Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2023/24


Simbad

Recommended Posts

4 hours ago, Marius- said:

Pepe har vel vært her lenger? Og var da vår dyreste signering i flere år. United har mer gjennomtrekk her. 
Ellers er det ganske mye støy nå, der Sancho har gått ut i media og forsvart seg mot Ten Haag. En skyttergrav der manager og spiller kommuniserer via Media er alltid festlig :)

Det skal Pepe ha; har faktisk ikke hørt han syte så mye? Virker iallfall som han har holdt seg ganske profesjonelt til klubben. 

 

5 hours ago, Gunners68 said:

Gå inn og les på fotball siden til Daily Mail. Snakk om spalteplass de bruker på Sancho og forholdet til Ten Hag. Det er temmelig mye misnøye og uro i United for tiden tror jeg.

Det passer oss egentlig ganske bra . Måtte det bare fortsette 😁

Joda, Ten Hag og Sancho krangler men det er en annen sak. Jeg syns bare Sancho er mer skjermet for kritikk i mediene, sammenliknet med Pepe. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, Verminator5 said:

 

Joda, Ten Hag og Sancho krangler men det er en annen sak. Jeg syns bare Sancho er mer skjermet for kritikk i mediene, sammenliknet med Pepe. 

Verste er jo Anthony. Kostet mer enn Pepe, langt mer ræva og er i tillegg under etterforskning for å ha banka eksen rimelig grovt. Siste der er tydeligvis en Manure ting å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Stefanb said:

Verste er jo Anthony. Kostet mer enn Pepe, langt mer ræva og er i tillegg under etterforskning for å ha banka eksen rimelig grovt. Siste der er tydeligvis en Manure ting å gjøre.

Anthony er den verste. 
 

man U prøver å bygge et lag med hard hitters

Link to comment
Share on other sites

On 9/5/2023 at 10:21 PM, Stefanb said:

Verste er jo Anthony. Kostet mer enn Pepe, langt mer ræva og er i tillegg under etterforskning for å ha banka eksen rimelig grovt. Siste der er tydeligvis en Manure ting å gjøre.

 

Nå virker det jo som om hele Greenwood greia er hausa opp som faen da, med tanke de ble sammen igjen eller hva faen.

 

Og jeg tror vi skal være veldig forsiktige med de påstandene.. Med tanke på hva vi enda potensielt har i klubben selv(Selvom det virker som hele greia der også bare er bullshit)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

På tide å begynne å tenke på vinduet som åpner i januar. Ikke alltid det rette tidspunkt for å finne de beste spillerne, men det er en mulighet. 

Vi har et spiss problem. Vi trenger en goalgetter. 

Sist vindu kjøpte vi Havertz og Raya. Trengte vi de to ? Eller burde vi ha gått for en spiss ?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

På tide å begynne å tenke på vinduet som åpner i januar. Ikke alltid det rette tidspunkt for å finne de beste spillerne, men det er en mulighet. 

Vi har et spiss problem. Vi trenger en goalgetter. 

Sist vindu kjøpte vi Havertz og Raya. Trengte vi de to ? Eller burde vi ha gått for en spiss ?

Jeg er ikke enig i at vi har et spissproblem. Jesus, Nketiah, Trossard, Havertz og Martinelli er gode nok til å skyte oss til gull fra spissplass når nødvendig

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg er ikke enig i at vi har et spissproblem. Jesus, Nketiah, Trossard, Havertz og Martinelli er gode nok til å skyte oss til gull fra spissplass når nødvendig

Det er lov å være uenig 😁 En ting er at de du nevner kan score mål , men jeg ønsker en som setter alle de store sjansene. En som scorer mer en 10 mål på en hel sesong.

Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2023 at 12:25 PM, Gunners68 said:

På tide å begynne å tenke på vinduet som åpner i januar. Ikke alltid det rette tidspunkt for å finne de beste spillerne, men det er en mulighet. 

Vi har et spiss problem. Vi trenger en goalgetter. 

Sist vindu kjøpte vi Havertz og Raya. Trengte vi de to ? Eller burde vi ha gått for en spiss ?

Raya var decent, Havertz burde vi ha spart pengene og gått for en klasse spiss... 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Så vi skulle ikke handlet erstatter til Xhaka?

Rice er vel det den spilleren? Men ja, litt vanskelig for meg også å skjønne hva man vil frem til her. Jeg tror arteta stoler 100% på jesus, og føler han har en solid backup i Eddie. Det kan sikkert diskuteres, men vi er nå der at vi bygde midtbanen mest i dette vinduet. Syntes ikke det er direkte feil, selv om jeg også venter på havertz i større bidrag

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Marius- said:

Rice er vel det den spilleren? Men ja, litt vanskelig for meg også å skjønne hva man vil frem til her. Jeg tror arteta stoler 100% på jesus, og føler han har en solid backup i Eddie. Det kan sikkert diskuteres, men vi er nå der at vi bygde midtbanen mest i dette vinduet. Syntes ikke det er direkte feil, selv om jeg også venter på havertz i større bidrag

I mitt hode har Rice vært arvtageren til Partey. Alle elsker Partey, men han er dessverre skadeutsatt. For meg ga det mening å styrke midtbanen med to nye spillere. Vi har vært sårbare i dette leddet. For meg var det en viktigere prioritet enn spissplassen i dette vinduet. Når Arteta da fant en spiller som kunne spille i midtbaneleddet og på spissplass, syns jeg det hørtes fornuftig ut. Jeg har også vært skeptisk til Havertz, men nå er han Arsenal-spiller og vi må støtte han fult ut. Jeg venter også på at det skal løsne for Kai. 

Link to comment
Share on other sites

Vi er vel litt utsatt til hvis Saliba blir skadet. Vanskelig å erstatte da han er helt i verdenstoppen. Så det sist sesong. Har litt trua på Jesus men ikke som kant. Men ok med en toppspiss. Havertz trur jeg ikke komme til å heve laget, for håpe jeg tar feil.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners77 said:

Vi er vel litt utsatt til hvis Saliba blir skadet. Vanskelig å erstatte da han er helt i verdenstoppen. Så det sist sesong. Har litt trua på Jesus men ikke som kant. Men ok med en toppspiss. Havertz trur jeg ikke komme til å heve laget, for håpe jeg tar feil.

Med Gabriel, Saliba, White, Tomi og Kiwior dom alle kan spille midtstopper så tenker jeg vi er godt nok dekket der. Ingen er like gode som Saliba men det er heller ikke å forvente av en erstatter. Personlig føler jeg at vi har god nok dekning på alle plasser. Mitt problem er at jeg ikke synes Arteta roterer nok.  Det gjør «andre valgene» dårligere føler jeg

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Tony said:

Hva tenker dere? Skal vi hente han tilbake i januar?🤔

 

 

Er greit å lese hele når du skal poste sånn:P 

Er jo kun en drøm, og ja, hadde det vært sant burde vi absolutt ha henta han tilbake, jeg mener enda det var idioti å la han dra.  

Han fikk dra etter sin desidert beste sesong for oss.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

×
×
  • Create New...