Jump to content

Arsenal preseason 2022-2023


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, sas2002 said:

Mari, Bellerin, maint.niles burde be om terminering uten at Arsenal belastes. Ingen framtid. Pepe trur jeg blir en bra å ha i torsdagskampene.

 

Pisspreik, både Bellerin og Niles kan gjøre en grei jobb.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Pisspreik faktisk. Enig med sas2000 her. De har utspilt sin rolle i vår tropp

Pisspreik ja. Vi får SVÆRT mange kamper denne sesongen. Vi trenger litt bredde spillere. Og de kan gjøre en ok jobb.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, elx said:

Pisspreik ja. Vi får SVÆRT mange kamper denne sesongen. Vi trenger litt bredde spillere. Og de kan gjøre en ok jobb.

 

Tror det handler om noe annet enn bare kvaliteten på spillerne. Niles, Bellerin og Torreira har alle gått ut og sagt at de ikke ønsker å være i klubben. Innsatsen de har lagt inn har også vært under pari.

Det er absolutt ikke noe man ønsker i et lag hvor man prøver å bygge et samhold med knallhardt arbeid og uten egoer.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Han og flere av de andre faste benk sliterne er nok med på treningsleieren neste sommer også. Det er jo ingen som vil kjøpe de.

Har gitt dem lange kontrakter med lønn de ikke er i nærheten av å få andre steder. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

De er nok ikke 100% matchfit tenker jeg

Var det ikke arteta som gikk ut å sa blandt annet Tierney ikke var skadd i egen artikkel? Merkelig uttalelse hvis du ikke engang kan være i troppen på en pre-season kamp...

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Marius- said:

Var det ikke arteta som gikk ut å sa blandt annet Tierney ikke var skadd i egen artikkel? Merkelig uttalelse hvis du ikke engang kan være i troppen på en pre-season kamp...

Ikke nødvendigvis. Han var skadet da forrige sesong sluttet, og trenger kanskje forsiktig matching. 

Link to comment
Share on other sites

Så første omgangen med lenken her (takk!). Var en intens start på kampen, mange harde dueller, særlig fra Everton som faktisk yppa til bråk ett par ganger også. Saliba så solid ut, sammen med gabriel. Jesus konstant trussel og var god. Martinelli ennå bedre på å utfordre direkte. Saka var saka, god første 45 min må jeg si.

Morsomste øyeblikket var Dele sitt forsøk på å filme seg til straffe, som var Bollywood materiale verdt inngangsbilletten. 

Link to comment
Share on other sites

Mange bytter i andre omgang. Spilte med 3 bak som ikke fungerte. Mistet taket i kampen. Ble bedre etter ca 70 min når vi spilte med 4 bak igjen.

Eneste jeg fikk ut av andre omgang er at Bellerin, Niles, Nelson og Pepe må selges fort som f****. Beste spillerne i andre omgang var Nketiah, Holding, Mari og Elneny. 

Ellers verdt å nevne er at jeg aldri har sett Arteta så sint på sidelinja som han var i andre omgang. Var en situasjon med Niles der han slo ballen rett ut over sidelinjen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...