Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

Noen som vet om Frankrike kampen går på noen kanal i kveld?

 

Hvis du har TV2 Sport, kan du søke på ny så finner du en kanal som heter "Euro 2008 kanalen" eller noe i den duren. Der vises vel alle kampene.

 

Nasri sitter forøvrig på benken.

Har kanal digital, noen forslag da?

 

Ofre 300 kroner og kjøp 2 måneders abbonoment av TV2 Sport. Ring tlf 06090.

og da får jeg tv2 sport med en gang?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Noen som vet om Frankrike kampen går på noen kanal i kveld?

 

Hvis du har TV2 Sport, kan du søke på ny så finner du en kanal som heter "Euro 2008 kanalen" eller noe i den duren. Der vises vel alle kampene.

 

Nasri sitter forøvrig på benken.

Har kanal digital, noen forslag da?

 

Du kan vel se på TV2 sport HD (som Canal digital kuner får, uten tv2 sport abonnement) Du får ikke inn kanalen uten hd tv og hd mottaker (tuner)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om Frankrike kampen går på noen kanal i kveld?

 

Hvis du har TV2 Sport, kan du søke på ny så finner du en kanal som heter "Euro 2008 kanalen" eller noe i den duren. Der vises vel alle kampene.

 

Nasri sitter forøvrig på benken.

Har kanal digital, noen forslag da?

 

Ofre 300 kroner og kjøp 2 måneders abbonoment av TV2 Sport. Ring tlf 06090.

og da får jeg tv2 sport med en gang?

 

Kan vel ta opp til èn time, men det er verdt et forsøk, og du får ihvertfall de resterende kampene.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om Frankrike kampen går på noen kanal i kveld?

 

Hvis du har TV2 Sport, kan du søke på ny så finner du en kanal som heter "Euro 2008 kanalen" eller noe i den duren. Der vises vel alle kampene.

 

Nasri sitter forøvrig på benken.

Har kanal digital, noen forslag da?

 

Du kan vel se på TV2 sport HD (som Canal digital kuner får, uten tv2 sport abonnement) Du får ikke inn kanalen uten hd tv og hd mottaker (tuner)

tror ikke vi har hd mottaker...

Link to comment
Share on other sites

Svensk tv 4 som sagt, viser alle em kampene. Man burde egentlig boikotte tv 2 for at de sender halvparten av kampene på betal tv. Kreds til svensk tv 4. For å si det slik håper jeg frankrike ikke kommer videre. Fy faen så dårlig de spiller

Link to comment
Share on other sites

her kommer nasri! :D

 

Hvordan spillte Nasri de 15minuttene han spillte ?

han gjorde sakene sine greit, spilte i en hengende spiss-rolle, men spilte sammen med mange ubevegelige medspillere. En forferdelig kamp av Frankrike

Link to comment
Share on other sites

Helt skandale av Frankrike,eneste mulighet for å gå videre på er om Italita forsetter like jevlig! Må si jeg er skuffet over att hverken Clichy,Sagna,Trezeguet eller Evra er i startoppstillingen i dag..NASRI gjorde saken helt greit,dro hvertfall ikke ned gjennomsnittet

Link to comment
Share on other sites

Frankrike spilte akkuratt som forventet. Møkk. Virker ikke som de vil spille. Så kynisk, defensivt og kjedelig. Spiller med 2 defensive på midten sier sitt. Og på benken sitter Vieira og Diarra for å nevne noen. Domenech er tydeligvis ikke noe videre glad i kreative midtbanespillere som vi så på det Nederlandske laget idag. Må da være noen av de i Frankrike, Nasri f.eks. Få Nasri inn i midten ved siden av Makelele så kanskje det blir et hakk morsomere

Link to comment
Share on other sites

Frankrike spilte akkuratt som forventet. Møkk. Virker ikke som de vil spille. Så kynisk, defensivt og kjedelig. Spiller med 2 defensive på midten sier sitt. Og på benken sitter Vieira og Diarra for å nevne noen. Domenech er tydeligvis ikke noe videre glad i kreative midtbanespillere som vi så på det Nederlandske laget idag. Må da være noen av de i Frankrike, Nasri f.eks. Få Nasri inn i midten ved siden av Makelele så kanskje det blir et hakk morsomere

Ja, er enig her. Greit at de kanskje mangler et par spillere, men de spiller uten en plan og har lite kreativitet og bevegelse med og uten ball. Tror de setter for stor lit til spillere som Benzema og Ribery, de forventer at de skal gjøre det store på egenhånd, og satser på defensiv trygghet på midten. Når i tillegg backene er lite med i spillet offensivt, så sier det seg selv at det trengs en del gode enkeltmannsprestasjoner. Skal selvfølgelig være forsiktig med å avskrive Frankrike så tidlig, men har sett dem bedre enn dette.

Link to comment
Share on other sites

Nasri var ok, men ble ko nesten presentert som frelser da tv2 folka introduserte han...

Ellers må jeg bare le av Domenech som tar med en treg venstreback med null teknikk istedenfor Clichy!

Og han burde også latt Evra spille før Abidal. Og hvem i svarte er Toulalan eller hva han nå het??? Det er visst slik at bare man spiller på Lyon (eller har spilt der (les: Malouda og Abidal)), er man god nok for Frankrike

Link to comment
Share on other sites

Skulle tro de hadde "avtalt" å spille uavgjort :unsure: Utrolig at de ikke prøvde mer.

Nasri får vi nok se mer til utover de neste kampene, men at han starter er kanskje tvilsomt.

 

Ganske utrolig at Sagna ikke er med etter å ha sett Sagnol i denne kampen. Han er ikke like god som før.

Og Clichy hadde lett kunne bidratt vel så bra som Abidal om venstrebackplassen.

 

Men...de får hvile og det er jo bra for oss ;)

 

Frankrike tror jeg trør til mye mer i neste kamp mot Nederland så det ligger an til å bli en skikkelig batalje.

Domenech har mange gode å ta av så jeg tror de hever seg.

Link to comment
Share on other sites

Agent: Nasri will join Arsenal

 

French agent Issa Traore is convinced Olympique Marseille attacking midfielder Samir Nasri will join Arsenal.

 

A deal for Nasri is yet to be closed by the Gunners, but Traore told Christian Recalcati's website: "Samir will go to Arsenal. Arsene Wenger is a great coach and as usual has proved clever in being able to sign the boy before his price rose further.

 

"He's a great player that Italian teams have allowed to escape."

 

Issa Traore er vel ikke agenten til Nasri? Mener det var en annen en i hvertfall.

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=97713

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 13 2008, 11:20 PM) 132453[/snapback]

 

Har mine tvil om at Nasri vil gå til Athletico Madrid.. en mann med store ambisjoner går vel ikke til en klubb som det.. :D

Soccerlens.com er en side jeg aldri har hørt om før, så jeg stoler mer på Youngguns.

Link to comment
Share on other sites

Et eller annet kommer til å påvirke Nasris valg om å dra til Arsenal, det kommer bare ikke til å skje. Slik er det alltid for oss, vi har en signering "klar", men et eller annet kommer opp og ødelegger for oss.

 

Jeg begynner å bli temmelig lei dette, Wenger sier han skal kjøpe en erfaren spiller, men når overgangsvinduet er over står vi med fem talenter på 16 år, og tre gode A-lagsspillere har forlatt oss.

 

Det sier seg selv at det ikke kan fortsette slik, en gang må Wenger åpne sjekkheftet. Jeg håper selvfølgelig på en eller to storsigneringer i sommer, men jeg har mine tvil.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...