Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2023/24


Simbad

Recommended Posts

On 8/19/2023 at 2:49 PM, Stefanb said:

£100M for Chelsea.

Skjønner ikke helt hva de skal med Balogun når de har kjøpt Jackson.

Er som Tapapa sier, de bare elsker å handle! Å spesielt om de stjeler avtalen foran nesen på noen andre^^

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

19 minutes ago, Tapapa said:

Hadde forumistene  vært åpne for å hente Mason Greenwood til Arsenal nå som han er blitt frigitt av Manchester United? 

 

Det hadde medført mye støy vi ikke trenger.

Har ikke lest Uniteds begrunnelse for å frigi gutten , men han ble siktet , men ikke tiltalt. Vår egen Partey er også siktet , men ikke tiltalt ennå. 

Tror ikke det vil gagne laget å ha to stykker på laget ,etterforsket for voldtekt. Ingen er dømt for voldtekt ennå , men motstandernes supportere sørger for å få de stemplet. 

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Gunners68 said:

Det hadde medført mye støy vi ikke trenger.

Har ikke lest Uniteds begrunnelse for å frigi gutten , men han ble siktet , men ikke tiltalt. Vår egen Partey er også siktet , men ikke tiltalt ennå. 

Tror ikke det vil gagne laget å ha to stykker på laget ,etterforsket for voldtekt. Ingen er dømt for voldtekt ennå , men motstandernes supportere sørger for å få de stemplet. 

 

Greenwood ble tiltalt, men tiltalen ble trukket fordi nøkkelvitner trakk seg. 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Simbad said:

Greenwood ble tiltalt, men tiltalen ble trukket fordi nøkkelvitner trakk seg. 

Med andre ord ikke tiltalt og dømt 😁

Når nøkkelvitner trekker seg så blir det vanskelig å føre saken. Hvorfor de trakk seg vet ikke jeg , men det kan være at de har fått kalde føtter. 

Bare synsing fra min side , men det har vært noen saker i England de siste årene mot fotball spillere hvor sakene blir henlagt. Får litt mistanke om at det er noen som forsøker å få penger ut av disse sakene. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Gunners68 said:

Med andre ord ikke tiltalt og dømt 😁

Når nøkkelvitner trekker seg så blir det vanskelig å føre saken. Hvorfor de trakk seg vet ikke jeg , men det kan være at de har fått kalde føtter. 

Bare synsing fra min side , men det har vært noen saker i England de siste årene mot fotball spillere hvor sakene blir henlagt. Får litt mistanke om at det er noen som forsøker å få penger ut av disse sakene. 

Hvis jeg ikke husker feil, så var det hun som anmeldte  Greenwood,  sim trakk seg. De er nå et par igjen og har fått ett barn sammen.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk til Greenwood! Veldig god fotballspiller men tilsynelatende ingen bra kar. Jeg har hørt det klippet og det han sier er ganske drøyt for å si det mildt. Selvom lydklippet kanskje ikke gir riktig bilde av hele situasjonen, så er det faktisk dama hans (!) som har lagt ut klippene. I med at de er sammen igjen og har barn ble ikke dette noen sak videre. Greenwood til Arsenal blir bare bråk ser jeg for meg. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Bittelitt lavere enn det som tidligere var rapportert pris på 50mill pund. Men skal visstnok være en god videresalg klausul her, så det kan være gull verdt. Fint salg når man likevel aldri kom til å bruke spilleren 

Var nok ein hestehandel å få litt mindre no (og kanskje noko meir i addons) men dei har nok sett viktigheita av korleis prisane har utvikla seg i det siste og derfor firt litt på prisen for å få ei større bit av kaka ved vidaresalg …?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ulfagrafr said:

Var nok ein hestehandel å få litt mindre no (og kanskje noko meir i addons) men dei har nok sett viktigheita av korleis prisane har utvikla seg i det siste og derfor firt litt på prisen for å få ei større bit av kaka ved vidaresalg …?

Ja og det kan være god strategi på ung spiller som ingen helt vet hvor god han kan bli

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Ben Elfen said:

Forstår det slik at prisen i klistrer addons

Okey, da har vi nok hatt fokus på desserten ved vidaresalg, lurt i mine auge uansett å fire litt på salgssum og addons og få meir av kaka ved vidaresalg. Fortsetter han slik i Ligue 1 så blir han nok solgt før kontrakta går ut 🙂

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Ulfagrafr said:

Okey, da har vi nok hatt fokus på desserten ved vidaresalg, lurt i mine auge uansett å fire litt på salgssum og addons og få meir av kaka ved vidaresalg. Fortsetter han slik i Ligue 1 så blir han nok solgt før kontrakta går ut 🙂

Enig i det

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...