Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Arsenal-Jay plizz slett brukeren din og eventuelt lag en ny blir gal av og se navnet dit overalt etter det veddemålet dit. Du skriver fortsatt utrolig mye og det er veldig irriterende. Fin deg en annen måte å tjene penger på!! :D :D ;) Du ödelegger hele forumet!!!!!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-Jay plizz slett brukeren din og eventuelt lag en ny blir gal av og se navnet dit overalt etter det veddemålet dit. Du skriver fortsatt utrolig mye og det er veldig irriterende. Fin deg en annen måte å tjene penger på!! :D :D ;) Du ödelegger hele forumet!!!!!!!! ;)

Hæ? :blink:

 

A-J hadde et eller annet veddemål om å skrive 100 poster eller noe sånt. Idiotisk spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

ALLE SAMMEN!: jeg har ingen veddermål nå.. Jeg vil beklage alle som er irriterte for det veddermålet, og har beklaget til de jeg merket ble irriterte på PM. Nå er jeg bare aktiv her, og jeg syns ikke at det skal være noe problem. Jeg kommer ikke med noe heeelt usaklig tema når jeg skriver innlegg her. Synes det er dårlig gjort at folk ber meg slette min bruker osv. Det bør da være lov å være aktiv her? :D Hvis noen vil si noe til meg som ikke bør være på forumet, syns jeg de heller skal gjøre det på PM.

hilsen Arsenal-jay

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt frå Arsenal webcam: Arsenal mascot Gunnersaurus Rex er observert på Emirates-matta i det han klør seg bak. Kan være eit godt teikn. Følg med!!!

Jeg tror det kan være nå det skjer! :D

fordi Hatem Ben Arfa er offisielt klar for Marseilles, og det kan hende at de ville vente med at de hadde fått en erstatter klar for Nasri, før de ville selge han!

Link to comment
Share on other sites

Nå skjer det ting..Det er et par-tre mennesker på matta,utenfor inngangen.Pluss at det er en 5-6 personer på tribunen rett over inn/utgangen...

 

Nå skjer det tror jeg,flere folk på matta nå..Og det kan se ut som at de som sitter på tribunen er journalister...Men alt er veldig utydelig...

Link to comment
Share on other sites

Nå strømmer det mange personer ut av spillertunellen. Står et titalls antall personer der ute nå.

 

(Ikke mas om screenshot - det er umulig å se noe hvis man ikke ser bevegelsene personene gjør)

 

Edit: Setter 100 kr på at det der er tour.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...