Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

ser du på noe webcam eller no sånt? hvordan kan man gjøre det? :)

 

Du må bli medlem i arsenal tv online for å få tilgang til pitch og stadium cam. Koster noen pund da

 

 

Ja, det va litt små penger...40kr ellr noe sånt i mnd.

Er verdt pengen da, Arsenal tv :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lei av å vente! :P

begynner også å bli litt lei, men som man pleier å si, den som venter, venter ikke på noe forgjeves ;)

Ordtaket lyder vel heller slik: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

 

Selv har jeg egentlig aldri brydd meg så mye om denne Nasri. Kommer han, så kommer han. Kommer han ikke henter vi en annen, bedre spiller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lei av å vente! :P

begynner også å bli litt lei, men som man pleier å si, den som venter, venter ikke på noe forgjeves ;)

Ordtaket lyder vel heller slik: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

 

Selv har jeg egentlig aldri brydd meg så mye om denne Nasri. Kommer han, så kommer han. Kommer han ikke henter vi en annen, bedre spiller.

Her er jeg helt uenig med det imers. Nasri kommer til å bli en kjempespiller i Arsenal drakten hvis vi får han. Klarer ikke å se så mange bedre alternativer som er kjempe realistiske idag. Wenger har vel også uttalt at han hadde sjekkheftet med til EM, men at dette sjekkheftet ikke hadde god nok dekning til å shoppe de han ønsket. Prisene er med andre ord altfor høye. Derfor tror jeg vi skal være kjempe happy hvis vi får gleden av en Nasri!

 

Alternativet er en ny sesong med Diaby på venstre ving....

Link to comment
Share on other sites

kom vist ikke idag heller!

 

bedre lykke neste dag?

rar omformulering av ordtak.

 

Tror vel aldri noen spillere blir "unveiled" på søndager uansett :P

 

Når det ikke kom noen bekreftelse på fredag, så visste jeg at det ble venting til mandagen ihvertfall ;)

Link to comment
Share on other sites

det står at arsjavin vil til Spania og la Liga, så jeg begynner å bli litt i tvil om han blir en Arsenal spiller. Men hvis ikke han kommer, så er det bare å krysse fingrene på at Nasri kommer idag :D

 

det står at arsjavin vil til Spania og la Liga, så jeg begynner å bli litt i tvil om han blir en Arsenal spiller. Men hvis ikke han kommer, så er det bare å krysse fingrene på at Nasri kommer idag :P

 

link: http://www.vg.no/sport/fotball/em/08/artik...hp?artid=509020

Link to comment
Share on other sites

noen som har cam og kan se på emirates nå?

 

Det er kun to personer som klipper gresset.

 

Uansett tror jeg presentasjonen allerede er gjort, og at de av en eller annen grunn venter med å annonsere det på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

tror arshavin har get out clause i kontrakten på 10 mill..

 

tror også at arshavin hadde fått oss til og glemme hleb veldig fort

det stemmer det at arshavin har denne klausulen i kontrakten sin :P tror også savnet av Hleb hadde blitt minimalt dersom vi hadde fått Arshavin :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...