapback]

 

 

Wenger who is in Africa looking at the new hot prospect Twingi Adbingini a 7 year old winger who is tipped to be the new Eboue. Wenger said “I hope to complete the signing of this player by 2011, I like him alot but its not easy to pay him what he wants, I need to maybe sell Cesc first for £40m to Madrid to find some money for his wages”

 

Nok en nesten signering for hottentottene.. og kanskje for oss angående Nasri? <_<

 

 

 

Vil ikke si at vi trenger en ny Eboue..!

Link to comment
Share on other sites

Dette var ekstremt sure nyheter. Hadde dette vært United eller Chelsea, så hadde Nasri vært signert for flere dager siden. Hvorfor må Wenger alltid være så passiv på overgangsmarkedet? Han har Nasri i sin hule hånd, alle parter er etter rapportene å dømme enige, så jeg kan ikke forstå hvorfor man må vente til etter mesterskapet. Da vil han sannsynligvis være dobbelt så dyr, og dermed uaktuell for Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...