Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2023/24


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Med Tierney, Tavares og Holding som muligens alle forsvinner og Timer langtidsskadet så blir det fort tynt i løpet av sesongen.

White, Saliba, Gabriel, Kiwior, Zinchenko og Tomiyasu. Tomi forsvinnner på nyåret sammen med Partey til Asia mesterkapet og Afrika mesterskapet.

Tror vi kommer til å slite med å klare PL, CL, FA cupen og ligacupen uten å spille en del ungdommer.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Med Tierney, Tavares og Holding som muligens alle forsvinner og Timer langtidsskadet så blir det fort tynt i løpet av sesongen.

White, Saliba, Gabriel, Kiwior, Zinchenko og Tomiyasu. Tomi forsvinnner på nyåret sammen med Partey til Asia mesterkapet og Afrika mesterskapet.

Tror vi kommer til å slite med å klare PL, CL, FA cupen og ligacupen uten å spille en del ungdommer.

Jeg har et lite håp om at Walters nå har overbevist nok til å være klart alternativ til å spille liga- og FA-cupkamper. Og kanskje en eller to av de andre akademispillerne som har fått trene med førstelaget. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Hvor fornøyd er dere med årets overgangsvindu? Gi karakterer fra 1 til 10. 

Timber inn var egentlig et glitrende kjøp, som dessverre endte dårlig. Rice er enda bedre enn jeg trodde og når det gjelder Havertz så er jeg fortsatt usikker.  Jeg er veldig fornøyd med at vi får ekstra konkurranse til Ramsdale.

Vi burde klart å selge spillere som Cedric og Pepe. Jeg syns imidlertid det er bra at man låner ut spillere som man ikke umiddelbart får solgt til en akseptabel pris, som KT og Lokongq.

Jeg digger at klubben gjør unna de viktigste kjøpene tidlig. 

Jeg gir karakteren 8.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Hvor fornøyd er dere med årets overgangsvindu? Gi karakterer fra 1 til 10. 

Hvis man ser bort i fra skaden på Timber, 8/10.

Tidlig ute med å hente spillere i posisjoner det trengtes. Rice og Timber fantastiske signeringer, Havertz fortsatt spørsmålstegn ved, men har troa på at han kan bli en god spiller for oss.

Fått ut Xhaka, Holding, AMN og Turner, hentet inn Raya, Timber og Havertz. Fått solgt Trusty(og Turner) med profitt. 

Lokonga, Tavares, Marquinhos, Okonkwo og Tierney ut på lån. Tavares med kjøpsopsjon. Fått en god sum for Balogun, samt en bra sell-on-clause.

Synd at vi ikke har klart å bli kvitt Nicolas Pepe og Cedric. Det ryktes at vi skal vurdere å terminere kontrakten til Pepe.

Link to comment
Share on other sites

Det har blitt gjort en bra jobb for å rydde opp i stallen. Det har jo pågått en prosess i de to - tre siste vinduene.

Pepe og Cedric vil ingen ha dessverre.  

Henger meg på de som er skeptisk til Havertz. Rice meget bra , det samme med Timber,  men dessverre ute med skade. 

Hvor vi havner på tabellen gjenstår å se. Vi får se om det kan bli gull , ny 2 plass etter City,  topp 4 ??

Gir 8 av 10

Link to comment
Share on other sites

On 9/2/2023 at 7:35 PM, Marius- said:

Er vel forøvrig top5 som kan gi CL i år? 

Hvis jeg har skjønt det riktig, gjelder det 'bare' for de to ligaene som er høyest på UEFA coefficienten. Så for denne sesongen vil jeg tro det gjelder La Liga og PL, men er usikker på hvordan de regner det ut og om det kun gjelder inneværende sesong. 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Verminator5 said:

Mediene liker å påpeke at Pepe ikke ble noen suksess til tross for sin prislapp. Det skrives dog ikke så mye om Sancho. Samme pris ca, britisk, og langt færre mål og bidrag enn Pepe. Pussig.

Gå inn og les på fotball siden til Daily Mail. Snakk om spalteplass de bruker på Sancho og forholdet til Ten Hag. Det er temmelig mye misnøye og uro i United for tiden tror jeg.

Det passer oss egentlig ganske bra . Måtte det bare fortsette 😁

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Mediene liker å påpeke at Pepe ikke ble noen suksess til tross for sin prislapp. Det skrives dog ikke så mye om Sancho. Samme pris ca, britisk, og langt færre mål og bidrag enn Pepe. Pussig.

Pepe har vel vært her lenger? Og var da vår dyreste signering i flere år. United har mer gjennomtrekk her. 
Ellers er det ganske mye støy nå, der Sancho har gått ut i media og forsvart seg mot Ten Haag. En skyttergrav der manager og spiller kommuniserer via Media er alltid festlig :)

Det skal Pepe ha; har faktisk ikke hørt han syte så mye? Virker iallfall som han har holdt seg ganske profesjonelt til klubben. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...