Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

På hjemmesiden hans stod dette under "news";

 

Nous sommes désolé d'avoir agit précipitement en annonçant que Samir avait signé avec Arsenal , mais samir est encore sous contrat avec l'Olympique de Marseille à ce jour.

 

Une interview de Samir sera dans les news ici même dès le 1ier juillet.

 

L'administrateur

 

På Norsk:

 

Vi beklager å ha handlet précipitement ved å kunne annonsere at Samir hadde signert med Arsenal, men Samir er fortsatt under kontrakt med Olympique de Marseille så langt.

 

Et intervju med Samir vil være i nyheter her fra 1 juli.

 

Administratoren

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Har vel vært i kortene hele tiden, og magefølesen sier at overgangen blir bekreftet i morgen.

 

Jeg har heller ikke noe imot å få inn Nasri, men hvor skal han spille? Venstre kant? Er ikke det tiltenkt plass for Vela og Rosicky? Skal vi bruke han sentralt med Fabregas? Blir ikke det for offensivt?

 

Om han er tiltenkt en kantplass, hva med Hleb og Rosicky? Og for all del Vela og Walcott som vikarierer på kantene? Eboue er det helt greit med, han kan bare bli backup for Sagna. Det er jo ikke helt sikkert at Hleb går heller.

Link to comment
Share on other sites

Har vel vært i kortene hele tiden, og magefølesen sier at overgangen blir bekreftet i morgen.

 

Jeg har heller ikke noe imot å få inn Nasri, men hvor skal han spille? Venstre kant? Er ikke det tiltenkt plass for Vela og Rosicky? Skal vi bruke han sentralt med Fabregas? Blir ikke det for offensivt?

 

Om han er tiltenkt en kantplass, hva med Hleb og Rosicky? Og for all del Vela og Walcott som vikarierer på kantene? Eboue er det helt greit med, han kan bare bli backup for Sagna. Det er jo ikke helt sikkert at Hleb går heller.

Han kan spille på begge kantene, og Hleb forsvinner sannsynligvis.

Link to comment
Share on other sites

Og om Hleb ikke forsvinner?

 

Men det ligger vel i kortene at Hleb drar nå som Nasri mest sannsynlig kommer, og da ser jeg ikke problemet lengere. :)

Men om Hleb blir er det jo bare bra for bredden i stallen og siden Rosicky er skadet så mye spiller han nok endel på venstresiden

Link to comment
Share on other sites

Det besvarte ingenting av spørsmålet mitt. Hvor skal han spille i Arsenal ?

 

Han spiller vel på høyrekanten. Ser også for meg at han spiller i den rollen Hleb spilte mye denne sesongen, nemlig som en hengende spiss, som truet mellomrommet mellom forsvar og midtbane. Er overbevist om at han blir en hit! :)

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen grunn til å spekulere i kvar denne Nasri skal spele. Det er viktig med back up på alle plassar.

 

Helt korrekt!

 

Nasri går inn som backup for Rosicky, Hleb og Fabregas. En slik spiller er noe vi sårt har trengt i lang tid. Uansett tror jeg Hleb stikker, og da blir det 50/50 hvem som tar over av Nasri og Theo.

Link to comment
Share on other sites

Nasri er nok mest tenkt som høyre midtbane, sentral midtbane (endelig kan vi hvile Fab!) og hengende spiss. Walcott kan spille på begge vingene, mens Rosicky forhåpentligvis er tilbake lenge. I tilegg har vi Vela. Det skal bli spennende å se om noen av de nevnte kan ta det store steget til neste år (for RvP og Rosicky sin del handler det om å holde se skadefrie ;)). Får håpe det ikke blir et nytt år med Diaby og Eboue samtidig på vingene :)

Link to comment
Share on other sites

Når Nasri bekrefter noe sånt på sin egen side så er det jo sant. Nasri vet jo selv om han har skrevet under på et papir eller ikke, og når han gir beskjed til sine personer som er ansvarlige for siden hans, så bør det være ok. Sikkert bare noen små detaljer om hvordan transfer-summen skal betales eller noe sånt. Ellers er det bare at agenten hans ikke kan bekrefte noe før Arsenal og Marseille bekrefter det på sine sider, noe som helt sikkert skjer i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Skulle likt å sett hvordan denne prosessen har foregått, eller fortsatt foregår. Så klart har EM spilt en rolle, men allikevel. Det var vel i midten av mai at ryktene om dette begynte å gå? Lurer på om de tar en og en setning hver gang de møtes. Så ufattelig vanskelig kan det da vel ikke være å få i stand en slik avtale.

 

Får tro og håpe at det kommer en bekreftelse på Arsenal.com i morgen, slik at vi kan være ferdige med denne transferen og heller tenke på evt andre kjøp. Tror ikke det er så mye som gjenstår før alt er i boks, men det har jeg jo hørt og skrevet om i flere uker allerede.

Link to comment
Share on other sites

Dette er den kjedeligste transfersagaen jeg har vært vitne til som Arsenalfan (av spillere på vei inn vel og merke)!

Hadde vært beroligende å fått det endelig bekreftet i morgen, men det har vi vel sagt i over en måned nå.

Link to comment
Share on other sites

Skal bli gøy å få dette bekreftet :)

 

Ser det er en del som ikke har plass til han i troppen. Men visst dere tenker på skade problemene til Rosicky som pådrar seg en skade annenhver kamp er det greit å ha en Nasri som kan konkurere om den plassen.

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg ikke vært sikker på at han kommer, så hadde jeg etter hvert begynt å stille meg likegyldig til om han signerer eller ikke. Dette har tatt for lang tid. Men siden jeg er skråsikker på at han spiller i Arsenaldrakt neste sesong, så må jeg bry meg litt. Men jeg forholder meg veldig rolig i forhold til dette.

 

Bare han signerer innen pre-season starter så er jeg fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...