Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

Young Guns melder at faren til Nasri driver hjemmesiden hans og at overgangen offentligjøres i morra

Er det på onsdag, det skjer????

Nope, i dag. Den Youngguns-artikkelen ble skrevet i går.'

 

"It appears news reached his father, who promptly added the information to his website. But then realised both sides wished to keep the deal quiet, and announce it together, which is due to take place on Tuesday afternoon."

 

Vi får krysse fingrene våre om at vi endelig får en slutt på disse eviglange forhandlingene :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Det jeg finner mystisk, er at ved alle "større" overganger de siste årene så har vi bare hørt ett og annet smått om den spilleren som signer, før det så blir helt stille også blir han plutselig presentert på arsenal.com.

 

I denne saken derimot er det rykter hele tiden - påstander fra både den ene og andre og alt virker som en stor såpeopera. Jeg synes det hele er rart... En liten del av meg har ett håp om at en grunn kan være at det skalpresenteres flere samtidig, og at det er forhandlingene med/om disse som ikke er i orden. Men gudene vet... Begynner å bli nesten litt... kjedelig...

Link to comment
Share on other sites

Det jeg finner mystisk, er at ved alle "større" overganger de siste årene så har vi bare hørt ett og annet smått om den spilleren som signer, før det så blir helt stille også blir han plutselig presentert på arsenal.com.

 

I denne saken derimot er det rykter hele tiden - påstander fra både den ene og andre og alt virker som en stor såpeopera. Jeg synes det hele er rart... En liten del av meg har ett håp om at en grunn kan være at det skalpresenteres flere samtidig, og at det er forhandlingene med/om disse som ikke er i orden. Men gudene vet... Begynner å bli nesten litt... kjedelig...

 

Det er ikke bare kjedelig, det er også frustrerende og forvirrende. I går jublet jeg helt til agenten avkreftet at nasri var klar for Arsenal. man blir nesten lei av og hele tiden finne info om hva som er ståsted i Nasri saken.

Link to comment
Share on other sites

han må vel snart skrive under for ArsenaL! :-" dette har vært en overgangssaga av de sjeldne. Kan ikke huske sist vi brukte lang tid på å kjøpe EN spiller. Men husker en liknende historie, nemlig da vi solgt Cole xD

Alle visste han skulle gå, men da det nærmet seg september var han fortsatt Arsenal spiller, men på den siste transfer dagen ble han omsider solgt til Chelsea..

Link to comment
Share on other sites

Noen som har webcam og kan se hva som fåregår på Emirates?

Begynner å bli utålmodig :-"

 

Hmm, det står en gruppe personer like utenfor utgangen til banen. La oss si omtrent 5-6 stykker. Det ser ut som om alle har hvite skjorter på seg, og svarte bukser, men det er mulig jeg ser feil.

 

Edit: Nå gikk de, og forsvant inn i spillertunellen. Blir spennende å se om dette var presentasjonen av Nasri. Håper inderlig det!

Link to comment
Share on other sites

Nå er den samme gjengen ute igjen, bare at nå står de samlet rundt en person i rød overdel, og muligens hvit shorts. Det har også samlet seg en gjeng oppe på tribunen.

 

Tviler på at dette kan være noen andre enn Nasri som blir presentert.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...