Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

Tror dere det skjer noe idag?

Har dere lest noe?

Jeg har ikke lest noe om at det skjer noe idag, men at man er nær en avtale er det siste jeg har lest. leste i en artikkel at det var 2. juli som skulle bli datoen for signeringen av Nasri, og et annet sted leste jeg at Arsenal kommer til å bekrefte at Nasri har signert for Arsenal samme dag som den nye drakta blir lansert :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Ting tar tid!

 

Dette er noe av de kjedligste jeg har vært med på. Om han er så nær som man får inntrykk av, så hvorfor kan det da være så forbaska vanskelig å få handelen unnagjort? Skulle dette gå i vasken, så vil dette være en gedigen nedtur. Dette er jo mye mer enn en nesten-signering! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste et sted at Marseille vil vente med å annonsere avtalen slik at pengene de får vil bli regnet med i neste kvartal(sesong?). Dette slik at de betaler mindre skatt eller noe. Tipper det blir annonsert 1. juli, eventuelt 2.

 

Tror det blir 2. juli.. Lest det flere steder nå. Men vi har også lest gang på gang i en mnd at han blir klar "imorgen", så jeg vet ikke helt om det er til å stole på at han blir klar da..

Link to comment
Share on other sites

Skjønner virkelig ikke alt dette stresset med at Nasri overgangen må bli så fort offentliggjort. Jeg har faktisk aldri brydd meg mindre om en overgang.

Hvis du ikke bryr deg om denne overgangen så er jeg redd du får lite å glede deg over på transferfronten denne sommeren. Nasri er nok den store signeringen i sommer såfremt Ade eller Hleb ikke reiser.

 

Jeg er faktisk veldig opptatt av denne overgangen fordi jeg tror dette er en spiller som kommer til å bli stor.

At Villa eller Torres eller hvem vet hvike "store navn" det er snakk om kommer til Arsenal er å tro på juelnissen.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner virkelig ikke alt dette stresset med at Nasri overgangen må bli så fort offentliggjort. Jeg har faktisk aldri brydd meg mindre om en overgang.

Hvis du ikke bryr deg om denne overgangen så er jeg redd du får lite å glede deg over på transferfronten denne sommeren. Nasri er nok den store signeringen i sommer såfremt Ade eller Hleb ikke reiser.

 

Jeg er faktisk veldig opptatt av denne overgangen fordi jeg tror dette er en spiller som kommer til å bli stor.

At Villa eller Torres eller hvem vet hvike "store navn" det er snakk om kommer til Arsenal er å tro på juelnissen.

Håper ikke dette er den eneste "stor" signeringen til Wenger, da blir jeg skuffet. Han er jo selv alltid ute i media og klager over at vi har for tynn stall, eller at vi ikke klarte å drepe kampen.

Det holder ikke med ett 20 årig talent for at vi skal vinne neste år. Wenger har aldri vært den som har brukt penger på transfer, men det er ikke farlig å bruke litt penger på transfer heller, dessuten har ikke en klubb som Arsenal dårlig økonomi. Håper ikke Wenger har slått seg for mye på brystet angående talent politikken.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner virkelig ikke alt dette stresset med at Nasri overgangen må bli så fort offentliggjort. Jeg har faktisk aldri brydd meg mindre om en overgang.

Hvis du ikke bryr deg om denne overgangen så er jeg redd du får lite å glede deg over på transferfronten denne sommeren. Nasri er nok den store signeringen i sommer såfremt Ade eller Hleb ikke reiser.

 

Jeg er faktisk veldig opptatt av denne overgangen fordi jeg tror dette er en spiller som kommer til å bli stor.

At Villa eller Torres eller hvem vet hvike "store navn" det er snakk om kommer til Arsenal er å tro på juelnissen.

Håper ikke dette er den eneste "stor" signeringen til Wenger, da blir jeg skuffet. Han er jo selv alltid ute i media og klager over at vi har for tynn stall, eller at vi ikke klarte å drepe kampen.

Det holder ikke med ett 20 årig talent for at vi skal vinne neste år. Wenger har aldri vært den som har brukt penger på transfer, men det er ikke farlig å bruke litt penger på transfer heller, dessuten har ikke en klubb som Arsenal dårlig økonomi. Håper ikke Wenger har slått seg for mye på brystet angående talent politikken.

 

Wenger kommer nok til å satse videre på unge spillere og bruke minst mulig penger..hvis han kan.

Det er jo feil at Wenger har klaget på for tynn stall. Det er det fansen som mener.

At vi ikke "dreper kampene" går vel mest på mentaliteten og erfaringen hos spillerne.

Ja, vi har mange unge spillere, men de som er eldre har faktisk ikke vist noe bedre holdning eller spill sist sesong enn unggutta.

 

Uten alle skadeproblemene har vi faktisk ikke så tynn stall som alle sier, men når vi tydeligvis ofte har mange skader virker det som bredden er dårlig.

Reservene for førstelaget er litt for uerfaren og fersk eller innehar ikke helt kvaliteten for å opprettholde samme nivå hvis skadene på nøkkelspillerne kommer.

Dette må forbedres og jeg har tro på at det blir gjort.

Men noe mange flere antall spillere enn vi har tviler jeg på det blir.

 

Nasri er vel hentet inn for å erstatte Hleb, men skulle hviterusser'n bli er vel det greit også. Mer konkurranse.

Tror Wenger har hatt Nasri i kikkerten veldig lenge og øynet muligheten nå før EM.

Ikke "done deal" enda, men han kommer. Blir spennende å se han i aksjon for oss.

Link to comment
Share on other sites

Det later til at skatteplanlegging er grunnen til at overgangen ikke offentliggjøres enda.

 

http://youngguns.wordpress.com/2008/06/27/...nasri-transfer/

 

Da får vi håpe han kommer i starten av juli da... :D

youngguns sliter hvis ikke dette blir noe av. har lovet at overgangen er i boks en måneds tid nå :D

Link to comment
Share on other sites

Det er bekreftet at Ben Arfa nå spiller for Marseille - og han fikk den GAMLE nummeret til Nasri, noe som betyr at han er på vei hit :(. I morgen skal det vistnok bli offisielt (hvor mange ganger har vi hørt det nå :P ?) at Nasri er en Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...